بیانات وزیر کار در روز عزاداری ملی

[ad_1] 28 آوریل 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، بیانیه زیر را به مناسبت روز ملی سوگواری صادر کرد: «هر کارگر حق دارد از یک محل کار سالم و ایمن برخوردار باشد و در پایان روز کاری سالم به خانه بازگردد. متأسفانه، این واقعیت برای همه نیست.

کد خبر : 199888
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
بیانات وزیر کار در روز عزاداری ملی

[ad_1]

28 آوریل 2022 Gatineau، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

امروز، وزیر کار، سیموس اوریگان جونیور، بیانیه زیر را به مناسبت روز ملی سوگواری صادر کرد:

«هر کارگر حق دارد از یک محل کار سالم و ایمن برخوردار باشد و در پایان روز کاری سالم به خانه بازگردد. متأسفانه، این واقعیت برای همه نیست.

امروز، در روز عزای ملی، به کسانی که در سراسر کشور جان خود را به دلیل حوادث، جراحات یا بیماری های ناشی از کار جان خود را از دست داده یا آسیب دیده اند، ادای احترام می کنیم. ما همچنین از عزیزان، اعضای خانواده و دوستانی که در راه مانده اند، تجلیل می کنیم.

می توان از حوادث محل کار جلوگیری کرد، و با این حال، هر ساله هزاران کانادایی به دلیل شغل خود کشته، مجروح یا دچار بیماری می شوند. به همین دلیل است که در این روز تعهد خود را نسبت به محیط های کار ایمن و سالم تجدید و تقویت می کنیم و به ما یادآوری می شود که نباید تلاش های پیشگیری خود را متوقف کنیم.

ما می توانیم با اطمینان از اینکه مقررات بهداشت و ایمنی شغلی در قانون کار کانادا مستحکم و مدرن هستند. دولت کانادا از مدرن‌سازی انطباق و اجرای قوانین تا جلوگیری از آزار و اذیت و خشونت در محل کار، عمیقا متعهد است که محیط‌های کاری را برای همه ایمن‌تر و سازنده‌تر کند. ما همچنین در حال تلاش برای گنجاندن سلامت روان به عنوان یک عنصر کلیدی بهداشت و ایمنی شغلی و ایجاد یک خط مشی حق قطع ارتباط هستیم که تعادل بین کار و زندگی کارمندان را بهتر ترویج و محافظت می کند.

در طول همه گیری، ایمنی محل کار معنای جدید و فوریت جدیدی پیدا کرده است. می‌خواهم از همه کارفرمایان و کارگران، سازمان‌هایی که آنها را نمایندگی می‌کنند و همه کسانی که سهم خود را برای ایمن نگه‌داشتن خود و دیگران علی‌رغم زمینه دائماً در حال تغییر COVID-19 انجام داده‌اند، تشکر کنم. پیشگیری از فجایع محل کار مستلزم تلاش های مداوم و مشترک بین همه ما است و ما باید به همکاری ادامه دهیم و ایمنی و سلامتی کارگران را در اولویت قرار دهیم.

امروز، در حالی که به فکر کارگرانی هستیم که از دست داده‌ایم یا از بیماری‌های ناتوان‌کننده رنج برده‌اند، و همچنین عزیزانشان، من شما را تشویق می‌کنم تا در مورد نقشی که همه ما می‌توانیم در ایجاد محیط‌های کاری ایمن‌تر، عادلانه‌تر و ایمن‌تر ایفا کنیم، فکر کنید. برای همه سالم تر است – زیرا این یکی از بهترین راه هایی است که می توانیم یاد آنها را گرامی بداریم.”

پیوندهای مرتبط

روز عزاداری ملی
بهداشت و ایمنی محل کار
مرکز کانادایی برای ایمنی و بهداشت شغلی

– 30 –

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.