بولیوی به یوان چین برای تسویه حساب های تجاری فکر می کند، استیو هانکه راه حل 30 روزه برای تورم ونزوئلا پیشنهاد می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، بولیوی به فکر استفاده از یوان چین در تسویه حساب های تجاری بین المللی است، تورم در آرژانتین به 108.8 درصد می رسد و استیو هانکه اعلام می

کد خبر : 358973
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
بولیوی به یوان چین برای تسویه حساب های تجاری فکر می کند، استیو هانکه راه حل 30 روزه برای تورم ونزوئلا پیشنهاد می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

به Latam Insights خوش آمدید، خلاصه ای از مرتبط ترین اخبار ارز دیجیتال و توسعه اقتصادی از آمریکای لاتین در طول هفته گذشته. در این شماره، بولیوی به فکر استفاده از یوان چین در تسویه حساب های تجاری بین المللی است، تورم در آرژانتین به 108.8 درصد می رسد و استیو هانکه اعلام می کند که می تواند تورم ونزوئلا را ظرف 30 روز از بین ببرد.

بولیوی به استفاده از یوان چین در تسویه حساب های تجاری بین المللی فکر می کند

دولت بولیوی اعلام کرده است که در حال بررسی استفاده از یوان چین به عنوان جایگزینی برای دلار آمریکا برای تسویه حساب های تجاری بین المللی است. رئیس جمهور بولیوی، لوئیس آرس، به بانک مرکزی دستور داد تا در مورد اینکه آیا پیشرفت اخیر در مورد استفاده از پول چین در برزیل و آرژانتین می تواند در مورد بولیوی نیز اعمال شود، تحقیق کند.

آرس در دیدار با خبرنگاران بولیوی اظهار داشت:

در دنیا کشورهای متعددی هستند که در حال گذر از نقدینگی دلار هستند، کاری که آرژانتین، برزیل، فرانسه و کشورهای عربی انجام می‌دهند، کم نیست. آنها چه کار می کنند؟ آنها تصمیم می گیرند که با دلار معامله نکنند.

بولیوی اخیراً قانونی را تصویب کرده است که نیمی از ذخایر طلای خود را به دلار بفروشد تا بتواند مشکلات نقدینگی دلاری خود را حل کند.

نرخ تورم در آرژانتین سالانه به 108.8 درصد رسید

موسسه ملی آمار آرژانتین (INDEC) داده های قیمت مربوط به ماه آوریل را ارائه کرده است و نرخ تورم سالانه 108.8 درصد افزایش یافته است. نرخ تورم بیش از 104.3 درصد ثبت شده در ماه مارس افزایش یافت. اقلام خوراکی و آشامیدنی با افزایش 10.1 درصدی قیمت ها بیشترین سهم را در افزایش تورم داشته اند.

دولت آرژانتین توضیح داد که “ناآرامی های نرخ ارز در بازارهای دلار مالی در نیمه آخر ماه باعث افزایش پیشگیرانه قیمت ها در بسیاری از محصولات و خدمات اقتصاد ما شد” و اذعان داشت که باید تلاش های بیشتری برای دستیابی به بهتر انجام دهد. منجر به مبارزه با تورم می شود.

استیو هانکه معتقد است که می تواند تورم ونزوئلا را در 30 روز از بین ببرد

استیو هانکه، استاد اقتصاد کاربردی در دانشگاه جان هاپکینز، اظهار داشت که می تواند تورم ونزوئلا را ظرف 30 روز کاهش دهد. هانکه که در حال حاضر مشاور اقتصادی روبرتو هنریکز، کاندیدای ریاست جمهوری برای انتخابات آتی است، معتقد است که راه حل تورم ونزوئلا، اجرای سیستم تابلوی ارز است.

این سیستم هیئت ارزی امکان مبادله بولیوار ونزوئلا را با نرخ ثابت در برابر دلار آمریکا فراهم می کند. هانکه در مصاحبه ای در یک ایستگاه رادیویی محلی اظهار داشت:

ظرف 30 روز تورم در ونزوئلا به طور کامل حذف خواهد شد: و نرخ تورم بسیار نزدیک به نرخ تورم در ایالات متحده خواهد بود.

هانکه قبلاً برنامه هایی از این دست را در استونی، لیتوانی، بلغارستان و بوسنی و هرزگوین کارگردانی کرده است.

نظر شما در مورد تحولات این هفته در آمریکای لاتین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.