بیانیه روز جهانی شیلات – Canada.ca

[ad_1] 21 نوامبر 2021 اتاوا، انتاریو – کانادا یک کشور اقیانوسی پرافتخار است، با سه اقیانوس و طولانی ترین خط ساحلی جهان. با انبوهی از اکوسیستم های دریایی متنوع، شیلات برای مدت طولانی یک نیروی حیاتی در اقتصاد، فرهنگ و شیوه زندگی برای بسیاری از جوامع در سراسر کشور بوده است. در روز جهانی شیلات،

کد خبر : 132544
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
بیانیه روز جهانی شیلات – Canada.ca

[ad_1]

21 نوامبر 2021

اتاوا، انتاریو – کانادا یک کشور اقیانوسی پرافتخار است، با سه اقیانوس و طولانی ترین خط ساحلی جهان. با انبوهی از اکوسیستم های دریایی متنوع، شیلات برای مدت طولانی یک نیروی حیاتی در اقتصاد، فرهنگ و شیوه زندگی برای بسیاری از جوامع در سراسر کشور بوده است. در روز جهانی شیلات، ما مسئولیت خود را در قبال اقیانوس‌هایمان به یاد می‌آوریم – حفاظت و بازسازی اکوسیستم‌های دریایی آن‌ها، تا بتوانند به ما غذا، اشتغال و فرصت‌هایی را برای نسل‌های آینده فراهم کنند.

به همین دلیل است که شرکت Fishries and Oceans Canada به همکاری با شرکای بومی، استان ها و مناطق، صنعت، جوامع محلی و سایر ذینفعان برای مدیریت پایدار، حفاظت و احیای ذخایر و زیستگاه های ماهی ما از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ادامه می دهد.

ما با شرکای خود پیشرفت های معناداری داشته ایم، از جمله تقویت کانادا قانون شیلات، اجرای طرح های بازسازی ذخایر، مبارزه با ماهیگیری غیرقانونی، گزارش نشده و غیرقانونی، تعیین مناطق حفاظت شده دریایی بیشتر، و حذف وسایل ارواح مضر از اقیانوس های ما.

اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

ما با هم به توسعه یک استراتژی ملی اقتصاد آبی ادامه خواهیم داد که به رشد اکوسیستم‌های دریایی کمک می‌کند، تحقیقات و اقداماتی را برای تقویت توانایی اقیانوس در جذب کربن و بازیابی تنوع زیستی و فراوانی آن، و حمایت از معیشت‌هایی که به سلامت اقیانوس‌ها بستگی دارد، پیش می‌برد. از طریق نوآوری، همکاری و مشارکت، ما به بازسازی، رشد و حفاظت از بخش ماهی و غذاهای دریایی کانادا ادامه خواهیم داد، به گونه ای که نظارت بر محیط زیست را بیش از هر چیز دیگری قرار دهد، تا اطمینان حاصل شود که کانادایی ها ممکن است برای سال های آینده به ماهیگیری ادامه دهند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.