بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 11 مارس 2022

[ad_1] بیانیه در 11 مارس 2022، دکتر ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 صادر کرد. 11 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد

کد خبر : 177712
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۴۶
بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 11 مارس 2022

[ad_1]

بیانیه

11 مارس 2022 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند. PocketWell، یک برنامه همراه رایگان برای پورتال آنلاین WTC، راه دیگری را برای کمک به کانادایی ها برای دسترسی به منابع سلامت روان آنلاین و مصرف مواد، و اندازه گیری و ردیابی جنبه های رفاه روانی آنها ارائه می دهد.

امروز دو سال از ارزیابی سازمان جهانی بهداشت مبنی بر اینکه COVID-19 یک بیماری همه گیر است و روز ملی کانادا برای بزرگداشت کسانی است که در اثر این بیماری از دست داده ایم و تأثیرات مهمی که همه ما احساس کرده ایم، جشن گرفته می شود. این سفر طولانی و سخت بوده است. من همه کانادایی ها را تشویق می کنم که امروز لحظه ای مکث کنند تا یاد و خاطره بیش از 37000 نفری را که جان خود را از دست داده اند گرامی بدارند. با تأمل در دو سال گذشته، همه ما فداکاری‌های زیادی انجام داده‌ایم و با چالش‌های استثنایی مواجه شده‌ایم، از بیماری یا از دست دادن خانواده و دوستان گرفته تا COVID-19، تجربه احساس انزوا و از دست دادن روال عادی روزمره‌مان و همچنین مشکلات مالی. .

در حالی که موانع زیادی وجود داشته است، این زمانی است که ما چیزهای فوق العاده ای را که با هم به دست آورده ایم، بشناسیم. ما به صورت فردی و جمعی با عدم اطمینان و شرایط در حال تغییر سازگار شده ایم، زیرا از خود، خانواده و جوامع خود محافظت می کنیم. به لطف کانادایی‌های روزمره، محققان، متخصصان بهداشت عمومی و کارکنان بهداشت، ما از تجربیات خود آموخته‌ایم و درک خود را از این بیماری گسترش داده‌ایم. این منجر به بهبود همیشه ابزارها، از جمله واکسن ها، شیوه های حفاظت فردی، اقدامات پیشگیری و کنترل عفونت، آزمایش های آزمایشگاهی، دستورالعمل های مدیریت بالینی، و درمان های بیشتر و بهتر شده است، که همگی در به حداقل رساندن تاثیر کلی و شدت آن موثر بوده اند. پاندمی.

به عنوان بخشی از بزرگترین کمپین واکسیناسیون در تاریخ کانادا، تا به امروز بیش از 81 میلیون دوز واکسن کووید-19 در سراسر کشور تجویز شده است که میلیون ها کانادایی را در برابر پیامدهای شدید محافظت می کند. کانادا اکنون دارای 6 واکسن تایید شده COVID-19 است. و، امروز کمیته ملی مشاوره ایمن سازی (NACI) توصیه های خود را برای استفاده از واکسن کوویفنز کووید-19 Medicago منتشر کرد.

به لطف فداکاری‌ها، قدرت پایدار و انعطاف‌پذیری کانادایی‌ها، ما در موقعیتی قوی‌تر از همیشه در مدیریت COVID-19 قرار داریم. این موفقیت‌ها و عادات خوب با پایه‌ای قوی از محافظت در برابر واکسن‌ها و روش‌های اثبات‌شده برای کاهش شیوع، ما را مجهز کرده‌اند تا به چیزهایی که دوست داریم برگردیم و ابزارهای مهمی در ماه‌های آینده باقی خواهند ماند، زیرا همچنان آمادگی خود را حفظ می‌کنیم. چالش های آینده

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به نظارت بر شاخص‌های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای شناسایی سریع، درک و برقراری ارتباط موضوعات نگران‌کننده در حال ظهور ادامه می‌دهد. در زیر خلاصه ای از آخرین اعداد و روندهای ملی ارائه شده است.

برای داده‌ها و تحلیل‌های بیشتر COVID-19، PHAC گزارش‌های زیر را ارسال می‌کند:

با تغییر به آزمایش‌های هدفمندتر، طیف وسیعی از شاخص‌های دیگر، از مثبت بودن تست آزمایشگاهی گرفته تا تعداد روزانه افراد در بیمارستان‌ها و مراقبت‌های ویژه همچنان برای نظارت بر روندها مهم هستند. در آخرین دوره 7 روزه (4 تا 10 مارس 2022)، به طور متوسط ​​روزانه 5583 مورد جدید در سراسر کانادا گزارش شده است که نسبت به هفته قبل 3.7 درصد کاهش داشته است. مثبت بودن تست آزمایشگاهی در آخرین دوره 7 روزه (3 تا 9 مارس 2022) در 13٪ باقی ماند که نشان می دهد هنوز فعالیت گسترده در سراسر کشور وجود دارد.

روندهای شدید بیماری همچنان رو به کاهش است و کاهش هفتگی در اکثر حوزه های قضایی گزارش شده است. آخرین داده‌های استانی و منطقه‌ای نشان می‌دهد که در آخرین دوره ۷ روزه (۴ تا ۱۰ مارس ۲۰۲۲) به‌طور متوسط ​​روزانه ۴۵۰۰ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌ها درمان می‌شوند که ۱۳ درصد کمتر از هفته گذشته است. این شامل به طور متوسط ​​روزانه 546 نفر است که در بخش های مراقبت های ویژه (ICU) تحت درمان قرار می گرفتند که در مقایسه با هفته قبل 12 درصد کاهش داشته است و به طور متوسط ​​روزانه 51 مورد مرگ گزارش شده است (4 تا 10 مارس 2022). . پایین نگه داشتن نرخ عفونت همچنان کلیدی برای کاهش بیشتر روند بیماری های شدید و محافظت از جمعیت های آسیب پذیر در هفته های آینده است.

ایمن سازی برای همه کسانی که واجد شرایط هستند، اما هنوز سری اولیه خود را دریافت نکرده اند، اولویت اصلی باقی می ماند. آخرین داده های استانی و سرزمینی نشان می دهد که بیش از 81 درصد از کل جمعیت اکنون به طور کامل واکسینه شده اند. داده‌های پوشش واکسن مخصوص سن، تا 6 مارس 2022، نشان می‌دهد که بیش از 88 درصد از افراد 12 سال یا بالاتر حداقل یک دوز و بیش از 84 درصد کاملاً واکسینه شده‌اند، در حالی که در بین کودکان 5 تا 11 ساله، 57 نفر % حداقل یک دوز داشته باشند.

مقامات بهداشتی همچنان قویاً واکسیناسیون به روز کووید-19 را برای همه افراد واجد شرایط توصیه می کنند، از جمله برای کسانی که عفونت COVID-19 داشته اند یا ممکن است داشته باشند. همه گفته شد، بیش از 5.3 میلیون کانادایی های واجد شرایط برای تکمیل سری اولیه خود به یک یا چند دوز نیاز دارند و بسیاری دیگر واجد شرایط دریافت دوز تقویت کننده برای کمک به بهبود محافظتی هستند که ممکن است از دوز دوم آنها کاهش یافته باشد و حتی محافظت بهتری در برابر بیماری شدید Omicron ارائه دهند. به ویژه، دریافت دوز تقویت کننده در صورت واجد شرایط بودن، و به ویژه برای افراد بالای 50 سال، بسیار مهم است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که دوز تقویت‌کننده واکسن mRNA COVID-19 پاسخ ایمنی کلی را افزایش می‌دهد، که می‌تواند حفاظت طولانی‌تری و احتمالاً اثربخشی بهتری در برابر انواع مختلف ایجاد کند. از 10 مارس، بیش از 17 میلیون دوز سوم تا به امروز تجویز شده است. داده های ملی تا 6 مارس 2022 نشان می دهد که بیش از 82٪ از سالمندان 70 سال یا بیشتر و 60٪ – 74٪ از افراد 50-69 ساله دوز اضافی دریافت کرده اند.

همانطور که به مرحله انتقال پایین تر و فراتر از آن می رویم، بهترین مزیت ما در آینده حفظ هوشیاری و فراموش نکردن عادات محافظت شخصی است که آموخته ایم. در سطح فردی، این امر را می توان با به روز نگه داشتن واکسیناسیون کووید-19، از جمله دریافت دوز تقویت کننده در صورت واجد شرایط بودن و ادامه پیروی از توصیه های بهداشت عمومی متناسب با اپیدمیولوژی و شرایط محلی برای هدایت ارزیابی خطر فردی و خانوادگی به دست آورد. و تصمیم گیری در مورد استفاده از شیوه های حفاظت فردی. به طور خاص، پوشیدن مناسب ماسک صورت مناسب و خوش ساخت، اجتناب از شلوغی و داشتن بهترین تهویه ممکن در فضاهای داخلی، لایه‌های محافظتی هستند که می‌توانند خطر شما را در همه تنظیمات کاهش دهند.

همچنین می‌توانیم با به‌روز شدن سایر واکسن‌های توصیه شده و واکسن‌های معمول برای کودکان و بزرگسالان، سالم‌تر بمانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود، با مقامات بهداشت عمومی محلی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، یا سایر منابع قابل اعتماد و معتبر مانند Immunize.ca و Canada.ca تماس بگیرید، که شامل اطلاعاتی برای کمک به کانادایی ها برای درک مزایای واکسینه شدن است. در برابر COVID-19.

کانادایی ها نیز می توانند با اشتراک گذاری مایل بیشتری را طی کنند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیری و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و منابع COVID-19 در مورد راه های کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.