بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH) در مورد مرحله بعدی واکنش به همه گیری COVID-19

[ad_1] از آنجایی که کانادا به مرز دو ساله همه‌گیری نزدیک می‌شود، مهم است که همه آنچه را که به طور جمعی انجام داده‌ایم به رسمیت بشناسیم. ما قدرت کانادایی ها و فداکاری هایی را که همه ما در این دوران بی سابقه انجام داده ایم، می شناسیم. در آینده، ما در موقعیتی قوی تر

کد خبر : 169190
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH) در مورد مرحله بعدی واکنش به همه گیری COVID-19

[ad_1]

از آنجایی که کانادا به مرز دو ساله همه‌گیری نزدیک می‌شود، مهم است که همه آنچه را که به طور جمعی انجام داده‌ایم به رسمیت بشناسیم. ما قدرت کانادایی ها و فداکاری هایی را که همه ما در این دوران بی سابقه انجام داده ایم، می شناسیم. در آینده، ما در موقعیتی قوی تر از همیشه هستیم. با گذشت یک سال از بزرگ‌ترین کمپین واکسیناسیون در تاریخ کانادا، ما یکی از بالاترین نرخ‌های واکسیناسیون را در جهان داریم که نزدیک به 84 درصد از افراد واجد شرایط در کانادا حداقل دو دوز واکسن کووید-19 دارند. واکسیناسیون، همراه با تمام اقدامات بهداشت عمومی و تغییراتی که در شیوه زندگی، کار و معاشرت خود ایجاد کرده‌ایم، برای به حداقل رساندن آسیب‌های COVID-19 در کانادا کار کرده است. این اقدامات جان انسان ها را نجات داده است، اما هزینه هایی را به همراه داشته است. همانطور که ما از موج Omicron بیرون می آییم، زمان مناسبی است تا چشم اندازی گسترده داشته باشیم و مسیر خود را به جلو ترسیم کنیم و به بهار و روزهای روشن تر پیش رو نگاه کنیم.

ظهور نوع Omicron در کانادا و در سراسر جهان یادآور این بود که با پیشرفت همه‌گیری COVID-19 هم در سطح جهانی و هم در داخل، ما باید در واکنش خود چابک بمانیم و آماده باشیم تا به خطرات جدید به شیوه‌ای مناسب و متناسب پاسخ دهیم. هدف ما برای به حداقل رساندن بیماری های جدی و مرگ و میر کلی، در حالی که به حداقل رساندن اختلالات اجتماعی، بدون تغییر باقی می ماند. با کاهش موج Omicron، و با دور شدن از مرحله بحران، اکنون زمان آن رسیده است که تلاش‌های جمعی خود را به سمت یک رویکرد پایدارتر برای مدیریت بلندمدت کووید-19 متعادل کنیم. از آنجایی که جمعیت و ظرفیت‌های مراقبت‌های بهداشتی در حوزه‌های قضایی متفاوت است، در نحوه ارزیابی ریسک و پاسخگویی به نیازهای حوزه‌های قضایی مربوطه هر استان، قلمرو و جامعه، تنوع وجود خواهد داشت.

همانطور که وارد مرحله انتقال می شویم، باید امواج و طغیان های بیشتری را پیش بینی کنیم. پیشرفت ممکن است خطی نباشد. فعالیت آینده کووید-19 به عواملی مانند کاهش ایمنی، پتانسیل ظهور مکرر گونه‌های نگران‌کننده شدیداً ایمنی‌گریز و/یا شدیدتر و پویایی فصلی بستگی دارد.

با تکیه بر تجربه و دانش خود در مورد این بیماری، باید ظرفیتی برای مقابله با COVID-19 داشته باشیم، که هم در آینده نزدیک و هم در صورت بومی شدن COVID-19 باید قابل پیش بینی تر و قابل کنترل تر باشد. در بلندمدت، ما همچنان به ابزارهای مختلف موجود در جعبه ابزارمان، از جمله واکسن‌ها، درمان‌ها، نظارت قوی و زیرساخت‌های بهداشت عمومی و مراقبت‌های بهداشتی تکیه خواهیم کرد. مقامات بهداشت عمومی راهنمایی‌ها و توصیه‌های کلی را ارائه خواهند کرد، اما زمانی که بیماری در حالت بومی قرار گرفت، نیاز کمتری به تنظیم و تنظیم اقدامات کنترل بیماری مبتنی بر جمعیت خاص COVID-19 وجود دارد.

از آنجایی که مقامات بهداشت عمومی وضعیت آمادگی خود را حفظ می‌کنند، سیگنال‌های نگرانی را به دقت رصد می‌کنند، و توصیه‌ها را برای واکنش سریع و مناسب به افزایش‌ها یا انواع جدید نگرانی تطبیق می‌دهند، اکنون همه ما آگاه‌تر و مجهزتر هستیم تا تصمیم‌های آگاهانه مبتنی بر ریسک را اتخاذ کنیم. خودمان و اطرافیانمان این شامل به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، آگاهی از خطرات شخصی و خانوادگی، و حفظ اقدامات بهداشت عمومی فردی مانند پوشیدن ماسک، ماندن در خانه هنگام بیماری، افزایش شستن دست ها، و بهبود تهویه فضاهای داخلی است تا بتوانیم به خانه بازگردیم. لذت بردن از چیزهایی که بیشتر دوست داریم و همانطور که این بیماری همه گیر به ما نشان داده است، حمایت از جوامع برای شکل دادن به تصمیمات و هدایت راه حل های متناسب.

ما می خواهیم با امید و استقامت جلو برویم. از طریق تلاش‌های بهبودی خود، باید در مورد بسیاری از پیامدهای سلامتی گسترده‌تر و تأثیرات قطعی مراقبت‌های بهداشتی، سلامت عمومی و برنامه‌های اجتماعی که در دو سال گذشته رخ داده است، بیاموزیم و به آنها رسیدگی کنیم. همه‌گیری نابرابری‌های عمیقاً ریشه‌دار بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی را که در کانادا وجود دارد، آشکار و تقویت کرده است – و ما می‌توانیم بیش از هر زمان دیگری، تعامل عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت را در شکل‌دهی به پیامدهای منفی سلامت و ایجاد نابرابری‌های سلامت ببینیم. ما باید به پیامدهای نامطلوب محدودیت ها رسیدگی کنیم. به ویژه، تأثیرات نامتناسب منفی، از جمله تأثیرات سلامت روان، واکنش همه گیر روی گروه های خاصی از جمله کودکان و جوانان داشته است. کارگران خدمات خط مقدم؛ سالمندان؛ کسانی که در محیط های جمعی مانند مراقبت های طولانی مدت، سرپناه ها و موسسات اصلاح و تربیت هستند. کسانی که دارای عوامل خطر متقاطع هستند مانند تازه واردان به کانادا؛ جوامع نژادی؛ و مردمان بومی در حالی که ما به همکاری برای ایجاد یک سیستم بهداشت عمومی قوی تر ادامه می دهیم، عدالت باید به طور مداوم در مرکز تلاش های ما باشد.

این بیماری همه گیر نیاز به اقدام به عنوان یک فرد و به عنوان یک جامعه برای بهبود سلامت و رفاه خود را برجسته کرده است تا به طور جمعی جامعه ای سالم تر و انعطاف پذیرتر بسازیم. به عنوان بخشی از این تلاش‌ها، مقامات بهداشت عمومی به کار بر روی بهبود همکاری‌های بین بخشی برای تقویت سیاست‌های اجتماعی و اقتصادی که از سلامت محافظت می‌کنند، پیشگیری از بیماری‌ها و ایجاد تاب‌آوری را ادامه خواهند داد.

واقعیت این است که COVID-19 در آینده قابل پیش‌بینی با ما خواهد بود و همچنان نقش‌های جدید و مهمی برای سلامت عمومی وجود خواهد داشت. یک سیستم بهداشت عمومی قوی و انعطاف پذیر بهترین دفاع کانادا در برابر تهدیدات بهداشت عمومی آینده است. ایجاد ظرفیت سیستم های مراقبت های بهداشتی ما برای اطمینان از افزایش ظرفیت افزایش یافته برای بحران های آینده به همان اندازه مهم است. تقویت اتصال این سیستم‌ها و ادامه تلاش برای رویکردی منسجم در پاسخ به بحران‌های آینده نیز در اولویت باقی خواهد ماند.

افسران ارشد پزشکی سلامت کانادا همچنان به ارائه توصیه های به روز و مبتنی بر شواهد برای کمک به همه ما در تصمیم گیری آگاهانه برای شرایط فردی و جمعی خود ادامه می دهند. این مسئولیت مشترک ما است که به استفاده از ابزارهایی ادامه دهیم که می توانند به ما کمک کنند تا از چیزهایی که بیشتر دوست داریم لذت ببریم و اختلالات در خدمات و فعالیت هایی را که برای افراد، خانواده ها و جوامع مهم هستند به حداقل برسانیم. همانطور که ما به تدریج از دستورات بهداشت عمومی به راهنمایی ها و توصیه ها تغییر می کنیم، اقدامات جمعی ما برای تضمین سلامت و ایمنی همه کسانی که در کانادا زندگی می کنند ادامه خواهد یافت. مایلیم از همه کانادایی‌ها و به‌ویژه همکاران بهداشت عمومی و مراقبت‌های بهداشتی‌مان برای کمک‌های بی‌شمار و مداومشان در واکنش به همه‌گیری کشورمان تشکر کنیم.

شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت شامل مدیر ارشد پزشکی بهداشت از هر حوزه قضایی استانی و منطقه ای، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا، مدیر ارشد پزشکی بهداشت عمومی خدمات بومی کانادا، رئیس افسر پزشکی از سازمان بهداشت و درمان سازمان ملل، و اعضای رسمی از سایر بخش‌های دولت فدرال.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.