بگو چه عددی می‌بینی – خبرنامه

[ad_1] چه عددی را در این تصویر می بینید؟ اینترنت بر شده از تست های توهم نوری که به راستی ذهن انسان را قلقلک می‌دهند. تست های توهم نوری به ظاهر آسان هستند اما ممکن است چشم‌های‌تان چنان شمار ا فریب بدهند که مطمئن باشید عدد درست را می‌بینید در حالی که در واقع عدد

کد خبر : 474419
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
بگو چه عددی می‌بینی – خبرنامه

[ad_1]

بگو چه عددی می بینی

چه عددی را در این تصویر می بینید؟ اینترنت بر شده از تست های توهم نوری که به راستی ذهن انسان را قلقلک می‌دهند. تست های توهم نوری به ظاهر آسان هستند اما ممکن است چشم‌های‌تان چنان شمار ا فریب بدهند که مطمئن باشید عدد درست را می‌بینید در حالی که در واقع عدد چیز دیگری است. آیا می توانید عدد صحیح را حدس بزنید؟ توهمات نوری سرگرم کننده هستند زیرا به طور جدی مغز و چشم ما را در معرض آزمایش قرار می دهند.

تست توهم نوری: چه عددی می‌بینید؟

در سال‌های اخیر هم که یک توهم نوری به ظاهر آسان، اینترنت را پر کرده است. “آیا عددی در این تصویر می‌بینی؟ اگر می‌بینی چه عددی؟»  توهم نوری و عددی امروز دارای نوارهای سیاه و سفید با اعداد مختلف در دایره است. مارپیچ های ناهموار در تصویر یک توهم نوری ایجاد کرده و حدس زدن توالی صحیح را دشوارتر می کند.

پست این عدد در توییتر (ایکس) بیش از 3 هزار لایک جمع کرده است و افراد زیادی عددی را که می‌بینند به اشتراک گذاشتند. یک کاربر حتی یک ترفند برای یافتن عدد صحیح به اشتراک گذاشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوار اعلان های گوشی را به پایین بکشید. این کار صفحه نمایش شما را تار می کند و اعداد را کمی خوانا می کند.

ترفند دیگر این است که از صفحه نمایش گوشی فاصله بگیرید یا تصویر را بزرگنمایی کنید تا اعداد را به وضوح ببینید.

پاسخ تست توهم نوری

خوب چطور بود؟ موفق شدید عدد داخل تصور را پیدا کنید؟ اگر هنوز نتوانستید پاسخ صحیح را پیدا کنید، ما آن را برای شما فاش می کنیم. پاسخ صحیح 3452839 است!اعدادی که چشم‌های شما می بینند بر اساس حساسیت کنتراست شما هستند، به این معنی که چشم‌های‌تان تا چه حد می توانند بین یک شی و پس زمینه آن تمایز قائل شوند.

موسسه مغز کوئینزلند در یک پست وبلاگی می گوید: “گاهی اوقات، مغز ما با آنچه چشم ها سعی در گفتن آن دارند گیج می شود.” در حالی که بسیاری از دانشمندان در تلاش برای درک چگونگی عملکرد توهمات نوری بوده اند، هیچ کس در مورد چگونگی همکاری مغز و چشم برای ایجاد این توهمات مطمئن نیست.

کلام پایانی

این هم از تست جذاب امروز که به راستی قدرت بینایی و ارتباط بین مغز و چشم را محک می‌زند. اگر عدد را درست دیدید که عالی است. اگر هم نه، سعی کنید با راهکارهای سالم به تقویت چشم‌های‌تان کمک کنید و با استراحت دادن کافی به آنها از ضعیف شدن‌شان جلوگیری کنید. در صورتی که از انجام تست های هوش لذت می‌برید، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه پر است از انواع تست و معما که می‌توانید امتحان کنید و لذت ببرید!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.