بولیوی طلا را به دلار می فروشد، آرژانتین فین تک کریپتو را ممنوع می کند، فیچ رتبه اعتباری السالوادور را ارتقا می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، بولیوی قانونی برای فروش طلا به دلار تصویب می کند، بانک مرکزی آرژانتین شرکت های فین تک را از استفاده از رمزارز منع می کند و فیچ رتبه

کد خبر : 356710
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
بولیوی طلا را به دلار می فروشد، آرژانتین فین تک کریپتو را ممنوع می کند، فیچ رتبه اعتباری السالوادور را ارتقا می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، بولیوی قانونی برای فروش طلا به دلار تصویب می کند، بانک مرکزی آرژانتین شرکت های فین تک را از استفاده از رمزارز منع می کند و فیچ رتبه اعتباری السالوادور را بهبود می بخشد.

بولیوی قانونی برای فروش طلا به دلار تصویب کرد

بولیوی اخیرا قانونی را تصویب کرد که به دولت اجازه می دهد تا 50 درصد از ذخایر طلای خود را به دلار بفروشد و کمبود داخلی دلار را کاهش دهد. این قانون به دولت اجازه می دهد تا در مورد فروش 22 تن طلا از تقریباً 44 طلای موجود در ذخایر محلی مذاکره کند.

این ابتکار در سال 2021 ارائه شده بود، اما اخیراً توسط کنگره که تحت سلطه حزب رئیس جمهور بولیوی، لوئیس آرس است، نجات یافت و به تصویب رسید. خورخه ریشتر، سخنگوی ریاست جمهوری، هدف از تصویب سریع این قانون را توضیح داد. او بیان کرد:

کشور ابزاری دارد تا این اتفاقات و موقعیت های روزهای گذشته که می دانیم تکرار نشود، مشکلات در تولید ارز آمریکای شمالی.

تقریباً همه بانک های بولیوی قبلاً محدودیت برداشت روزانه 300 دلار را برای کاربران خود تعیین کرده بودند و بانک مرکزی بولیوی مجبور بود فروش مستقیم را برای برآوردن تقاضای داخلی برای ارز خارجی سازماندهی کند.

بانک مرکزی آرژانتین شرکت های فین تک را از استفاده از کریپتو منع می کند

در 4 ماه مه، بانک مرکزی آرژانتین ارتباطی صادر کرد که بر اساس آن برخی از ارائه‌دهندگان فین‌تک از استفاده از دارایی‌های رمزنگاری یا ارائه خدمات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال یا سایر دارایی‌ها «که توسط مقام ملی ذی‌صلاح تنظیم نشده‌اند و توسط بانک مرکزی جمهوری آرژانتین مجوز داده نشده‌اند» منع کرد. به مشتریان خود.

این اقدام تنها بر شرکت‌های فین‌تک تأثیر می‌گذارد که حساب‌های پرداخت مستقیم از جمله ارائه می‌دهند اوالا، MercadoPago، پرداخت شخصی، DolarApp، نوبی، و MODO، در میان دیگران. بیت کوین آرژانتین، یک سازمان غیردولتی ملی، این اقدام را رد کرد. بیان می کند که «غافلگیرکننده و بدون مشورت است. مشخص نیست که بانک مرکزی با منع فعالیتی که امروز کاملاً رضایت بخش و مفید برای مشتریان صرافی های داخلی است، به دنبال چه هدفی است.

رتبه بندی فیچ رتبه اعتباری السالوادور را بهبود می بخشد

Fitch Ratings، یکی از سه آژانس بزرگ رتبه‌بندی اعتباری، رتبه اعتباری السالوادور را حتی با پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان پول قانونی ارتقا داد. فیچ رتبه السالوادور را از CC به CCC+ ارتقا داد و اظهار داشت که این نتیجه «تکمیل موفقیت‌آمیز مبادله و پرداخت کاهش قابل توجه اوراق قرضه جهانی در اوایل سال است، و منعکس‌کننده دیدگاه فیچ است که دیگر رویداد نکول دیگری محتمل به نظر نمی‌رسد. “

نایب بوکله رئیس جمهور سالوادور جشن گرفت این تغییر، توضیح می دهد که او نمی تواند صبر کند تا فیچ منتظر بماند تا “وقتی مازاد بودجه خود را برای سال 2024 اعلام کنیم، آن را حتی بیشتر ارتقا دهد.”

برچسب ها در این داستان

ممنوعیت، بیت کوین آرژانتین، بولیوی، بانک مرکزی آرژانتین، السالوادور، فین‌تک، رتبه‌بندی فیچ، لاتام، ناییب بوکله، ذخایر، کمبود دلار آمریکا. طلا

نظر شما در مورد تحولات این هفته در آمریکای لاتین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.