بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 10 دسامبر 2021

[ad_1] بیانیه در 10 دسامبر 2021، دکتر ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، بیانیه زیر را در مورد COVID-19 صادر کرد. 10 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد

کد خبر : 140887
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۴۶
بیانیه رئیس بهداشت عمومی کانادا در 10 دسامبر 2021

[ad_1]

بیانیه

10 دسامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

همه‌گیری COVID-19 همچنان برای بسیاری از کانادایی‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که دسترسی آماده به شبکه‌های پشتیبانی منظم خود ندارند، استرس و اضطراب ایجاد می‌کند. از طریق پورتال آنلاین Wellness Together Canada، افراد در هر سنی در سراسر کشور می توانند به پشتیبانی فوری، رایگان و محرمانه سلامت روان و مصرف مواد در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته دسترسی داشته باشند.

آژانس بهداشت عمومی کانادا (PHAC) به نظارت بر شاخص‌های اپیدمیولوژیک COVID-19 برای شناسایی سریع، درک و برقراری ارتباط موضوعات نگران‌کننده در حال ظهور ادامه می‌دهد. امروز، من یک به روز رسانی در مورد اپیدمیولوژی و مدل سازی ملی ارائه کردم. در زیر خلاصه ای از نتایج مدل سازی به همراه آخرین اعداد و روندهای ملی ارائه شده است.

پیش‌بینی به‌روزرسانی‌شده مدل‌سازی دوربرد امروز نشان می‌دهد که با سطوح کنونی انتقال ما، احیای موارد نوع دلتا برای کانادا پیش‌بینی می‌شود، حتی بدون هیچ گونه شتابی از نوع Omicron در کانادا (به عنوان مسیر خط خاکستری تیره در پیش‌بینی نشان داده شده است). این پیش‌بینی همچنین یک مسیر احتمالی را نشان می‌دهد اگر گسترش نوع Omicron شتاب بگیرد و جایگزین دلتا به عنوان نوع غالب در کانادا شود. در این مورد (که به عنوان مسیر خط نارنجی در پیش بینی نشان داده شده است)، ممکن است ما بتوانیم در موارد با سرعت بیشتری تجدید حیات کنیم. همچنین، در حالی که هنوز عدم اطمینان قابل توجهی در مورد پتانسیل Omicron برای فرار از ایمنی و/یا افزایش شدت بیماری وجود دارد، هر گونه تجدید سریع در موارد می تواند فشار بیشتری را به سیستم مراقبت های بهداشتی هنوز شکننده ما اضافه کند. تا زمانی که بیشتر بدانیم، افزایش قابلیت انتقال و پتانسیل Omicron برای احیای مجدد قوی به این معنی است که باید با احتیاط فراوان به هفته‌های آتی نزدیک شویم و در عین حال آماده باشیم تا در اولین نشانه‌های تشدید سریع موارد ابتلا به سرعت برای کنترل شیوع اقدام کنیم.

علیرغم چالش های پیش رو با موج دلتا محور در کانادا و ظهور نوع Omicron، ما در این تعطیلات و فصل زمستان محافظت های بیشتری نسبت به گذشته داریم. واکسن‌ها و پوشش جمعیتی در حال گسترش ما همچنان به ما برتری نسبت به این ویروس می‌دهد، و در حالی که با نوع Omicron امکان کاهش حفاظت وجود دارد، انتظار می‌رود واکسن‌های COVID-19 همچنان سطح محافظتی را به ویژه در برابر پیامدهای شدید ارائه دهند. از این رو، واکسیناسیون شامل تقویت‌کننده‌ها، در ترکیب با لایه‌هایی از سلامت عمومی و حفاظت شخصی، همچنان برای پاسخ به همه‌گیری در کانادا ضروری است.

از زمان شروع همه‌گیری، 1823009 مورد کووید-19 و 29876 مورد مرگ در کانادا گزارش شده است. این اعداد تجمعی در مورد بار کلی بیماری کووید-19 تا به امروز به ما می گوید، در حالی که تعداد موارد فعال که اکنون به 31295 رسیده است و میانگین متحرک 7 روزه نشان دهنده روند فعلی و شدت بیماری است.

داده های نظارتی همچنان تنوع منطقه ای قابل توجهی را در فعالیت بیماری کووید-19 در سراسر کشور نشان می دهد. در سطح ملی، تعداد موارد روزانه در حال افزایش است و نرخ بالای عفونت همچنان در بسیاری از مناطق ادامه دارد. طی 7 روز اخیر (3 تا 9 آذرماه) به طور میانگین 3450 مورد جدید گزارش شده است که نسبت به هفته قبل 22 درصد افزایش داشته است. در حال حاضر، روند پذیرش بستری در بیمارستان و مراقبت‌های ویژه، که شاخص‌های عقب مانده هستند، کاهش یافته است، اما اگر نرخ عفونت تسریع شود، روندها می‌توانند دوباره شروع به افزایش کنند. آخرین داده‌های استانی و منطقه‌ای نشان می‌دهد که به طور متوسط ​​۱۴۵۷ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در آخرین دوره ۷ روزه (۳ تا ۹ دسامبر) هر روز در بیمارستان‌های کانادا تحت درمان قرار می‌گیرند که ۵ درصد کمتر از هفته گذشته است. این به طور میانگین شامل 458 نفر می شود که در بخش های مراقبت های ویژه (ICU) تحت درمان بودند که 1.6 درصد کمتر از هفته گذشته است و به طور متوسط ​​روزانه 20 مورد مرگ گزارش شده است (3 تا 9 دسامبر). پایین نگه داشتن نرخ عفونت برای جلوگیری از افزایش مجدد روند بیماری‌های شدید در هفته‌ها و ماه‌های آینده و همچنین کاهش فشار طولانی‌مدت بر سیستم سلامت، به‌ویژه در مناطق شدیداً آسیب‌دیده، کلیدی است.

در حالی که دلتا همچنان نماینده اکثریت قریب به اتفاق موارد اخیر COVID-19 در کانادا است، تا 9 دسامبر 2021، 87 مورد با نوع جدید نگرانی (VOC)، Omicron، گزارش شده است که در هفت استان و منطقه گزارش شده است. همانطور که ما به ارزیابی اهمیت و تأثیر این VOC جدید ادامه می دهیم، از کانادایی ها خواسته می شود که مراقب باشند و به حفظ لایه های حفاظتی ادامه دهند.

صرف نظر از اینکه کدام نوع SARS-CoV-2 در حال گردش است، ما می دانیم که واکسیناسیون، در ترکیب با اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات فردی، برای کاهش شیوع بیماری و پیامدهای شدید کار می کند. به طور خاص، شواهد نشان می‌دهد که یک سری کامل دو دوز از واکسن‌های COVID-19 تایید شده توسط Health-Canada محافظت قابل‌توجهی در برابر بیماری شدید به دلیل نوع غالب دلتا، به ویژه در میان گروه‌های سنی جوان‌تر، فراهم می‌کند. بر اساس آخرین داده‌ها از 10 استان و منطقه برای جمعیت 12 ساله یا بیشتر، در هفته‌های اخیر (24 اکتبر – 20 نوامبر 2021) و با تعدیل سن، میانگین نرخ هفتگی نشان می‌دهد که احتمال بستری شدن افراد واکسینه نشده در بیمارستان به میزان قابل توجهی بیشتر است. با COVID-19 در مقایسه با افراد کاملاً واکسینه شده.

  • در میان جوانان و بزرگسالان 12 تا 59 سال، احتمال بستری شدن در بیمارستان با کووید-19 در افرادی که واکسینه نشده بودند 32 برابر بیشتر از افراد واکسینه شده بودند.
  • در میان افراد مسن 60 ساله یا بیشتر، احتمال بستری شدن در بیمارستان با کووید-19 در افراد واکسینه نشده 16 برابر بیشتر از افراد واکسینه شده بود.

تا 9 دسامبر 2021، استان ها و مناطق بیش از 62.7 میلیون دوز واکسن کووید-19 را تجویز کرده اند. آخرین داده های استانی و منطقه ای نشان می دهد که بیش از 81 درصد از کل جمعیت حداقل یک دوز واکسن کووید-19 دریافت کرده اند و بیش از 76 درصد اکنون به طور کامل واکسینه شده اند. داده‌های پوشش واکسن مخصوص سن، تا 4 دسامبر 2021، نشان می‌دهد که بیش از 89 درصد از افراد 40 سال یا بالاتر حداقل یک دوز و بیش از 86 درصد به طور کامل واکسینه شده‌اند، در حالی که 86 درصد از افراد جوان‌تر بین 18 تا 39 سال واکسینه شده‌اند. حداقل یک دوز و 82٪ به طور کامل واکسینه شده اند.

در میان کودکان 5 تا 11 ساله، 17 درصد اکنون حداقل یک دوز واکسن کووید-19 دریافت کرده اند. از آنجایی که برنامه واکسیناسیون کودکان در سراسر کانادا در حال اجرا است، والدین و سرپرستان را تشویق می‌کنم تا اطلاعات معتبری را از منابع قابل اعتماد، مانند Canada.ca برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد واکسیناسیون کووید-19 جستجو کنند. من همچنین از ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و دیگران می‌خواهم که با گوش دادن، به اشتراک‌گذاری اطلاعات معتبر و مشارکت در گفتگوی محترمانه از کودکان و مراقبان آنها حمایت کنند.

با توجه به شواهد در حال ظهور مبنی بر کاهش محافظت از واکسن ها در طول زمان، کمیته ملی مشاوره ای ایمن سازی اخیراً دستورالعمل خود را در مورد دوزهای تقویت کننده واکسن mRNA COVID-19 برای بزرگسالان 18 سال و بالاتر که حداقل 6 ماه از تکمیل آنها می گذرد به روز کرده است. سری اولیه ایمن سازی برای کسانی که واجد شرایط هستند – اما هنوز سری اولیه خود را دریافت نکرده اند – همچنان اولویت اصلی است.

در حالی که کووید-19 هنوز در کانادا و در سطح بین المللی در حال گردش است، واکسیناسیون در ترکیب با اقدامات بهداشت عمومی به موقع و هدفمند و اقدامات حفاظتی فردی همچنان برای کاهش نرخ ابتلا به کووید-19 و کاهش تأثیر بر ظرفیت مراقبت های بهداشتی مهم است. این شامل ماندن در خانه/خود انزوا در صورت داشتن علائم است. انجام آزمایش در صورت علامت دار بودن و/یا طبق توصیه. آگاهی از خطرات مرتبط با تنظیمات مختلف؛ پیروی از توصیه های بهداشت عمومی محلی و رعایت مداوم اقدامات احتیاطی فردی. به ویژه، پوشیدن صحیح ماسک صورت مناسب و خوش ساخت در مکان‌های عمومی یا خصوصی با دیگران خارج از خانه، اجتناب از شلوغی و داشتن بهترین تهویه ممکن در فضاهای داخلی، لایه‌های محافظتی هستند که می‌توانند شما را کاهش دهند. خطر در همه تنظیمات علاوه بر واکسینه شدن کامل با واکسن‌های کووید-۱۹ و دریافت دوز تقویت‌کننده واکسن کووید-۱۹ طبق توصیه، می‌توانیم با به‌روزرسانی واکسن‌های توصیه‌شده، مانند آنفولانزا و سایر واکسن‌های معمول برای کودکان و بزرگسالان، سالم‌تر بمانیم. .

برای اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون در منطقه خود، با مقامات بهداشت عمومی محلی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی، یا سایر منابع قابل اعتماد و معتبر مانند Canada.ca و Immunize.ca تماس بگیرید. Canada.ca طیف گسترده ای از اطلاعات و منابع COVID-19 را برای کمک به کانادایی ها در درک مزایای واکسینه شدن در برابر COVID-19 ارائه می دهد.

کانادایی ها نیز می توانند با اشتراک گذاری مایل بیشتری را طی کنند معتبر اطلاعات در مورد خطرات COVID-19 و اقدامات پیشگیری و اقدامات برای کاهش COVID-19 در جوامع. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و منابع COVID-19 در مورد راه های کاهش خطرات و محافظت از خود و دیگران، از جمله اطلاعات مربوط به واکسیناسیون COVID-19، پیشینه من را بخوانید.

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس بهداشت عمومی کانادا
613-957-2983
[email protected]

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.