بیانیه بلر وزیر

اتاوا ، 13 اکتبر 2021 امروز ، بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیانیه زیر را در مورد باز شدن مجدد مرز زمینی ایالات متحده برای مسافران واکسینه شده کانادایی صادر کرد: “دولت کانادا از این خبر استقبال می کند که ایالات متحده مرز زمینی خود را برای مسافران کانادایی

کد خبر : 116660
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
بیانیه بلر وزیر


اتاوا ، 13 اکتبر 2021

امروز ، بیل بلر محترم ، وزیر امنیت عمومی و آمادگی اضطراری ، بیانیه زیر را در مورد باز شدن مجدد مرز زمینی ایالات متحده برای مسافران واکسینه شده کانادایی صادر کرد:

“دولت کانادا از این خبر استقبال می کند که ایالات متحده مرز زمینی خود را برای مسافران کانادایی واکسینه شده از ماه نوامبر باز می کند. دو دولت ما از آغاز همه گیری همه گیر همکاری کرده اند تا شیوع COVID-19 را کند کنند و اعلامیه امروز یک گام دیگر در جهت بازگشت به حالت عادی است.

کانادایی ها و آمریکایی ها با جغرافیا و تاریخ ما پیوند ناگسستنی دارند و این همه گیری نشان داده است که ایستادن در زمان بحران چقدر برای ما مهم است. من می خواهم از کانادایی ها و آمریکایی هایی که توصیه های بهداشت عمومی را دنبال کرده اند تشکر کنم که ما را به موقعیتی رساند که بتوانیم مرزهای خود را دوباره باز کنیم. ما همچنان از نزدیک بر پیشرفت COVID-19 نظارت می کنیم و با شرکای خود در ایالات متحده برای اطمینان از ایمنی ، امنیت و رفاه کشورهای مربوطه کار خواهیم کرد.

اگرچه زندگی به آرامی به حالت عادی باز می گردد ، مهم است که به یاد داشته باشید که همه گیری ادامه دارد ، و ما باید به اقدامات احتیاطی و پیروی از توصیه های بهداشت عمومی هنگام سفر در خارج از کشور ، و همچنین در خانه ، برای اطمینان از پایان مبارزه ادامه دهیم. در برابر COVID-19 ، اقتصاد خود را بازسازی کنیم و به زندگی قبلی بازگردیم.

ما اوایل این ماه اعلام کردیم که شروع از 30 اکتبر، کانادایی ها برای سفر با هواپیما در کانادا و قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer باید واکسینه شوند. ما همه کانادایی های واجد شرایط را که هنوز واکسینه نشده اند تشویق می کنیم که در اولین فرصت واکسینه شوند. “

برای کسب اطلاعات به روز درباره محدودیت ها ، الزامات و مسئولیت های سفر ، لطفاً از Travel.gc.ca دیدن کنید.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.