بیانیه ماه پیشگیری از تقلب

[ad_1] اتاوا، 1 مارس 2022-شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد: کانادا همچنان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرانی است که به دنبال شروعی تازه هستند. اینها یکی از بزرگترین تصمیمات شخصی است که افراد می گیرند و بسیاری از مردم به دنبال افراد حرفه ای برای تسهیل

کد خبر : 172851
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
بیانیه ماه پیشگیری از تقلب

[ad_1]

اتاوا، 1 مارس 2022-شان فریزر، وزیر محترم مهاجرت، پناهندگان و شهروندی بیانیه زیر را صادر کرد:

کانادا همچنان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرانی است که به دنبال شروعی تازه هستند. اینها یکی از بزرگترین تصمیمات شخصی است که افراد می گیرند و بسیاری از مردم به دنبال افراد حرفه ای برای تسهیل این روند هستند. متأسفانه، کلاهبرداری مهاجرت همچنان یک جرم رایج و جدی در کانادا است.

برای بسیاری از مهاجران احتمالی، کمک گرفتن از یک مشاور یا وکیل حرفه ای یک تصمیم قابل درک است که به منظور ارائه پشتیبانی در طول فرآیند است. سیستم مهاجرتی کانادا می تواند پیچیده باشد و پیمایش در آن به تنهایی می تواند دلهره آور باشد. متأسفانه بسیاری از مشاوران بدون مجوز مشتاق هستند که از بی تجربگی و اضطراب برای منافع خود سوء استفاده کنند.

هر سال، در ماه مارس، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) فعالانه در ماه پیشگیری از تقلب در دولت کانادا شرکت می کند تا خطرات مرتبط با کلاهبرداری و راه هایی را که تازه واردان می توانند از خود محافظت کنند، روشن کند. بهترین راه برای محافظت، آگاه بودن و آماده بودن است. آموزش در مورد علائم هشدار به تازه واردان امکان می دهد تقلب را تشخیص دهند، تقلب را رد کنند و تقلب را گزارش کنند.

«دولت کانادا اقدامی انجام داده است تا حرفه مشاوره را در سطح بالاتری نگه دارد. در نوامبر 2021، زمانی که کالج جدید مشاوران مهاجرت و شهروندی درهای خود را باز کرد، ما نقطه عطف مهمی را در این تعهد رقم زدیم. به عنوان تنظیم کننده رسمی مشاوران مهاجرت و شهروندی، کالج قدرت و ابزارهایی برای بررسی تخلفات حرفه ای و انضباط دارندگان مجوز دارد. همچنین برای تضمین حمایت عمومی، تحت نظارت قابل توجه دولت خواهد بود.

کانادا همچنین با سرمایه گذاری 51.9 میلیون دلاری برای بهبود نظارت، تقویت اجرا و افزایش مسئولیت پذیری برای محافظت از مردم در برابر مشاوران ناصادقی که از تازه واردان آسیب پذیر سوء استفاده می کنند، اقدام قاطعی انجام داده است.

اگر تصمیم به استخدام نماینده دارید، از یک مشاور مجاز مهاجرت و شهروندی، وکیل یا دفتر اسناد رسمی کبک استفاده کنید. استفاده از یک نماینده مجاز تایید درخواست شما را تضمین نمی کند، اما هزینه ها تنظیم می شود و شما ارزیابی منصفانه ای از پرونده خود دریافت خواهید کرد.

مهم نیست چه راهی را انتخاب می کنید، خود را در جریان بگذارید. تمام مدارک درخواستی لازم را می توان در وب سایت IRCC یافت.

ما با هم می توانیم از تقلب در مهاجرت جلوگیری کنیم. برای اطلاع از انواع رایج کلاهبرداری های مهاجرتی و محل گزارش تقلب در مهاجرت، به Canada.ca/immigration-fraud مراجعه کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.