بیانیه ائتلاف حقوق برابر در مورد پیوند بین دموکراسی و حقوق بشر دگرباشان جنسی

[ad_1] 10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا به مناسبت اجلاس سران برای دموکراسی، اعضای امضاکننده زیر ائتلاف حقوق برابر (ERC) تاکید می‌کنند که احیای دموکراسی در کشورهای خودمان و در سراسر جهان برای ارتقا و حمایت از حقوق بشر، به ویژه برای آسیب‌پذیرترین افراد از جمله لزبین‌ها ضروری است. ، افراد

کد خبر : 140849
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۱
بیانیه ائتلاف حقوق برابر در مورد پیوند بین دموکراسی و حقوق بشر دگرباشان جنسی

[ad_1]

10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

به مناسبت اجلاس سران برای دموکراسی، اعضای امضاکننده زیر ائتلاف حقوق برابر (ERC) تاکید می‌کنند که احیای دموکراسی در کشورهای خودمان و در سراسر جهان برای ارتقا و حمایت از حقوق بشر، به ویژه برای آسیب‌پذیرترین افراد از جمله لزبین‌ها ضروری است. ، افراد همجنس گرا، دوجنسه، تراجنسیتی و اینترسکس (LGBTI). تهدیدات علیه حاکمیت قانون، افزایش سطوح نابرابری، اقتدارگرایی و فساد، دموکراسی را در هر منطقه ای از بین می برد و عواقب سنگینی برای افراد دگرباش جنسی و سایرین به همراه دارد. جرم انگاری مداوم وضعیت LGBTI و خشونت و تبعیض مداوم، توانایی افراد LGBTI را برای مشارکت کامل در فرآیندهای دموکراتیک و سیاسی تضعیف می کند.

اعضای این ائتلاف بر علاقه ما برای همکاری در سال آینده برای حمایت و توانمندسازی مشارکت افراد دگرباشان جنسی در طیف وسیعی از فرآیندهای دموکراتیک، از جمله انتخابات تاکید می کنند. مبارزات سیاسی؛ حمایت و نظارت جامعه مدنی؛ روزنامه نگاری و گزارشگری مستقل؛ و رهبری سیاسی ما همچنین می‌دانیم که اعضای خاصی از جامعه، مانند زنان لزبین و دوجنس‌گرا، تراجنسیتی‌ها و افراد بین‌جنسیتی، و افراد دگرجنس‌گرا که با اشکال متقاطع متعددی از تبعیض مواجه هستند، ممکن است در تلاش برای مشارکت در فرآیندهای سیاسی با چالش‌های خاصی روبرو شوند. ما متعهد می شویم که این چالش ها را با همکاری نزدیک با اعضای جامعه LGBTI شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهیم.

ما مجدداً تأیید می کنیم که جوامع باز افراد را به دانشی که برای حمایت و تأیید حقوق بشر خود به آن نیاز دارند، متصل می کند. تجدید دموکراتیک برای پیشرفت در حقوق بشر و تضمین آزادی اساسی همه افراد، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند یا چه کسی را دوست دارند، حیاتی است. در طول سال آینده و پس از آن، ما متعهد می شویم که برای ترویج دموکراسی و ایجاد جهانی که در آن همه مردم آزاد و برابر باشند، با یکدیگر همکاری کنیم.

امضا شده: آلبانی، آرژانتین، استرالیا، بلژیک، کابو ورد، کانادا، شیلی، دانمارک، استونی، فنلاند، آلمان، یونان، ایسلند، ایتالیا، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، مکزیک، هلند، نیوزلند، مقدونیه شمالی، نروژ، پرتغال، صربستان، سوئد، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، اروگوئه

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.