بولسونارو برزیل در سخنرانی خود در CPAC ایالات متحده می گوید “ماموریت هنوز تمام نشده است”.

[ad_1] بندر ملی، مریلند (رویترز) – رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، روز شنبه گفت که ماموریت او پس از رهبری بزرگترین کشور آمریکای لاتین برای یک دوره، “هنوز به پایان نرسیده است”، که نشان می دهد او می تواند برای یک دوره جدید بالقوه در سال 2026 برنامه ریزی کند. بولسونارو که در حال

کد خبر : 329046
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۲۱
بولسونارو برزیل در سخنرانی خود در CPAC ایالات متحده می گوید “ماموریت هنوز تمام نشده است”.

[ad_1]

بندر ملی، مریلند (رویترز) – رئیس جمهور سابق برزیل، ژایر بولسونارو، روز شنبه گفت که ماموریت او پس از رهبری بزرگترین کشور آمریکای لاتین برای یک دوره، “هنوز به پایان نرسیده است”، که نشان می دهد او می تواند برای یک دوره جدید بالقوه در سال 2026 برنامه ریزی کند.

بولسونارو که در حال حاضر در تبعید خودخواسته در فلوریدا پس از شکست در رقابت انتخاباتی سال گذشته خود در حال حاضر در کنفرانس محافظه‌کاران CPAC ایالات متحده که در نزدیکی واشنگتن برگزار می‌شود، سخنرانی کرد، علیرغم اینکه حزبش از او خواسته بود به برزیل بازگردد، اشاره ای نکرد. اپوزیسیون راست

من خدا را به خاطر ماموریتی که برای یک دوره رئیس جمهور برزیل کردم سپاسگزارم. اما من عمیقاً احساس می‌کنم که این ماموریت هنوز تمام نشده است.»

بولسونارو از پذیرفتن شکست در برابر رئیس جمهور چپ‌گرا، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا خودداری کرده است و در تحقیقات مختلف جنایی و انتخاباتی در برزیل با خطرات قانونی رو به افزایش روبرو است.

رهبر راست افراطی هنگامی که به اقدامات خود برای تسهیل مقررات مالکیت اسلحه و مواضع ضد سقط جنین و ضد واکسن اشاره کرد، مورد تشویق حضار محافظه کار قرار گرفت.

او نتایج انتخابات برزیل در اکتبر گذشته را زیر سوال برد و گفت که نمی تواند بفهمد که چگونه اعداد رای نشان دهنده حمایتی که به نظر می رسید در خیابان ها از او برخوردار نیست، نیست.

بولسونارو ادعاهای بی‌اساسی دارد مبنی بر اینکه سیستم رأی‌گیری الکترونیکی برزیل در برابر تقلب آسیب‌پذیر بوده و باعث ایجاد جنبش خشونت‌آمیز منکران انتخابات شده است.

رئیس‌جمهور سابق، که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بت سیاسی خود می‌داند، به خود می‌بالید که «آخرین رئیس‌جمهوری در جهان است که پیروزی جو بایدن در انتخابات سال 2020 را به رسمیت شناخته است. انتظار می‌رود او بعداً روز شنبه با ترامپ دیدار کند.

بولسونارو گفت که اجازه نمی‌داد این هفته دو کشتی جنگی ایران در ریودوژانیرو پهلو بگیرند، که دولت لولا ماه گذشته علی‌رغم فشارهای آمریکا برای ممانعت از ورود آن‌ها موافقت کرد.

(گزارش گابریل آرائوجو در سائوپائولو؛ ویرایش توسط چیزو نومیاما)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.