بورس‌های اروپایی صعودی شدند – سنا

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در وال استریت بیشتر شاخص ها نزولی بودند؛ تا جایی که دو شاخص از سه شاخص اصلی بورسی در سطح پایین تری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۲۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۳۵ هزار و ۳۶۹.۰۹ واحد

کد خبر : 101521
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
بورس‌های اروپایی صعودی شدند – سنا



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در وال استریت بیشتر شاخص ها نزولی بودند؛ تا جایی که دو شاخص از سه شاخص اصلی بورسی در سطح پایین تری از روز قبل خود بسته شدند.

شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۲۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۳۵ هزار و ۳۶۹.۰۹ واحد بسته شد. شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۰۳ درصد ریزش تا سطح ۴۵۳۵.۴۴ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ۰.۲۱ درصد افزایش در سطح ۱۵ هزار و ۳۶۳.۵۲ واحدی بسته شد.

بورس‌های اروپایی

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص “فوتسی ۱۰۰” بورس لندن با ۰.۶۸ درصد صعود نسبت به روز قبل و در سطح ۷۱۸۷.۱۸ واحد بسته شد.  شاخص “دکس ۳۰” بورس فرانکفورت در آلمان با افزایش ۰.۹۶ درصدی و ایستادن در سطح ۱۵ هزار و ۹۳۲.۱۲ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص “کک ۴۰” بورس پاریس با پیشروی ۰.۸ درصدی در سطح ۶۷۴۳.۵۰ واحد بسته شد. در مادرید شاخص “ایبکس ۳۵” ۰.۲۱ درصد بالا رفت و به ۸۸۸۲.۳۰ واحد رسید.

بورس‌های آسیایی

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ تا جایی که شاخص “نیک کی ۲۲۵” بورس توکیو ژاپن با افزایش ۱.۸۳ درصدی تا سطح ۲۹ هزار و ۶۵۹.۸۹ واحدی بالا رفت. شاخص “هانگ سنگ” بورس هنگ‌کنگ ۱.۰۱ درصد بالا رفت و در سطح ۲۶ هزار و ۱۶۳.۵۴ واحد بسته شد.

در چین شاخص “شانگهای  کامپوزیت” صعود ۱.۸۷ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۴۹۳۳.۷۳ واحد بسته شد. در استرالیا شاخص “اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰” بورس سیدنی با ۰.۰۷ درصد صعود و ایستادن در سطح ۷۵۲۸.۴۹ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص ” تاپیکس” ژاپن صعودی بود. (معیار محاسبه تغییرات قیمتی، ساعت پایانی معاملات روزانه بورس نیویورک بوده است.)

نفت

در بازار طلای سیاه روند قیمت‌ها نزولی بود. هر بشکه نفت “وست تگزاس اینتر مدیت” با ۰.۵۴ درصد کاهش به ۶۸.۸۹ دلار رسید و نفت خام برنت دریای شمال با افت ۰.۵۱ درصدی به ازای ۷۲.۲۲ دلار در هر بشکه مبادله شد.

طلا و نقره

همچنین در بازار فلزات گران‌بها، بهای هر اونس طلا با افت ۰.۴۸ درصدی نسبت به روز قبل در سطح ۱۸۲۳.۳۵ دلار معامله شد. هر اونس نقره با کاهش ۰.۰۸ درصدی به ازای ۲۴.۷۵ دلار مبادله شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.