بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 12 آوریل 2022

[ad_1] بیانیه در 12 آوریل 2022، دکتر ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 صادر کرد. همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر

کد خبر : 192596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 12 آوریل 2022

[ad_1]

بیانیه

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری برای کمک به کانادایی‌ها برای دسترسی به منابع سلامت روان و مصرف مواد آنلاین و اندازه‌گیری و نظارت بر جنبه‌های بهزیستی روانی آنها ارائه می‌کند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به نظارت بر شاخص‌های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای شناسایی سریع، درک و برقراری ارتباط موضوعات نگران‌کننده در حال ظهور ادامه می‌دهد. در زیر خلاصه ای از آخرین روندهای ملی ارائه شده است.

برای داده‌ها و تحلیل‌های اضافی COVID-19، PHAC گزارش‌های زیر را ارسال می‌کند:

با تغییر به آزمایش‌های هدفمندتر، طیف وسیعی از شاخص‌های دیگر، از مثبت بودن تست آزمایشگاهی و نظارت بر فاضلاب گرفته تا تعداد روزانه افراد در بیمارستان‌ها و مراقبت‌های ویژه همچنان برای روندهای نظارت مداوم مهم هستند. به طور غیرمنتظره ای، افزایش فعالیت های حضوری به دنبال تسهیل اقدامات بهداشت عمومی، همراه با گسترش رده فرعی BA.2 قابل انتقال بیشتر Omicron و برخی کاهش ایمنی، احتمالاً همگی به افزایش انتقال کمک می کنند. اگرچه فراوانی و فواصل گزارش‌دهی استانی و منطقه‌ای (P/T) متفاوت است، میانگین‌های 7 روزه اخیر (از 2 تا 11 آوریل 2022 در بازه زمانی 2 تا 11 آوریل 2022 به پایان می‌رسد) افزایش قابل توجهی را در میانگین تعداد موارد روزانه نشان می‌دهد. و همچنین روند رو به افزایش بیماری های شدید در اکثر حوزه های قضایی. به همین ترتیب، مثبت بودن تست آزمایشگاهی در آخرین دوره 7 روزه (4 تا 10 آوریل 2022) به 19 درصد در سطح ملی افزایش یافته است و داده های فاضلاب جامعه همچنان نشان دهنده روندهای رو به افزایش شدید در تعدادی از مناطق در سراسر کشور است.

پایین نگه داشتن نرخ عفونت همچنان کلیدی برای محافظت از جمعیت های آسیب پذیر، کاهش پیامدهای شدید و کاهش تأثیر کلی بر سیستم سلامت است. همانطور که انتظار داریم ویروس SARS-CoV-2 به طور مداوم تکامل یابد، ما به دقت وضعیت داخلی و بین المللی را زیر نظر داریم و برای انواع نگرانی های جدید آماده می شویم. در حال حاضر، زیرمجموعه BA.2 نوع Omicron 61 درصد از ویروس های اخیر توالی یابی شده در کانادا را تشکیل می دهد و به طور پیوسته در حال افزایش است. با این حال، در حالی که BA.2 در چندین حوزه قضایی غالب است، توزیع آن در سراسر کشور متفاوت است. به نظر می رسد نرخ رشد BA.2 در سطح بین المللی در جایی که ترکیبی از پوشش دوز تقویت کننده کم وجود دارد و در جایی که زیردستان BA.1 در طول موج Omicron نرخ آلودگی بالایی را ایجاد نکرده است، بالاترین میزان است.

در حالی که BA.2 حتی بیشتر از زیرمجموعه BA.1 Omicron قابل انتقال است، به نظر می رسد که شدت و نمایه علائم مشابهی دارد. در حال حاضر، شواهد نشان می‌دهد که دریافت دوز تقویت‌کننده واکسن mRNA COVID-19 می‌تواند محافظت طولانی‌تری و اثربخشی بهتر را ارائه دهد، حتی اگر قبلاً به COVID-19 آلوده شده باشید. برای این منظور، شورای افسران ارشد پزشکی کانادا (CCMOH) بیانیه‌ای درباره اهمیت به‌روز ماندن واکسن‌های کووید-19، از جمله دریافت دوز تقویت‌کننده طبق توصیه‌ها، منتشر کرد.

از آنجایی که نوع Omicron ایمنی گریزان است، دو دوز واکسن COVID-19 نسبت به انواع قبلی محافظت کمتری در برابر Omicron ارائه می دهد. خوشبختانه، تقویت کننده ها می توانند به افزایش سطح آنتی بادی کمک کنند که به مرور زمان پس از دوز دوم کاهش می یابد. اگرچه اثربخشی واکسن در برابر عفونت با گذشت زمان کاهش می‌یابد، شواهد نشان می‌دهد که دو دوز واکسن‌های mRNA عموماً اثربخشی خوبی را در برابر پیامدهای شدید در انواع مختلف حفظ می‌کنند، و یک تقویت‌کننده بیشتر اثربخشی واکسن را تا بیش از 90 درصد در برابر پیامدهای شدید افزایش می‌دهد.

کمیته ملی مشاوره ایمن سازی یا NACI راهنمای استفاده از اولین تقویت کننده را به روز کرده است دوزهاآنها به شدت برای بزرگسالان 18 ساله یا بالاتر و نوجوانان 12 تا 17 ساله که در معرض خطر بالاتر پیامدهای شدید یا مواجهه هستند توصیه می کنند. علاوه بر این، NACI توصیه می‌کند که در شرایط افزایش خطر اپیدمیولوژیک، اکنون می‌توان اولین دوز تقویت‌کننده را به افراد 12 ساله یا بالاتر ارائه کرد. دوزهای تقویت کننده باید حداقل 6 ماه پس از سری اولیه واکسن های کووید-19 داده شود.

با توجه به اینکه سیستم ایمنی ما با افزایش سن کمتر قادر به حفظ محافظت قوی است، من به ویژه از همه افراد 50 ساله یا بالاتر می‌خواهم که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند، اولین دوز تقویت‌کننده و همچنین در صورت توصیه، دوز تقویت‌کننده دوم را دریافت کنند. در این زمان، NACI توصیه می‌کند که دوزهای تقویت‌کننده دوم به سرعت برای کسانی که انتظار می‌رود بیشترین سود را ببرند، یعنی ساکنان خانه‌های مراقبت طولانی‌مدت یا سایر مکان‌های زندگی جمعی برای سالمندان و همچنین سالمندان 80 سال یا بالاتر که در جامعه. NACI همچنین توصیه می‌کند که حوزه‌های قضایی ممکن است دوز دوم تقویت کننده COVID-19 را برای بزرگسالان 70 تا 79 ساله که در جامعه زندگی می‌کنند ارائه دهند.

توصیه‌های تقویت‌شده NACI برای استفاده از دوزهای تقویت‌کننده اول و دوم برای کمک به هدایت استان‌ها و مناطق در تنظیم برنامه‌های واکسیناسیون کووید-19 به سمت دستیابی به حفاظت بهتر در همه گروه‌های سنی واجد شرایط، بر اساس اپیدمیولوژی محلی و شرایط منحصر به فرد در مناطقشان، مورد استقبال قرار می‌گیرد.

آخرین داده های استانی و منطقه ای نشان می دهد که بیش از 81 درصد از کل جمعیت کانادا اکنون به طور کامل واکسینه شده اند. داده‌های پوشش واکسن مخصوص سن، تا 3 آوریل 2022، نشان می‌دهد که بیش از 88 درصد از افراد 12 سال یا بالاتر حداقل یک دوز و بیش از 84 درصد به طور کامل واکسینه شده‌اند، در حالی که در بین کودکان 5 تا 11 ساله، 57 نفر % حداقل یک دوز داشته باشند.

مقامات بهداشتی همچنان قویاً واکسیناسیون به روز کووید-19 را برای همه افراد واجد شرایط توصیه می کنند، از جمله برای کسانی که عفونت COVID-19 داشته اند یا ممکن است داشته باشند. همه گفته شد، بیش از 5.1 میلیون کانادایی های واجد شرایط برای تکمیل سری اولیه خود به یک یا چند دوز نیاز دارند و بسیاری دیگر واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده برای کمک به بهبود محافظتی هستند که ممکن است از دوز دوم آنها کاهش یافته باشد و حتی محافظت بهتری در برابر بیماری شدید Omicron ارائه دهند. از 11 آوریلهفتم، بیش از 17.9 میلیون دوز سوم تا به امروز تجویز شده است. داده های ملی از 3 آوریلسوم، 2022 نشان می دهد که بیش از 83٪ از سالمندان 70 سال یا بیشتر و 61٪ – 75٪ از افراد 50-69 ساله دوز اضافی دریافت کرده اند.

همانطور که به مرحله انتقالی از همه‌گیری و فراتر از آن می‌رویم، بهترین مزیت ما حفظ احتیاط و حالت آمادگی خواهد بود، در حالی که ظرفیت افزایش خود را برای واکنش‌های آینده آماده می‌کنیم، در حالی که عادات محافظت شخصی را که آموخته‌ایم فراموش نمی‌کنیم. در سطح فردی، این امر را می توان با به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، از جمله دریافت دوز تقویت کننده در صورت واجد شرایط بودن و ادامه رعایت توصیه های بهداشت عمومی متناسب با اپیدمیولوژی و شرایط محلی برای راهنمایی ارزیابی خطر فردی و خانوادگی خود به دست آورد. و تصمیم گیری در مورد استفاده از شیوه های حفاظت فردی. به طور خاص، پوشیدن مناسب ماسک صورت مناسب و خوش ساخت، اجتناب از شلوغی و داشتن بهترین تهویه ممکن در فضاهای داخلی، لایه‌های محافظتی هستند که می‌توانند خطر شما را در همه تنظیمات کاهش دهند.

همچنین می‌توانیم با به‌روز شدن سایر واکسن‌های توصیه شده و واکسن‌های معمول برای کودکان و بزرگسالان، سالم‌تر بمانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود، با مقامات بهداشت عمومی محلی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، یا سایر منابع قابل اعتماد و معتبر مانند Immunize.ca و Canada.ca تماس بگیرید، که شامل اطلاعاتی برای کمک به کانادایی ها برای درک مزایای واکسینه شدن است. در برابر COVID-19.

کانادایی ها نیز می توانند با اشتراک گذاری مایل بیشتری را طی کنند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیری و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و منابع COVID-19 در مورد روش‌های کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.