بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH) در مورد اهمیت به‌روز ماندن واکسن‌های COVID-19

[ad_1] بیانیه بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH) در مورد اهمیت به‌روز ماندن واکسن‌های COVID-19 پس از دو سال زندگی در همه‌گیری COVID-19، همه ما با خوش‌بینی به ماه‌های آینده نگاه می‌کنیم. ما عمدتاً به لطف اقدامات جمعی افرادی که در کانادا زندگی می کنند برای واکسینه شدن در برابر COVID-19، در موقعیت قوی

کد خبر : 188615
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH) در مورد اهمیت به‌روز ماندن واکسن‌های COVID-19

[ad_1]

بیانیه

پس از دو سال زندگی در همه‌گیری COVID-19، همه ما با خوش‌بینی به ماه‌های آینده نگاه می‌کنیم. ما عمدتاً به لطف اقدامات جمعی افرادی که در کانادا زندگی می کنند برای واکسینه شدن در برابر COVID-19، در موقعیت قوی تری نسبت به قبل قرار داریم. با توجه به اینکه بیش از 85 درصد از افراد واجد شرایط در کانادا حداقل دو دوز واکسن کووید-19 دارند، ما یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون را در جهان داریم. علاوه بر این، تا 27 مارس 2022، بیش از 84 درصد از سالمندان 70 ساله یا بیشتر و 68 درصد از افراد 50 تا 69 ساله، دوز سوم را دریافت کرده اند.

اگرچه ما با امید و انعطاف به جلو می رویم، همه گیری هنوز تمام نشده است و ویروس SARS-CoV2 به گردش و تکامل خود ادامه می دهد. نسل فرعی BA.2 Omicron اکنون نوع غالب در بسیاری از جوامع در کانادا است. با انتقال به رویکرد پایدارتر برای مدیریت COVID-19 با تسهیل اقدامات بهداشت عمومی، چندین حوزه قضایی افزایش موارد را تجربه می کنند. افسران ارشد پزشکی سلامت کانادا در حالی که برای امواج اضافی و انواع جدید آماده می شوند، از نزدیک سیگنال های افزایش انتقال را زیر نظر دارند و به آنها پاسخ می دهند.

واکسیناسیون مهمترین ابزار برای محافظت از خود و جوامعمان در برابر تأثیرات امواج آینده کووید-19 است. مانند همه واکسن‌ها، برای به حداکثر رساندن محافظت، دستورالعمل‌های واکسیناسیون با تکامل اپیدمیولوژی و ویژگی‌های انواع ویروس SARS-CoV-2 در گردش تغییر خواهد کرد. با افزایش انتقال COVID-19، دریافت دوز تقویت کننده بسیار مهم است، به خصوص اگر در معرض خطر بالاتری هستید. شواهد نشان می‌دهد که دوز تقویت‌کننده واکسن mRNA COVID-19 می‌تواند محافظت طولانی‌تری و احتمالاً اثربخشی بهتری در برابر انواع مختلف داشته باشد، حتی اگر قبلاً به COVID-19 آلوده شده باشید.

به همین دلیل است که ما به افراد توصیه می‌کنیم با دریافت همه دوزهای توصیه شده برای واکسن‌های کووید-۱۹، از جمله دوزهای تقویت‌کننده، در مورد واکسن‌های کووید-۱۹ به‌روز باشند. با پیشرفت بیماری همه گیر، واجد شرایط بودن دوزهای تقویت کننده ممکن است تغییر کند. شواهد علمی و توصیه های متخصص همچنان به مؤثرترین استفاده از واکسن های کووید-19 در کانادا کمک می کند.

کمیته ملی مشاوره ایمن سازی (NACI) اخیراً توصیه هایی را منتشر کرده است که ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت یا سایر مکان های زندگی سالمندان و همچنین بزرگسالان 80 سال و بالاتر که در جامعه زندگی می کنند، برای دوزهای تقویت کننده دوم در اولویت قرار گیرند. با توجه به روند فعلی در موارد COVID-19، NACI توصیه می کند که استان ها و مناطق خود را برای استقرار سریع دوزهای تقویت کننده دوم آماده کنند، که ممکن است شامل بزرگسالان 70-79 سال و بزرگسالان کمتر از 70 سال در یا از کشورهای اول باشد. جوامع متیس و اینویت. افسران ارشد پزشکی سلامت کانادا از تجزیه و تحلیل NACI استقبال می کنند و از آنها برای ارائه توصیه های تخصصی خود تشکر می کنند.

از آنجایی که حوزه‌های قضایی محدودیت‌های بهداشت عمومی را لغو می‌کنند و از دستورات به توصیه‌ها تغییر می‌کنند، اقدامات فردی ما همچنان بر سلامت همه کسانی که در کانادا زندگی می‌کنند تأثیر حیاتی خواهد داشت. به‌عنوان افراد، می‌توانیم با ادامه اقدامات محافظتی شخصی، حتی زمانی که نیازی به آن‌ها نیست، در کاهش تأثیر COVID-19 کمک کنیم. این شامل حفاظت اصلی ما از به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، و همچنین انجام اقدامات احتیاطی مهم مانند ماندن در خانه هنگام بیماری، انتخاب پوشیدن ماسک مناسب در محیط های عمومی داخلی، حفظ تهویه مناسب در فضاهای داخلی و تمیز کردن مرتب دست ها

به‌روز ماندن واکسن‌های کووید-۱۹ از شما در برابر بیماری‌های شدید و بستری شدن در بیمارستان محافظت می‌کند و به کاهش تأثیر و شدت کلی در سطح جمعیت کمک می‌کند. در حالی که تفاوت هایی در نحوه ارزیابی خطر و پاسخگویی به نیازهای جوامع خود در هر حوزه وجود خواهد داشت، افسران ارشد پزشکی بهداشت کانادا متعهد به ارائه توصیه های مبتنی بر شواهد برای کمک به ایمن نگه داشتن افراد و جوامع هستند.

شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت شامل مدیر ارشد پزشکی بهداشت از هر حوزه قضایی استانی و منطقه ای، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا، مدیر ارشد پزشکی بهداشت عمومی خدمات بومی کانادا، رئیس افسر پزشکی از سازمان بهداشت و درمان سازمان ملل متحد، و اعضای رسمی از سایر بخش های دولت فدرال.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.