بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 22 آوریل 2022

[ad_1] بیانیه در 22 آوریل 2022، دکتر ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 صادر کرد. 22 آوریل 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد

کد خبر : 197133
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 22 آوریل 2022

[ad_1]

بیانیه

22 آوریل 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و نظارت بر جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به نظارت بر شاخص‌های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای شناسایی سریع، درک و برقراری ارتباط موضوعات نگران‌کننده در حال ظهور ادامه می‌دهد. در زیر خلاصه ای از آخرین روندهای ملی ارائه شده است.

برای داده‌ها و تحلیل‌های اضافی COVID-19، PHAC گزارش‌های زیر را ارسال می‌کند:

با تغییر به آزمایش‌های هدفمندتر، طیف وسیعی از شاخص‌های دیگر، از مثبت بودن تست آزمایشگاهی و نظارت بر فاضلاب گرفته تا تعداد روزانه افراد در بیمارستان‌ها و مراقبت‌های ویژه همچنان برای روندهای نظارت مداوم مهم هستند. اگرچه فراوانی و فواصل گزارش‌دهی استانی و منطقه‌ای (P/T) متفاوت است، میانگین‌های 7 روزه اخیر (از 7 روز که از 16 تا 21 آوریل 2022 به پایان می‌رسد در سراسر P/T) ادامه فعالیت گسترده در سراسر کانادا را نشان می‌دهد. در سطح ملی، مثبت بودن تست آزمایشگاهی در آخرین دوره 7 روزه (13 تا 19 آوریل 2022) در 18٪ بالا باقی مانده است. به طور مشابه، سیگنال‌های فاضلاب در بسیاری از مناطق کشور بالا باقی می‌ماند، با این حال تنوع قابل‌توجهی از سایت‌های آزمایش در سراسر کشور وجود دارد.

در حالی که نشانه های اولیه ای وجود دارد که نشان می دهد انتقال ممکن است در برخی از حوزه های قضایی به اوج خود نزدیک شود، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا افزایش احتمالی نرخ تماس حضوری در طول آخر هفته طولانی می تواند بر این روند تأثیر بگذارد یا خیر. اگرچه نگران کننده است، اما به نظر می رسد افزایش اخیر نرخ بستری شدن در بیمارستان در چندین حوزه قضایی هنوز قابل کنترل است، با مراقبت های ویژه در حال حاضر در سطوح پایینی روند. با توجه به افزایش مصونیت جمعیت در برابر پوشش بالای واکسن و بسیاری از عفونت‌های اخیر، می‌توانیم تأثیر کمتری بر روند بستری شدن در بیمارستان نسبت به موج‌های قبلی همه‌گیری مشاهده کنیم. با این وجود، پایین نگه داشتن نرخ عفونت برای محافظت از جمعیت‌های آسیب‌پذیر، کاهش پیامدهای شدید و کاهش تأثیر کلی بر سیستم سلامت کلیدی است.

همانطور که انتظار داریم ویروس SARS-CoV-2 به طور مداوم در حال تکامل باشد، وضعیت داخلی و بین‌المللی را به دقت زیر نظر داریم و برای انواع جدید، از جمله انواع نوترکیب احتمالی که می‌تواند از اختلاط ژنتیکی در طول عفونت همزمان با دو نوع ایجاد شود، آماده می‌شویم. در حال حاضر، زیرمجموعه BA.2 نوع Omicron بیش از 70 درصد از ویروس های اخیر توالی یابی شده در کانادا را تشکیل می دهد و به طور پیوسته در حال افزایش است. در حالی که BA.2 حتی بیشتر از BA.1 فرعی Omicron قابل انتقال است، به نظر می رسد که شدت و نمایه علائم مشابهی دارد.

از آنجایی که نوع Omicron ایمنی گریزان است، دو دوز واکسن COVID-19 نسبت به انواع قبلی محافظت کمتری در برابر Omicron ارائه می دهد. خوشبختانه، شواهد نشان می‌دهد که تقویت‌کننده‌ها می‌توانند به افزایش سطح آنتی‌بادی کمک کنند که به مرور زمان پس از دوز دوم کاهش می‌یابد. اگرچه اثربخشی واکسن در برابر عفونت با گذشت زمان کاهش می‌یابد، شواهد نشان می‌دهد که دو دوز واکسن‌های mRNA عموماً اثربخشی خوبی را در برابر پیامدهای شدید در انواع مختلف حفظ می‌کنند، و یک تقویت‌کننده بیشتر اثربخشی واکسن را تا بیش از 90 درصد در برابر پیامدهای شدید افزایش می‌دهد. بنابراین مقامات بهداشتی همچنان قویاً واکسیناسیون به روز کووید-19 را برای همه افراد واجد شرایط، از جمله برای کسانی که ممکن است قبلاً آلوده شده اند، توصیه کنند.

در حال حاضر، بیش از 5.0 میلیون کانادایی های واجد شرایط برای تکمیل سری اولیه خود به یک یا چند دوز نیاز دارند و بسیاری دیگر واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده برای کمک به بهبود محافظتی هستند که ممکن است از دوز دوم آنها کاهش یافته باشد و حتی محافظت بهتری در برابر بیماری شدید Omicron ارائه دهند. به طور خاص، دریافت دوز تقویت کننده در صورت واجد شرایط بودن، و به ویژه برای افراد بالای 50 سال، بسیار مهم است، زیرا خطر ابتلا به بیماری شدید با افزایش سن افزایش می یابد. از 21 آوریل، بیش از 18 میلیون دوز سوم تا به امروز تجویز شده است. داده های ملی تا تاریخ 10 آوریل 2022 نشان می دهد که بیش از 84٪ از سالمندان 70 سال یا بیشتر و 61٪ – 75٪ از افراد 50-69 ساله دوز اضافی دریافت کرده اند.

در طول مرحله انتقال بیماری همه گیر و فراتر از آن، بهترین مزیت ما حفظ احتیاط و حالت آمادگی است، در حالی که ظرفیت افزایش خود را برای واکنش در آینده آماده می کنیم، در حالی که عادات محافظت شخصی را که آموخته ایم فراموش نمی کنیم. در سطح فردی، با به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، از جمله دریافت دوز(های) تقویت کننده طبق توصیه می توان به بهترین نحو به این امر دست یافت. در عین حال، ادامه پیروی از توصیه‌های بهداشت عمومی متناسب با اپیدمیولوژی و شرایط محلی می‌تواند به هدایت ارزیابی خطر فردی و خانوادگی شما و استفاده از شیوه‌های حفاظت فردی برای کاهش خطر مواجهه و انتشار ویروس کمک کند. به طور خاص، پوشیدن مناسب ماسک صورت مناسب و خوش ساخت، اجتناب از شلوغی و داشتن بهترین تهویه ممکن در فضاهای داخلی، لایه‌های محافظتی هستند که می‌توانند خطر شما را در همه تنظیمات کاهش دهند.

همچنین می‌توانیم با به‌روز شدن سایر واکسن‌های توصیه‌شده و واکسن‌های معمول برای کودکان و بزرگسالان، سالم‌تر بمانیم. واکسیناسیون سنگ بنای سلامت عمومی است که در 50 سال گذشته بیش از هر مداخله بهداشتی دیگری در کانادا باعث نجات جان افراد شده است. متأسفانه، داده‌ها نشان می‌دهند که نه تنها شکاف‌هایی در پوشش واکسیناسیون‌های توصیه‌شده کووید-19 وجود دارد، بلکه شکاف‌هایی در پوشش سایر بیماری‌های عفونی جدی به دلیل تأخیر یا از دست دادن واکسیناسیون در طول همه‌گیری وجود دارد. از آنجایی که فردا هفته ملی آگاهی از ایمن سازی در کانادا آغاز می شود، بیایید اهمیت واکسیناسیون را در محافظت از سلامت خود در طول زندگی یادآوری کنیم. من می خواهم شخصا از این فرصت استفاده کنم و از میلیون ها کانادایی که با دریافت واکسن از خود و دیگران در برابر بیماری های عفونی جدی محافظت می کنند تشکر کنم. من همچنین می‌خواهم از نیروی کار مراقبت‌های بهداشتی، ایمن‌سازان، داوطلبان، کارکنان اجتماعی و محققان کانادا برای همه کارهایی که انجام داده‌اند و ادامه می‌دهند برای ساختن کانادایی سالم‌تر از طریق ایمن‌سازی تشکر کنم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود، با مقامات بهداشت عمومی محلی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، یا سایر منابع قابل اعتماد و معتبر مانند Immunize.ca و Canada.ca تماس بگیرید، که شامل اطلاعاتی برای کمک به کانادایی ها برای درک مزایای واکسینه شدن است. در برابر COVID-19.

کانادایی ها نیز می توانند با اشتراک گذاری مایل بیشتری را طی کنند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیری و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و منابع COVID-19 در مورد روش‌های کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.