بوستیک فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ ها محتاط است زیرا رئیس جمهور بایدن قیمت های بالاتر را به کووید-19 و پوتین متهم می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] در حالی که تورم همچنان زندگی شهروندان عادی آمریکایی را ویران می کند، همه نگاه ها معطوف برنامه های فدرال رزرو ایالات متحده برای اصلاح این وضعیت است. در همین حال، از آنجایی که جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، می خواهد به شدت نرخ بهره بانکی را افزایش دهد، رافائل بوستیک، رئیس

کد خبر : 196046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
بوستیک فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ ها محتاط است زیرا رئیس جمهور بایدن قیمت های بالاتر را به کووید-19 و پوتین متهم می کند – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

در حالی که تورم همچنان زندگی شهروندان عادی آمریکایی را ویران می کند، همه نگاه ها معطوف برنامه های فدرال رزرو ایالات متحده برای اصلاح این وضعیت است. در همین حال، از آنجایی که جیمز بولارد، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، می خواهد به شدت نرخ بهره بانکی را افزایش دهد، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، فکر می کند که بانک مرکزی باید احتیاط کند.

رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا: “فدرال رزرو باید در حین حرکت به جلو محتاط باشد”

اقتصاد ایالات متحده پس از دو سال ناکارآمدی غیرعادی که ثروت شهروندان را تحت تأثیر قرار داده است، تاریک به نظر می رسد. مقصر تصمیم‌های مخارج نامنظم سیاست‌گذاران عمومی، گسترش گسترده پولی فدرال رزرو در دو سال گذشته، شوک زنجیره تامین ناشی از رویه‌های تهاجمی قرنطینه کووید-۱۹ و سخت‌ترین اقتصاد تحریم‌شده در دهه‌های اخیر است که ناشی از وضعیت فعلی اوکراین است. درگیری روسیه همه این عوامل منجر به سریع‌ترین رشد نرخ تورم در ایالات متحده در بیش از 40 سال گذشته شده است.

روز دوشنبه، رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، جیمز بولارد، توضیح داد که فدرال رزرو می تواند تا پایان سال نرخ بهره بانکی را تا 3.5 درصد افزایش دهد. بولارد به افزایش تهاجمی نرخ بهره اشاره کرد که می تواند شاهد افزایش نرخ بهره به میزان 75 واحد پایه باشد، مانند آلن گرینسپن، رئیس فدرال رزرو در سال 1994.

علیرغم نیات بولارد، گزارشی که توسط جان هیلسنراث و نیک تیمیراوس نویسندگان وال استریت ژورنال نوشته شده است، می گوید که “فدرال رزرو هرگز چنین مشکلی را با موفقیت حل نکرده است.” گزارش هیلسنراث و تیمیراوس همچنین اشاره می‌کند که «بسیاری از عوامل خارج هستند [the Fed’s] کنترل” و “آنها به طرز چشمگیری عقب هستند.”

در حالی که بولارد می خواهد نرخ بهره را به شدت افزایش دهد، رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، در مورد افزایش شدید نرخ بهره بانکی احتیاط کرده است. بوستیک روز سه شنبه در صحبت با سارا آیزن از CNBC گفت که او معتقد است بی طرف ماندن نیز اولویت اصلی است.

بوستیچ توضیح داد: «فکر می‌کنم از نظر فلسفی در همان زمینه‌هایی هستم که همکارانم دارند. من فکر می کنم واقعا مهم است که ما بی طرف شویم و این کار را به سرعت انجام دهیم.» با این حال، نرخ معیار خنثی پیش بینی شده بوستیک با نرخ 3.5 درصدی بولارد تا سه ماهه چهارم 2022 بسیار متفاوت است. در حالی که می تواند بین 2 تا 2.5 درصد باشد، رئیس فدرال رزرو آتلانتا گفت که او همچنین می تواند نرخ را تا 1.75 درصد نیز ببیند.

بوستیک در طول سال اظهار داشت: «من واقعاً ما را مجبور می‌کنم تا پایان سال به یک و سه‌چهارم نگاه کنیم، اما بسته به اینکه اقتصاد چگونه تکامل می‌یابد، می‌تواند کندتر باشد و ما شاهد ضعیف‌تر شدن بیشتر از آنچه در مدل پایه خود هستم، خواهیم بود». مصاحبه. این یکی از دلایلی است که چرا من واقعاً تمایلی به اعلام اینکه ما می‌خواهیم بسیار فراتر از مکان بی‌طرف خود برویم، بی‌میل هستم، زیرا ممکن است با توجه به شرایط اقتصادی، این افزایش بیش از حد مجاز باشد.»

رئیس فدرال رزرو آتلانتا افزود:

[The Fed] وقتی به جلو می رویم باید محتاط باشیم ما باید از صفر فاصله بگیریم، من فکر می کنم صفر کمتر از چیزی است که در حال حاضر باید باشیم. اما در عین حال، ما باید فقط توجه کنیم.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، قیمت‌های بالا را به خاطر همه‌گیری کووید-۱۹ و ولادیمیر پوتین از روسیه مقصر می‌داند

البته، بسیاری از اینکه بانک مرکزی ایالات متحده بتواند مشکلات جاری اقتصاد را برطرف کند، تردید دارند. بسیاری رشد پولی و دارایی فدرال رزرو و لوایح محرک عظیمی را که توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده ارسال شده است، مقصر می دانند.

با این حال، بایدن اقتصاد ضعیف را به گردن کووید-19 و ولادیمیر پوتین روسیه می‌اندازد. من می دانم که خانواده ها هنوز با قیمت های بالاتر دست و پنجه نرم می کنند. من در خانواده ای بزرگ شدم که اگر قیمت بنزین بالا می رفت، آن را احساس می کردیم گفت در توییتر در 20 آوریل. رئیس جمهور اضافه کرد: “بیایید کاملاً روشن کنیم که چرا قیمت ها در حال حاضر بالا هستند: کووید و ولادیمیر پوتین.”

اظهارات بایدن در روز چهارشنبه بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا انگشتان دست مستقیماً به سمت چاپ پول توسط فدرال رزرو نشانه رفتند. یکی از افراد «مطمئناً هیچ چیز با «چاپگر پول برای وال استریت برو برای وال استریت» فدرال رزرو ندارد. گفت در پاسخ به توئیت بایدن این شخص اضافه کرد: «همه ما جو دمانس نداریم، برخی از ما هنوز آگاه هستیم و می‌توانیم ببینیم که شما و مدیریتتان پر از ش** هستید». فرد دیگری به بایدن پاسخ داد و نوشت:

در واقع POTUS، به این دلیل بود که ذخیره فدرال شما در طول کووید پول زیادی چاپ کرد. پوتین را قربانی سوء مدیریت خود در اقتصاد نکنید.

برچسب ها در این داستان

1.75٪، 3.5٪ در سه ماهه چهارم، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، نرخ بنچمارک بانک، کووید-19، دونالد ترامپ، اقتصاد، تصمیمات هزینه های نامنظم، فدرال رزرو، قیمت های بالا، تورم، نرخ بهره، جیمز بولارد، جو بایدن، توسعه پولی، پول چاپ، POTUS، رافائل بوستیک، رئیس جمهور تغذیه سنت لوئیس، محرک، بانک مرکزی ایالات متحده، ولادیمیر پوتین

نظر شما در مورد اینکه رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، گفت که فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره باید محتاط باشد، چیست؟ نظر شما در مورد اینکه بایدن نقص های اقتصاد ایالات متحده را به گردن کووید-19 و پوتین می اندازد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.