بودجه 2021 تحت برنامه جدید کمک های مالی دانشجویی کانادا از اول آگوست آغاز می شود

[ad_1] 30 ژوئیه 2021 ساری ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا جوانان در طول همه گیری همه گیر بیشترین آسیب را دیده اند – بیش از سایر جمعیت های سنی از دست دادن شغل را تجربه کرده اند. از زمان شروع همه گیری ، دولت به سرعت اقدام به اجرای تعدادی از اقدامات

کد خبر : 90934
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
بودجه 2021 تحت برنامه جدید کمک های مالی دانشجویی کانادا از اول آگوست آغاز می شود

[ad_1]

30 ژوئیه 2021 ساری ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا

جوانان در طول همه گیری همه گیر بیشترین آسیب را دیده اند – بیش از سایر جمعیت های سنی از دست دادن شغل را تجربه کرده اند. از زمان شروع همه گیری ، دولت به سرعت اقدام به اجرای تعدادی از اقدامات برای اطمینان از دسترسی دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر به کمک های مالی مورد نیاز برای حمایت از تحصیلات تکمیلی خود کرده است. این اقدامات شامل مزایای تاریخی اضطراری دانشجویی کانادا بود که تابستان گذشته بیش از 700،000 دانش آموز را از درآمد برخوردار کرد و از زمان شروع همه گیری بیش از 300،000 فرصت شغلی برای جوانان و دانشجویان ایجاد کرد.

با بهبود اقتصاد کانادا ، دولت به سرمایه گذاری های تاریخی ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان همچنان از حمایت ها و فرصت های مورد نیاز برای ساختن آینده ای بهتر برای خود برخوردارند. امروز ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر از دانشگاه پلی تکنیک کوانتلن در ساری ، بریتیش کلمبیا دیدن کرد تا با دانشجویان در مورد بودجه 4.5 میلیارد دلاری بودجه 2021 که از دسترسی بیشتر به تحصیلات تکمیلی حمایت می کند ، صحبت کند. بر اساس برنامه جدید کمک مالی دانشجویی کانادا (برنامه CSFA) ، دانشجویان از طریق فرم اعطای کمک های دانشجویی کانادا (CSG) ، وام های دانشجویی کانادا و وام های کارآموز کانادایی به حمایت مستقیم مالی دسترسی خواهند داشت که این امر برای آنها آسان تر می شود – و همچنین اخیر فارغ التحصیلان – برای پرداخت بدهی دانشجویی خود.

سالانه بیش از 580،000 دانشجو به کمک و وام های فدرال متکی هستند تا بتوانند هزینه های تحصیل ، لوازم مدرسه و هزینه های زندگی خود را تأمین کنند. در سال 2020 ، دولت کمک های دانشجویی کانادا (CSG) را برای یک سال دو برابر کرد ، این سرمایه گذاری به 90 درصد از متوسط ​​شهریه های کارشناسی در کانادا برای دانشجویانی که بیشترین نیاز را داشتند ، کمک کرد.

از اول اوت 2021 ، دولت دو برابر CSG را برای دو سال دیگر تمدید می کند. این بدان معناست که حداکثر مبلغ موجود برای CSG تا 6000 دلار برای دانشجویان تمام وقت و 10000 دلار برای دانش آموزان دارای ناتوانی تا 31 ژوئیه 2023 خواهد بود. دولت همچنین انعطاف پذیری دائمی را برای دانش آموزان برای استفاده از درآمد سال جاری خود هنگام درخواست اعمال می کند. برای CSG ، بنابراین کسانی که نیاز مالی دارند مشارکت نیروی کار قبلی خود در مقابل آنها محاسبه نمی شود.

دولت به رسمیت می شناسد که بسیاری از فارغ التحصیلان در تلاش هستند تا مشاغل خود را در یک بازار کار چالش برانگیز آغاز کنند. به همین دلیل است که معافیت از سود تسهیلات وام های دانشجویی و کارآموزانه تا 31 مارس 2023 تمدید شده است. این به معنای پس انداز برای 1.5 میلیون کانادایی است که وام های دانشجویی و شاگردی را پرداخت می کنند ، که اکثر آنها زن هستند.

با نگاهی به آینده ، بودجه 2021 باعث می شود حمایت های مالی پس از ثانویه در بلند مدت در دسترس قرار گیرد. دولت حمایت های معلولیت تحت برنامه CSFA را فراتر از دریافت کنندگان با معلولیت مادام العمر به افرادی که ناتوانی آنها مداوم و طولانی مدت است ، گسترش می دهد. تخمین زده می شود که هر سال 40،000 دریافت کننده دارای معلولیت غیر دائمی به 22،000 دلار کمک های بلاعوض ، حمایت های تحصیلی و کمک های بازپرداخت تخصصی وام های خود دسترسی خواهند داشت.

دولت همچنین قصد دارد برنامه کمک بازپرداخت را افزایش دهد تا هیچ کس با درآمد 40،000 دلار یا کمتر مجبور نباشد وام های دانشجویی خود را پرداخت کند. این افزایش سالانه 120،000 کانادایی دیگر با بدهی وام دانشجویی و کارآموزانه را پشتیبانی می کند.

روی هم رفته ، واکنش دولت کانادا به بحران کنونی نشان دهنده بزرگترین سرمایه گذاری تا کنون در جوانان کانادایی و یکی از بزرگترین بسته های حمایتی جوانان در سراسر جهان است. با سرمایه گذاری روی جوانان امروز ، ما رشد و رفاه اقتصادی کانادا را برای نسل های آینده تأمین می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.