بیانیه روز حقوق بشر

[ad_1] 10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند: «همه مردم سزاوار این هستند که حقوق و آزادی های اساسی انسانی شان رعایت

کد خبر : 140708
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
بیانیه روز حقوق بشر

[ad_1]

10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

محترم ملانی جولی، وزیر امور خارجه، و محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، امروز بیانیه زیر را صادر کردند:

«همه مردم سزاوار این هستند که حقوق و آزادی های اساسی انسانی شان رعایت شود. امروز، ما این اصول اساسی را در روزی که این را در اعلامیه جهانی حقوق بشر در سال 1948 تثبیت کردیم، جشن می گیریم. در طول 73 سال گذشته، حقوق بشر پایه محکمی بوده است که ما بر اساس آن جهانی عادلانه تر ساخته ایم. در حالی که جهان از همه‌گیری COVID-19 بهبود می‌یابد، کانادا همچنان حقوق بشر را سرلوحه تلاش‌های خود قرار می‌دهد.

کووید-۱۹ نابرابری‌های موجود را افزایش داده است و تأثیر شدیدی بر افراد و گروه‌هایی داشته است که حقوقشان قبلاً در معرض تهدید بوده است. به همین دلیل، واکنش کانادا به همه‌گیری و تعامل بین‌المللی ما برای رسیدگی به حقوق افراد حاشیه‌نشین و کسانی که در موقعیت‌های آسیب‌پذیر قرار دارند ادامه خواهد یافت.

و کار ما برای پیشبرد حقوق بشر در سرتاسر جهان ادامه یافته است. مطابق با سیاست خارجی فمینیستی ما و سیاست کمک بین المللی فمینیستی، کانادا به مبارزه برای برابری جنسیتی و حقوق بشر از طریق تجارت، امنیت، دیپلماسی و کمک های توسعه بین المللی ادامه خواهد داد.

حقوق بشر متعلق به همه است، صرف نظر از نژاد، رنگ، مذهب، گرایش جنسی، هویت جنسی یا بیان، زبان، توانایی، عقیده، منشاء، دارایی، تولد یا موقعیت های دیگر. کانادا به این اصل متعهد است و به تلاش برای جهانی برابرتر ادامه خواهد داد.»

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.