بیانیه ای در مورد نوع نگرانی Omicron که در انتاریو یافت شد

بیانیه بیانیه ای در مورد نوع نگرانی Omicron که در انتاریو یافت شد 28 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا دولت کانادا یک برنامه نظارتی با استان ها و مناطق برای شناسایی انواع جدید COVID-19 در کانادا، مانند نوع Omicron مورد توجه دارد. توالی یابی ژنومی بخشی جدایی ناپذیر از پاسخ

کد خبر : 135622
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۵
بیانیه ای در مورد نوع نگرانی Omicron که در انتاریو یافت شد


بیانیه

28 نوامبر 2021 | اتاوا، ON | آژانس بهداشت عمومی کانادا

دولت کانادا یک برنامه نظارتی با استان ها و مناطق برای شناسایی انواع جدید COVID-19 در کانادا، مانند نوع Omicron مورد توجه دارد.

توالی یابی ژنومی بخشی جدایی ناپذیر از پاسخ مداوم کانادا به COVID-19 برای ردیابی تکامل طبیعی ویروس، از جمله انواع آن است. استان‌ها و مناطق، و همچنین آزمایشگاه ملی میکروبیولوژی آژانس سلامت عمومی کانادا (PHAC)، موارد کانادایی COVID-19 را از طریق تجزیه و تحلیل مداوم پایگاه‌های داده ژنومی در کانادا نظارت می‌کنند. این کار نظارتی، از جمله نظارت بر مرز، دو مورد از نوع نگران کننده Omicron را در انتاریو تأیید کرده است.

با ادامه نظارت، انتظار می رود موارد دیگری از این نوع در کانادا و سایر کشورها پیدا شود. به کانادایی‌ها یادآوری می‌شود که واکسیناسیون، در ترکیب با بهداشت عمومی و اقدامات حفاظتی فردی، برای کاهش شیوع COVID-19 و انواع آن در جوامع ما کار می‌کند.

برای کاهش خطر واردات ویروس و هر یک از انواع آن، کانادا محدودیت‌های سفر و اقدامات مرزی را از مارس 2020 اعمال کرده است. این اقدامات قرنطینه و آزمایش سخت‌گیرانه یکی از قوی‌ترین اقدامات در جهان است.

در 26 نوامبر، در پاسخ به نگرانی‌ها در مورد نوع نگرانی Omicron، دولت کانادا به سرعت اقدامات مرزی را برای همه مسافرانی که در منطقه آفریقای جنوبی بوده‌اند – از جمله آفریقای جنوبی، اسواتینی، لسوتو، بوتسوانا، زیمبابوه، موزامبیک، اجرا کرد. و نامیبیا – در 14 روز گذشته قبل از ورود به کانادا، تا 31 ژانویه 2022.

داده های اولیه نشان می دهد که نوع Omicron ممکن است قابل انتقال تر باشد اما شواهد در این زمان محدود است. جمع‌آوری داده‌های بین‌المللی برای تعیین تأثیر این نوع بر شدت بیماری و اثربخشی واکسن در حال انجام است. این اقدامات مرزی موقت در حالی اجرا می شوند که جوامع پزشکی، بهداشت عمومی و تحقیقاتی کانادا و جهانی به طور فعال این نوع را ارزیابی می کنند – همانطور که با انواع قبلی انجام شده است – برای درک پیامدهای بالقوه از نظر انتقال، تظاهرات بالینی و کارایی واکسن.

دولت کانادا به کانادایی ها توصیه می کند از سفر به کشورهای منطقه آفریقای جنوبی خودداری کنند و به نظارت بر وضعیت برای اطلاع رسانی در مورد اقدامات فعلی یا آینده ادامه خواهد داد. محدودیت ها به سرعت در حال تغییر هستند و ممکن است توسط کشورهایی با هشدار کمی اعمال شوند و برنامه های سفر را مختل کنند. اگر افراد سفر به خارج از کانادا را انتخاب کنند، ممکن است مجبور شوند بیش از حد انتظار در خارج از کانادا بمانند.

کانادا به انجام آزمایش‌های مولکولی قبل از ورود برای مسافران بین‌المللی واکسینه‌نشده و واکسینه نشده که از هر کشوری وارد می‌شوند، ادامه می‌دهد تا خطر واردات کووید-19 از جمله انواع آن را کاهش دهد.

دولت کانادا به ارزیابی وضعیت در حال تحول و تنظیم اقدامات مرزی در صورت لزوم ادامه خواهد داد. به کانادایی ها یادآوری می شود که واکسیناسیون، در ترکیب با بهداشت عمومی و اقدامات فردی، مانند همیشه برای کاهش شیوع COVID-19 و انواع آن مهم است.

مخاطب

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.