بیانیه صدمین یادبود پیمان شماره 11

[ad_1] اتاوا ، انتاریو ، منطقه سنتی Algonquin Unceded (13 اوت 2021)-امروز ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط بومیان تاج ، دانیل وندال محترم ، وزیر امور شمالی ، مارک میلر محترم ، وزیر خدمات بومی و استیون گیلبو ، وزیر میراث کانادا ، بیانیه زیر را صادر کرد: “تابستان امسال صدمین یادبود پیمان

کد خبر : 91816
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۵۰
بیانیه صدمین یادبود پیمان شماره 11

[ad_1]

اتاوا ، انتاریو ، منطقه سنتی Algonquin Unceded (13 اوت 2021)-امروز ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط بومیان تاج ، دانیل وندال محترم ، وزیر امور شمالی ، مارک میلر محترم ، وزیر خدمات بومی و استیون گیلبو ، وزیر میراث کانادا ، بیانیه زیر را صادر کرد:

“تابستان امسال صدمین یادبود پیمان شماره 11 است ، یک توافق تاریخی بین دولت کانادا و نمایندگان مردم گویچین ، ساتو ، دهچو و تاچو در سرزمین های شمال غربی. پیوستن به این پیمان در ژوئیه 1922 صورت گرفت ، همانطور که کمیسر پیمان HA Conroy به جوامع مختلف سفر کرد ، پیمان شماره 11 در تابستان 1921 در Fort Providence ، Fort Simpson ، Fort Wrigley (Wrigley کنونی) ، Fort Norman (Tulita کنونی) و Rae (اکنون Behchokǫ̀) منعقد شد. آب و هوای نامناسب مانع از رسیدن کمیسر پیمان به فورت لیارد تا تابستان 1922 شد.

“به عنوان آخرین معاهدات شماره گذاری شده ، پیمان شماره 11 پایه و اساس مشارکت طولانی مدت و رو به رشد و روابط ملت به ملت بین امضاکنندگان و کانادا بود. کانادا به رسمیت می شناسد که این معاهده یک سند اساسی در تاریخ کانادا ، مانند دیگر معاهدات تاریخی.

“معاهدات توافقنامه های زنده ای هستند که روابط ما را هدایت می کنند و ما را متعهد می کند که برای دستیابی به راه حل های عملی و ابتکاری برای دستیابی به اهداف مشترک با هم همکاری کنیم. ما با شرکای بومی در سرزمین های شمال غربی کار می کنیم تا چشم انداز خود را برای تعیین سرنوشت و بازسازی ملت های خود پیش ببریم. این شامل توافق نامه های مذاکره ای است که بر اولویت های جوامع متمرکز است ، از آنها در بازسازی ظرفیت حمایت می کند و به مسائل مهم برای آنها رسیدگی می کند. ما با هم ، به کار برای یک کانادای بهتر و فراگیرتر برای همه ملل ادامه خواهیم داد.

“کانادا با وجود چالش های ناشی از همه گیری COVID-19 ، وقف و تاب آوری جوامع گوئیچین ، ساتو ، دهچو و تاچو را در برنامه ریزی و سازماندهی بسیاری از رویدادهای بزرگداشت در سراسر این سرزمین تصدیق می کند.

این بزرگداشت فرصتی است برای شناخت و اذعان به روابط پیمان ما ، تعهدات و مسئولیت های جاری معاهدات ، و اینکه چگونه کانادا باید با گذشته خود آشتی کند تا ما بتوانیم به ساختن آینده ای قوی تر و سالم تر ادامه دهیم.

یادبودهای پیمان شماره 11 نه تنها به عنوان یادآوری تاریخ ما عمل می کند ، بلکه مسیر پیشرفت ما را در جهت تقویت روابط بین ملت به دولت بین دولت کانادا و ملل اول شکل می دهد. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.