بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون کووید-19 در کودکان 5 تا 11 ساله

[ad_1] بیانیه بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون کووید-19 در کودکان 5 تا 11 ساله به‌عنوان مسئول ارشد پزشکی کانادا، تلاش‌های ما همچنان بر روی به حداقل رساندن بیماری‌های جدی COVID-19 و مرگ و میر کلی متمرکز است و در عین حال ظرفیت سیستم سلامت را حفظ می‌کند. ما در تلاش هستیم تا

کد خبر : 133028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۹
بیانیه شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت (CCMOH): واکسیناسیون کووید-19 در کودکان 5 تا 11 ساله

[ad_1]

بیانیه

به‌عنوان مسئول ارشد پزشکی کانادا، تلاش‌های ما همچنان بر روی به حداقل رساندن بیماری‌های جدی COVID-19 و مرگ و میر کلی متمرکز است و در عین حال ظرفیت سیستم سلامت را حفظ می‌کند. ما در تلاش هستیم تا انتقال COVID-19 را کاهش دهیم تا از جمعیت‌های کلیدی، از جمله افرادی که در معرض خطر هستند، محافظت کنیم. در هر مرحله از راه، پاسخ‌های ما این اهداف را با نیاز به به حداقل رساندن تأثیرات منفی گسترده‌تر همه‌گیری بر جامعه و رفاه فردی متعادل می‌کند. برای کمک به ما در دستیابی به این هدف، همچنان به شواهد علمی و توصیه‌های متخصص برای راهنمایی توصیه‌های خود در مورد استفاده از واکسن‌های ایمن و مؤثر COVID-19 مجاز برای استفاده در کانادا تکیه می‌کنیم.

فرمولاسیون کودکان Pfizer-BioNTech Comirnaty (10 میکروگرم) واکسن COVID-19 اولین واکسن COVID-19 است که توسط Health Canada (19 نوامبر 2021) برای استفاده در کودکان 5 تا 11 ساله مجاز شده است. این بررسی و مجوز تحت نظر Health Canada انجام شد مقررات غذا و دارومکانیسم مجوز داروها و واکسن ها در کانادا. با در دسترس بودن واکسن مورد تایید Health Canada برای کودکان 5 تا 11 ساله، ما یک ابزار دیگر را به جعبه ابزار همه گیر COVID-19 خود اضافه می کنیم.

قبلاً این را گفتیم: فواید واکسیناسیون مشخص است. همراه با سایر اقدامات بهداشت عمومی، نرخ بالای واکسیناسیون به ما این امکان را داده است که در مجموع پیشرفت قابل توجهی در محافظت از جمعیت خود در برابر پیامدهای شدید COVID-19 داشته باشیم و ما را قادر ساختیم تا به تدریج فعالیت ها را دوباره باز کنیم. با واکسیناسیون کودکان، اکنون گزینه ای برای محافظت بیشتر از کودکان مدرسه ای در برابر COVID-19 داریم. همراه با ادامه اقدامات بهداشت عمومی فردی، این گزینه می تواند به آنها کمک کند تا با خیال راحت در فعالیت هایی که بیشترین اهمیت را دارند، شرکت کنند.

اگرچه کودکان در سه موج اول در کانادا کمتر در موارد COVID-19 حضور داشتند، این موج چهارم تأثیر بیشتری بر افراد زیر 12 سال دارد. به این دلیل که این گروه سنی هنوز نتوانسته اند واکسینه شوند و با بازگشایی تدریجی جامعه، انتقال جامعه ادامه یافته است. از اواسط نوامبر، کودکان 5 تا 11 ساله بالاترین میزان ابتلا به کووید-19 را در تمام گروه‌های سنی داشتند، اگرچه میزان بستری شدن در بیمارستان پایین باقی مانده است.

در طول این بیماری همه گیر، ما شاهد تاثیر نامتناسبی اقدامات محدودکننده مبتنی بر جامعه بر کودکان بوده ایم. اختلالات طولانی مدت در مدرسه، انزوای اجتماعی، و کاهش دسترسی به منابع تحصیلی و فوق برنامه تأثیر عمیقی بر سلامت روحی و جسمی کودکان و خانواده‌های آنها داشته است و نابرابری‌های اجتماعی را تشدید می‌کند.

کمیته ملی مشاوره ایمن سازی (NACI) راهنمایی های خود را در مورد استفاده از واکسن های کودکان در برنامه های واکسیناسیون COVID-19 ارائه کرده است. NACI توصیه می کند که یک سری کامل از واکسن Pfizer-BioNTech COVID-19 (10 میکروگرم) ممکن است برای کودکان 5 تا 11 ساله که منع مصرف واکسن ندارند، با فاصله دوز حداقل 8 هفته بین دوز ارائه شود. دوز اول و دوم

افسران ارشد پزشکی بهداشت کانادا از تجزیه و تحلیل NACI استقبال می کنند و از آنها برای ارائه توصیه هایی بر اساس شواهد فعلی برای اطلاع رسانی تصمیمات بهداشت عمومی استانی و منطقه ای در مورد نحوه بهترین استفاده از واکسن های کودکان COVID-19 در برنامه های واکسیناسیون در این زمان تشکر می کنند. همانطور که والدین و سرپرستان تصمیمات آگاهانه واکسیناسیون فرزندان خود را می گیرند، باید موارد زیر را در نظر بگیرند:

  • مزیت واکسینه شدن در محافظت از کودک خود در برابر عفونت COVID-19. بدون واکسیناسیون، همه کودکان احتمالاً در مقطعی به ویروس مبتلا می شوند و کودکانی که به کووید-19 آلوده می شوند می توانند به سندرم التهابی چند سیستمی (یک بیماری نادر اما جدی) یا کووید-19 طولانی (در این گروه سنی غیرمعمول) مبتلا شوند. مزایای واکسیناسیون همچنین شامل کاهش زمان دوری از مدرسه یا فعالیت است که تأثیرات مثبتی بر سلامت جسمی و روانی کودکان به طور کلی دارد.
  • خطر قرار گرفتن فرزندشان در معرض COVID-19 از طریق فعالیت های حضوری مانند مدرسه، فعالیت های فوق برنامه و در جامعه، با درک این موضوع که با گذشت زمان تغییر می کند. خطر ناشناخته قرار گرفتن در معرض در آینده نیز باید در نظر گرفته شود.
  • خطر پیامدهای شدید ناشی از COVID-19 به دلیل شرایط پزشکی زمینه‌ای (ممکن است شامل کودکان چاق، کودکانی که از نظر پزشکی شکننده هستند/ دارای پیچیدگی‌های پزشکی هستند، کودکان با بیش از یک بیماری زمینه‌ای، کودکان مبتلا به اختلالات عصبی و کودکان مبتلا به داون باشد. سندرم و سایر شرایط تضعیف کننده سیستم ایمنی)؛ و
  • خطر انتقال فرزندشان به افراد نزدیک که خودشان در معرض خطر بالاتر پیامدهای شدید به دلیل سن بالاتر یا شرایط پزشکی زمینه‌ای هستند.

ما متعهد به ارائه اطلاعات برای حمایت از افراد با تصمیم گیری آگاهانه در مورد واکسیناسیون هستیم، زیرا واکسیناسیون COVID-19 در سراسر کشور ما ادامه دارد. ضروری است که والدین و سرپرستان کودکان خردسال در تصمیم گیری هایشان در مورد واکسیناسیون کووید-19 برای فرزندانشان، هر تصمیمی که می گیرند، به شیوه ای ایمن از نظر فرهنگی حمایت شوند و به دلیل پذیرش یا عدم پذیرش واکسیناسیون مورد انگ ننگی قرار نگیرند. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی منابع اطلاعاتی معتبر و قابل اعتمادی هستند و برای حمایت از خانواده ها در تصمیم گیری در مورد واکسیناسیون وجود دارند. اگر والدین به اطلاعات بیشتر یا سؤالی در مورد واکسن برای فرزندان خود نیاز دارند، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنند، با مقامات بهداشت عمومی محلی تماس بگیرند یا از وب سایت های مورد اعتماد بازدید کنند، مانند: واکسن های تأیید شده COVID-19 Canada.ca. واکسن کووید-19 و مردم بومی؛ انجمن اطفال کانادا و سازمان بهداشت اولین کشور.

به عنوان افسران ارشد پزشکی بهداشت، ایمنی واکسن را بسیار جدی می گیریم. ما همچنان در طراحی دقیق توصیه‌ها و برنامه‌های واکسیناسیون، ایمنی را در اولویت قرار می‌دهیم. Health Canada، آژانس بهداشت عمومی کانادا، NACI و شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت به بررسی و ارزیابی هرگونه نگرانی ایمنی ادامه خواهند داد و اقدامات لازم را در صورت لزوم انجام خواهند داد. راهنمایی های ما همچنان بر اساس آخرین شواهد استوار خواهد بود و برای ارائه بهترین توصیه های ممکن برای همه در کانادا سازگار خواهد بود.

ما تا به امروز پیشرفت های فوق العاده ای داشته ایم و از همه افراد در کانادا می خواهیم که به نقش خود در کنترل این بیماری همه گیر ادامه دهند. این به معنای پیروی از اقدامات بهداشت عمومی و توصیه های مقامات بهداشت عمومی در منطقه خود و همچنین جستجوی اطلاعات از مقامات بهداشتی برای اطلاع از تصمیمات شخصی آنها است. در مجموع می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که ماه‌های آینده ما را به آینده‌ای روشن‌تر هدایت می‌کنند.

شورای افسران ارشد پزشکی بهداشت شامل مدیر ارشد پزشکی بهداشت از هر حوزه قضایی استانی و منطقه ای، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، مشاور ارشد پزشکی بهداشت کانادا، مدیر ارشد پزشکی بهداشت عمومی خدمات بومی کانادا، رئیس افسر پزشکی از سازمان بهداشت و درمان سازمان ملل متحد، و اعضای رسمی از سایر بخش های دولت فدرال.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.