بیانیه رئیس هیئت خزانه داری در ادامه به وضعیت در حال تحول سلامت عمومی و نوع Omicron COVID-19

[ad_1] 16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا مونا فورتیر، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه وضعیت در حال تحول سلامت عمومی و ظهور نوع کووید-19 Omicron بیانیه زیر را بیان کرد: امروز، Health Canada با به رسمیت شناختن اقدامات بهداشت عمومی در حال تحول مربوط به نوع Omicron

کد خبر : 143555
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۸
بیانیه رئیس هیئت خزانه داری در ادامه به وضعیت در حال تحول سلامت عمومی و نوع Omicron COVID-19

[ad_1]

16 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دبیرخانه هیئت خزانه داری کانادا

مونا فورتیر، رئیس هیئت خزانه داری، امروز در ادامه وضعیت در حال تحول سلامت عمومی و ظهور نوع کووید-19 Omicron بیانیه زیر را بیان کرد:

امروز، Health Canada با به رسمیت شناختن اقدامات بهداشت عمومی در حال تحول مربوط به نوع Omicron COVID-19، دستورالعمل های بهداشت حرفه ای خود را برای خدمات عمومی به روز کرد. این دستورالعمل جدید از ادارات و سازمان‌ها می‌خواهد تا هرگونه افزایش برنامه‌ریزی شده در اشغال ساختمان را متوقف کنند، سطح اشغال فعلی را بررسی کنند و در صورت لزوم افزایش کار از راه دور را در نظر بگیرند.

این راهنما همچنین توصیه می‌کند که همه کارمندان در اداره دولتی اصلی وقتی نوبت به آن‌ها می‌رسد دوز تقویتی واکسن کووید-19 دریافت کنند، در داخل خانه در همه فضاهای مشترک ماسک بپوشند و از سفرهای بین‌المللی غیرضروری خودداری کنند. همچنین از کارکنان خواسته می شود از شرکت در هر گونه گردهمایی بزرگ اختیاری مانند کنفرانس ها و رویدادهای آموزشی خودداری کنند.

من از بسیاری از کارمندان دولتی، در نقش های مختلف، که در محل و از راه دور برای خدمت به کانادایی ها کار می کنند، تشکر می کنم. همانطور که از ابتدای همه گیری همه گیر وجود داشته است، کارمندان دولتی فدرال می توانند مطمئن باشند که هر اقدامی برای محافظت از سلامت و ایمنی آنها در محل کار ادامه دارد. ما می دانیم که داشتن نیروی کار واکسینه شده به این معنی است که نه تنها محل کار ایمن تر است، بلکه جوامعی که کارمندان دولتی در آن زندگی و کار می کنند نیز ایمن تر هستند.

انتظار من این است که سازمان ها با در نظر گرفتن نیازها و تعهدات عملیاتی مربوطه خود مانند اطمینان از دسترسی کانادایی ها به اطلاعات و ارائه خدمات دولتی به هر دو زبان رسمی، برنامه های خود را با زمینه بهداشت عمومی فعلی هماهنگ کنند.

معاونین به عنوان روسای سازمان های خود مسئول ایمنی و رفاه کارکنان خود هستند. دولت کانادا بر تعهد خود برای حمایت از کارمندان دولتی و سلامت روان آنها ثابت قدم است. مایلم به کارمندان و مدیران طیف وسیعی از خدمات و پشتیبانی های موجود را یادآوری کنم، از جمله برنامه 24/7 کمک به کارکنان.

به عنوان بزرگترین کارفرمای کشور، دولت کانادا به تعامل با شرکا، ذینفعان و جوامع محلی ادامه خواهد داد، زیرا ما در یک محیط به سرعت در حال تغییر به فعالیت خود ادامه می دهیم.

برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، لطفاً به اطلاعات کارمندان دولت کانادا مراجعه کنید: بیماری کروناویروس (COVID-19) – Canada.ca.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.