بیانیه تجلیل از خواهران در روح در سراسر کانادا

[ad_1] اتاوا ، انتاریو (4 اکتبر 2021) – کارولین بنت ، وزیر روابط بومی تاج ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: “من از همه کانادایی ها می خواهم که امروز برای احترام به زنان بومی ، دختران و دو روح ، لزبین ، همجنسگرا ، دوجنس گرا ، تراجنسی ، دگرباشان ، پرسشگری ،

کد خبر : 112756
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اکتبر 2021 - 20:45
بیانیه تجلیل از خواهران در روح در سراسر کانادا

[ad_1]

اتاوا ، انتاریو (4 اکتبر 2021) – کارولین بنت ، وزیر روابط بومی تاج ، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

“من از همه کانادایی ها می خواهم که امروز برای احترام به زنان بومی ، دختران و دو روح ، لزبین ، همجنسگرا ، دوجنس گرا ، تراجنسی ، دگرباشان ، پرسشگری ، بین جنسیتی و غیرجنسی (2SLGBTQQIA+) که مفقود شده یا کشته شده اند وقت بگذارند. به خانواده ها و جوامعی که غم از دست دادن خود را تحمل می کنند و به بازماندگانی که زندگی آنها برای همیشه تغییر کرده است.

پایان دادن به این خشونت مسئولیت مشترک همه سطوح دولتی و همچنین نهادهای مجری قانون ، سیستم قضایی و جامعه مدنی است. با هدایت برنامه اقدام ملی 2021: پایان دادن به خشونت علیه زنان بومی ، دختران و 2SLGBTQQIA+ مردم ، از جمله مسیر فدرال ، ما به همکاری با خانواده ها و بازماندگان و همچنین با دولتهای بومی ، فدرال ، استانی و سرزمینی برای حمایت از حقوق ادامه می دهیم. ، آزادی ها و ایمنی زنان بومی ، دختران و 2SLGBTQQIA+ افراد.

ما از کار خستگی ناپذیر همه خانواده ها و بازماندگان و سازمان های بومی که در سال 2005 شروع به افزایش آگاهی از این خشونت های مداوم کردند ، سپاسگزاریم. اعتراضات سالانه 4 اکتبر خواهران در روح همچنان در سراسر کشور رشد می کند و کانادایی ها را گرد هم می آورد تا از مبارزه برای پایان دادن به خشونت های نژادی و جنسی حمایت کنند.

امروز ، با تأمل بر اقدامات مشخصی که می توانیم برای آگاهی بخشی و پایان دادن به این فاجعه ملی انجام دهیم ، با ما همراه باشید. امروز عصر در پنجره خود شمعی روشن کنید ؛ در مورد آن با خانواده ، دوستان و همسایگان خود صحبت کنید ؛ و در مورد آن در شبکه های اجتماعی پست کنید. با هم می توانیم تغییر ایجاد کنیم و به خشونت سیستمیک علیه زنان ، دختران بومی و 2SLGBTQQIA+ پایان دهیم. “

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.