بورس اوراق بهادار تل‌آویو اقداماتی را برای اجازه تجارت کریپتو انجام می‌دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] بورس عمومی اسرائیل اصلاحات نظارتی را پیشنهاد می کند که به برخی از مشتریان اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده را تجارت کنند. این صرافی خاطرنشان کرد که این پیشنهادها، که برای مشاوره عمومی ارائه شده‌اند، در پس زمینه تعداد فزاینده‌ای از مؤسسات تنظیم‌شده درگیر در بازار دارایی‌های دیجیتال هستند. صرافی TASE

کد خبر : 327093
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
بورس اوراق بهادار تل‌آویو اقداماتی را برای اجازه تجارت کریپتو انجام می‌دهد – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

بورس عمومی اسرائیل اصلاحات نظارتی را پیشنهاد می کند که به برخی از مشتریان اجازه می دهد تا دارایی های رمزنگاری شده را تجارت کنند. این صرافی خاطرنشان کرد که این پیشنهادها، که برای مشاوره عمومی ارائه شده‌اند، در پس زمینه تعداد فزاینده‌ای از مؤسسات تنظیم‌شده درگیر در بازار دارایی‌های دیجیتال هستند.

صرافی TASE برای تنظیم معاملات ارزهای دیجیتال برای کارگزاران حرکت می کند

بورس اوراق بهادار تل‌آویو (TASE) پیش‌نویسی را منتشر کرده است که به مشتریان موسسات غیربانکی (NBM) در میان اعضای خود اجازه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌دهد. این شرکت قصد دارد فهرست فعالیت‌های مجاز را برای چنین نهادهایی گسترش دهد تا تجارت کریپتو را اضافه کند.

NBM ها خدمات کارگزاری، سرمایه گذاری و مشاوره ارائه می دهند و به عنوان واسطه فعالیت می کنند. در حالی که آنها می توانند تراکنش های مختلفی مانند انتقال وجه را پردازش کنند، طبق قانون مجاز به پذیرش سپرده های مستقیم از مشتریان یا ایفای نقش به عنوان حافظ نیستند.

تنها صرافی عمومی اسرائیل اکنون به دنبال بازخورد در مورد ابتکار نظارتی خود است. فراخوان نظرات روز دوشنبه ارسال شد. این پیشنهاد پس از وصول به تصویب هیأت مدیره خواهد رسید و تصریح کرد:

این گام دیگری در پیشرفت و توسعه بازار سرمایه اسرائیل است که با هدف تشویق نوآوری و رقابت و در عین حال کاهش خطرات و محافظت از مشتریان است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، TASE رویدادهای آشفته در فضای کریپتو در طول سال گذشته را مشخص کرد و در عین حال تقاضای رو به رشد مشتریان و مشارکت بیشتر موسسات تحت نظارت را برجسته کرد. اصرار داشت که همه اینها مستلزم مقرراتی است که خطرات مختلف را کاهش دهد.

هدف از قوانین جدید این است که مشتریان بتوانند پول فیات را برای سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده واریز کنند و وجوه ناشی از این سرمایه گذاری ها را برداشت کنند. از طرف آنها، NBM ها با دو نوع شرکت دارای مجوز سر و کار خواهند داشت: ارائه دهندگان خدمات معاملاتی و ارائه دهندگان خدمات نگهبانی برای ارزهای دیجیتال.

هفته گذشته، بانک اسرائیل توصیه هایی برای تنظیم و نظارت بر فعالیت های مربوط به استیبل کوین ها در این کشور منتشر کرد. در نوامبر 2022، وزارت دارایی اسرائیل دستورالعمل‌های خود را برای تنظیم دارایی‌های دیجیتال صادر کرد. در ژانویه سال جاری، سازمان اوراق بهادار اسرائیل (ISA) پیش نویس پیشنهادی را برای تعریف وضعیت حقوقی ارزهای دیجیتال منتشر کرد.

برچسب ها در این داستان

کارگزاران، مشتریان، مشاوره، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، معامله‌گران رمزارز، معاملات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، دارایی‌های دیجیتال، صرافی، واسطه‌ها، اسرائیل، اسرائیل، پیشنهادات، مقررات، قوانین، ارائه‌دهندگان خدمات، بورس اوراق بهادار، TASE، تل‌آویو

آیا فکر می‌کنید اسرائیل به تدریج تمامی فعالیت‌ها در بازار کریپتو را تنظیم خواهد کرد؟ انتظارات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ChameleonsEye / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.