بورسیه پروتکل اتریوم: جمع‌بندی گروه سوم

[ad_1] TL;DR: EPF به این نتیجه رسید گروه سوم و برای گروه چهارم آماده می شود. برنامه ها به زودی باز می شود. اینجا ثبت نام کنید تا هنگام باز شدن از آنها مطلع شوید. بورسیه پروتکل اتریوم اخیراً سومین گروه موفق خود را در فوریه 2023 تکمیل کرد. تکمیل آن نشان دهنده 4 ماه

کد خبر : 357819
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
بورسیه پروتکل اتریوم: جمع‌بندی گروه سوم

[ad_1]

TL;DR: EPF به این نتیجه رسید گروه سوم و برای گروه چهارم آماده می شود. برنامه ها به زودی باز می شود. اینجا ثبت نام کنید تا هنگام باز شدن از آنها مطلع شوید.

بورسیه پروتکل اتریوم اخیراً سومین گروه موفق خود را در فوریه 2023 تکمیل کرد. تکمیل آن نشان دهنده 4 ماه یادگیری همهجانبه، تحقیق و مشارکت در اکوسیستم هسته اتریوم از سوی گروهی از همکاران با استعداد و اختصاصی بود. قبل از اینکه به گروه سوم نگاهی بیندازیم، بیایید مرور کنیم که توسعه هسته اتریوم چیست و چگونه EPF در چشم انداز آن قرار می گیرد.

توسعه پروتکل

در قلب اکوسیستم اتریوم، توسعه اصلی نهفته است، کار بر روی تحقیق و کدی که شبکه اتریوم را تقویت می کند، که شامل پیاده سازی مشتری، مشخصات و سایر جنبه های اساسی است.

حفظ جریان ورودی سالم از توسعه دهندگان اصلی برای موفقیت مداوم اتریوم بسیار مهم است. این توسعه دهندگان و محققان برای شکل دادن به مسیر نقشه راه پیشرفته اتریوم، مقابله با چالش های مختلف آن و اجرای راه حل ها با یکدیگر همکاری می کنند. تلاش‌های آن‌ها تضمین می‌کند که پروتکل به‌روز باقی می‌ماند و می‌تواند تقاضاهای فزاینده‌ای که توسط پایگاه کاربر رو به رشد آن بر روی آن گذاشته می‌شود، رسیدگی کند.

با این حال، پرش به توسعه پروتکل اصلی کار آسانی نیست. هیچ سازمان رسمی که توسعه پروتکل را مدیریت کند وجود ندارد. پیشرفت سریع پیشرفت‌های پروتکل اتریوم، همراه با اطلاعات پراکنده، می‌تواند کار را برای افراد دشوار کند. مناطق زیادی وجود دارد و نقشه راه اهدافی که روی آنها کار می‌شود، هر کدام سوراخ‌های خرگوش خود را برای فرو رفتن دارند.

کمک هزینه پروتکل اتریوم به عنوان راه حلی طراحی شده است تا مشارکت اصلی را با هدف کمک به توسعه دهندگان برای پیوستن به تیم های مختلف که روی پروتکل کار می کنند، قابل دسترس تر کند.

بورسیه پروتکل

بورسیه پروتکل اتریوم (EPF) یک برنامه کمک هزینه تحصیلی 4 ماهه بدون مجوز است که به ساده‌سازی فرآیند تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده اصلی کمک می‌کند.

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که استقلال و استقلال مورد نیاز برای کار به عنوان توسعه‌دهنده اصلی را به همراهان بدهد. شرکت کنندگان حوزه مورد علاقه خود را انتخاب می کنند، پروژه ای را پیشنهاد می کنند و تا پایان برنامه روی آن کار می کنند. آنها بازخورد ارزشمندی از توسعه دهندگان اصلی فعلی دریافت می کنند و بخشی از جامعه ای از افراد همفکر می شوند که مشتاق یادگیری با انجام کار هستند.

پروژه‌های EPF متنوع هستند و در زمینه‌های مختلفی از جمله تحقیق، اجماع و مشتریان اجرایی، تست و امنیت پروتکل مشارکت دارند. EPF کاملاً باز و بدون مجوز است و به هر کسی اجازه می دهد برنامه را دنبال کند و در آن شرکت کند. بخشی از بودجه برای اعطای کمک های برجسته از شرکت کنندگان بدون مجوز رزرو شده است. بسیاری از همکاران EPF کمک‌های ارزشمندی به اکوسیستم هسته اتریوم کرده‌اند، و برخی از آنها موقعیت‌های بلندمدتی را در تیم‌های اصلی مانند Lighthouse، Teku، Prysm، Ethereum Foundation Research، Flashbots، Optimism و دیگران به دست آورده‌اند.

گروه سوم

برنامه های کاربردی برای گروه سوم که در 1 سپتامبر 2022 افتتاح شد. پس از بررسی بیش از 600 درخواست و انجام مصاحبه های فراوان، 23 شرکت کننده برای پیوستن به گروه رسمی انتخاب شدند. با این حال، به عنوان یک برنامه بدون مجوز، گروه با مجموع 36 مشارکت کننده به پایان رسید.

در طول دوره 4 ماهه، همکاران این فرصت را داشتند که با 27 مربی توسعه دهنده اصلی از مشتریان و تیم های تحقیقاتی مختلف کار کنند. کار آنها به طور منظم در بیش از 300 گزارش شده است به روز رسانی های هفتگی. همراهان همچنین در تماس‌های هفتگی استندآپ و ساعات اداری برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها، بحث درباره پروژه‌ها و شرکت در جلسات مصاحبه AMA با مربیان و برنامه‌نویسان اصلی شرکت کردند.

در مجموع، همکاران 20 نفر را پیشنهاد کردند و به آنها کمک کردند پروژه ها، برخی از آنها هنوز در حال دریافت کمک هستند. این پروژه‌ها نه تنها یک تجربه یادگیری ارزشمند را نشان می‌دهند، بلکه کمک‌های معناداری به اکوسیستم اتریوم نیز دارند.

پروژه های گروه سوم EPF

پروژه شرح
4337 باندلر در رست پیاده‌سازی باندلر برای EIP-4337 AA به عنوان یک موجودیت مستقل که می‌تواند در کنار هر کلاینت اجرایی کار کند
کیف پول 4337 کیف پول افزونه مرورگر ماژولار 4337
4844 CL Client در اجرای EIP-4844 در فانوس دریایی مشارکت کنید
کلاینت فوق سبک شبکه پورتال ساخت زیرپروتکل های مشتری Ultralight
میانای برنامه‌سازی کاربردی Consensus Client Reward مجموعه ای از API های RESTful برای افزایش قابلیت همکاری در اجرای گره های چراغ دریایی
مانیتور ETH سیستم مانیتورینگ برای ردیابی داده های شبکه و رویدادهای زنجیره ای
هلیوس CL P2P خدمات شبکه همتا به همتا برای Helios
هولون مجموعه نرم افزار تجزیه و تحلیل جمع آوری
CL Light Client APIهای کلاینت Teku light
MEV در بازی‌های باز مکانیسم های MEV در موتور بازی باز برای تجزیه و تحلیل استراتژی های MEV
مدل DAS اجرای زنگ زدگی یک پوشش امن Kademlia DHT در بالای پروتکل discv5
اعتبارسنجی سازگار با API Prysm Beacon کد اعتبارسنجی Prysm را بازنویسی کنید تا با Beacon API استاندارد سازگار باشد
کاهش اعتماد به رله مکانیسم کاهش اعتماد به رله PBS
لغو کلید امضای اعتبارسنجی مکانیزم ابطال به اعتبار رسان ها برای بهبود امنیت عملیاتی خود
کاوش مهاجرت Verkle Trie تحقیق و توسعه برای مهاجرت از Merkle Patricia Tries به Verkle Tries
تجزیه و تحلیل گواهی استخر استخر انجام تجزیه و تحلیل تصدیق استخرهای عمده سهام
بهبود مقاومت در برابر سانسور داشبورد برای ردیابی سلامت شبکه و مسدود کردن استفاده
تست های P2P Hive دامنه آزمایش‌های eth، discv4 و discv5 را افزایش دهید و آزمایش‌های جدیدی را برای کلاینت‌های اجرایی اتریوم اضافه کنید.
کاهش حمله DoS Geth طرح دفاعی DoS پیشنهاد شده در مقاله DETER را اجرا کنید

جزئیات پروژه EPF

تمام منابع برنامه را می توان در آن یافت مخزن. می‌توانید تمام فعالیت‌های گروه را در آنجا دنبال کنید، منابع پروژه‌ها را بررسی کنید، به‌روزرسانی‌های توسعه و یادداشت‌های همکاران را دنبال کنید. پروژه‌ها نه تنها مشارکت‌های FOSS هستند، بلکه تمام کارهای انجام شده در گروه کاملاً باز است و بخشی واقعی از تحقیقات و منابع باز اتریوم است.

اما همه چیز به کار و مشارکت نیست. یکی از جنبه های حیاتی EPF فرصت ملاقات با بسیاری از افراد الهام بخش است که در توسعه اصلی شرکت می کنند. در طول EthDenver، بیش از نیمی از گروه جمع شدند تا در روز EPF شرکت کنند، یک روز کامل برنامه نویسی با ارائه های پروژه، میزگردها و زمان اجتماعی.

گروه بعدی به زودی™️

پس از موفقیت گروه سوم، ما مشتاقانه در حال آماده شدن برای شروع چهارمین گروه از کمک هزینه پروتکل اتریوم هستیم. برای هر کسی که علاقه مند به توسعه هسته اتریوم است، منتظر اعلام برنامه در هفته های آینده باشید. برای اطلاع رسانی، به گروه گوگل EPF.

در همین حال، می‌توانید با اطمینان از درک اساسی از پروتکل اتریوم، مشارکت در پروژه‌های منبع باز از طریق حساب GitHub خود، به ویژه مشارکت در پروژه‌های موجود در اکوسیستم اتریوم، و تامل در مورد نوع پروژه‌ای که ممکن است دوست داشته باشید، درخواست خود را آماده کنید. برای کار کردن

در شکل دادن به آینده اتریوم به ما بپیوندید. به EPF بپیوندید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.