بیانیه جودیت روبرتسون ، کمیسر آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا ، روز جهانی آگاهی از سوء استفاده از سالمندان

[ad_1] 15 ژوئن 2021 سوءاستفاده مالی یک نوع رایج از سوء استفاده از سالمندان در کانادا است ، اما تشخیص آن دشوار است و اغلب گزارش نمی شود. روز جهانی آگاهی از سوء استفاده از سالمندان فرصتی برای افزایش آگاهی از سوء استفاده از سالمندان به عنوان یک موضوع مهم است. در آژانس مصرف کنندگان

کد خبر : 96981
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
بیانیه جودیت روبرتسون ، کمیسر آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا ، روز جهانی آگاهی از سوء استفاده از سالمندان

[ad_1]

15 ژوئن 2021

سوءاستفاده مالی یک نوع رایج از سوء استفاده از سالمندان در کانادا است ، اما تشخیص آن دشوار است و اغلب گزارش نمی شود. روز جهانی آگاهی از سوء استفاده از سالمندان فرصتی برای افزایش آگاهی از سوء استفاده از سالمندان به عنوان یک موضوع مهم است.

در آژانس مصرف کنندگان مالی کانادا (FCAC) ، وظیفه ما حفاظت از مصرف کنندگان مالی است و ما متعهد هستیم که به جلوگیری از سوء استفاده مالی از سالمندان کمک کنیم.

بیشتر و بیشتر کانادایی ها عمر طولانی تری دارند و افت شناختی و انزوای اجتماعی – هر دو با افزایش سن رایج است – آسیب پذیری سالمندان را افزایش داده و آنها را مستعد قربانی شدن می کند. افراد بدسرپرست گاهی غریبه هستند ، اما اغلب افرادی هستند که افراد مسن مانند بستگان یا مراقبان به آنها اعتماد دارند.

در پاسخ ، FCAC ، با مشورت با صنعت و گروه های مصرف کننده ، دستورالعمل سالمندان را ایجاد کرد تا بانک ها را در خدمات ارائه شده برای پاسخگویی بهتر به نیازهای سالمندان راهنمایی کند. این شامل تشخیص و جلوگیری از سوء استفاده مالی در میان سالمندان است. به طور خاص ، این قانون برای محافظت از سالمندانی طراحی شده است که ممکن است سلامت ، تحرک یا تغییرات شناختی را تجربه کنند و بر توانایی آنها در بانکداری تأثیر بگذارد. همانطور که اصول کد اجرا می شود ، FCAC به طور مداوم انطباق صنعت مالی را برای محافظت از سالمندان ما نظارت می کند.

افراد مسن نیز به طور فزاینده ای هدف کلاهبرداری قرار می گیرند. FCAC دارای طیف وسیعی از منابع در زمینه پیشگیری از کلاهبرداری است و اطلاعات مربوط به سوء استفاده مالی از سالمندان از دیگر شرکای ما در دولت کانادا در دسترس است. لطفاً نگاهی بیندازید و این اطلاعات را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید.

همه ما نقش مهمی در حفاظت از سالمندان خود داریم. در حالی که بحث مسائل مالی با اعضای بزرگتر خانواده یا دوستان دشوار است ، این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای محافظت از آنها در برابر سوء استفاده های مالی انجام دهید. با توجه به اینکه این روز را برای آگاهی از سوء استفاده از سالمندان گرامی می داریم ، امیدوارم با سالمندان زندگی خود تماس بگیرید تا از آنها در برابر قربانیان سوء استفاده مالی محافظت کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.