بودجه فدرال به سازمان مستقر در رجینا برای کمک به حمایت از خانواده های زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده ارائه شده است.

[ad_1] 13 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا خشونت علیه زنان بومی، دختران، دو روح، لزبین، همجنسگرا، دوجنسه، ترنسجندر، دگرباش، پرسشگر، اینترسکس و غیرجنسی (2SLGBTQQIA+) در کانادا یک تراژدی ملی مداوم است که باید پایان یابد. حمایت از خانواده‌های زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده (MMIWG) و افراد 2SLGBTQQIA+

کد خبر : 155256
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
بودجه فدرال به سازمان مستقر در رجینا برای کمک به حمایت از خانواده های زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده ارائه شده است.

[ad_1]

13 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

خشونت علیه زنان بومی، دختران، دو روح، لزبین، همجنسگرا، دوجنسه، ترنسجندر، دگرباش، پرسشگر، اینترسکس و غیرجنسی (2SLGBTQQIA+) در کانادا یک تراژدی ملی مداوم است که باید پایان یابد. حمایت از خانواده‌های زنان و دختران بومی ناپدید شده و کشته شده (MMIWG) و افراد 2SLGBTQQIA+ در سفر شفابخش آنها اولویت دولت کانادا است. اطمینان از اینکه سازمان‌های مبتنی بر جامعه ابزارها و منابع مورد نیاز خود را برای ارائه خدمات به خانواده‌های MMIWG دارند، به پر کردن شکاف‌ها در خدماتی که نیازها زیاد است کمک می‌کند و بر اساس کار سازمان‌های بومی و برنامه‌های تخصصی خدمات قربانیان است.

از سال 2016، دادگستری کانادا 37.68 میلیون دلار بودجه برای حمایت از عملیات واحدهای رابط اطلاعات خانواده و حمایت از خدمات اجتماعی مبتنی بر آسیب‌های روانی پاسخگوی فرهنگی برای خانواده‌های MMIWG متعهد شده است. از طریق این بودجه، 30 پروژه تحت رهبری بومی برای ارائه خدمات مبتنی بر جامعه پشتیبانی دریافت کرده اند.

امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، اعلام کرد که دولت کانادا در حال ارائه حمایت مالی از مشاوره قلب های مراقبتی مستقر در رجینا برای توسعه مدلی برای آموزش فرهنگی مناسب برای حمایت از خانواده های MMIWG در این کشور است. سفر شفای آنها Caring Hearts Counseling با بودجه 332270 دلاری طی سه سال از 24 سپتامبر 2020 از طریق صندوق قربانیان وزارت دادگستری کانادا تأیید شد.

این پروژه از آموزه‌های فرهنگی به اشتراک گذاشته شده از طریق مشارکت‌های بومی و دانش بالینی از دست دادن برای توسعه و ارائه برنامه‌ها، خدمات و کمک به خانواده‌های MMIWG از طریق آموزش، مشاوره و حمایت اجتماعی استفاده می‌کند. این پروژه همچنین بر افزایش مشارکت های بومی قوی برای ارائه دیدگاه های فرهنگی و تقویت رویکرد فرهنگی حساس تر برای انعکاس بهتر نیازهای خانواده های MMIWG تمرکز دارد.

Caring Hearts Counseling از شفا و مراقبت از سوگ در ساسکاچوان از طریق آموزش، حمایت، مشاوره و پشتیبانی حمایت می کند. این سازمان همچنین حمایت و خدمات مستقیمی را به افراد و خانواده‌ها ارائه می‌کند و مراقبت، آموزش و آموزش مبتنی بر تروما را به متخصصان و داوطلبانی ارائه می‌کند که با افراد و خانواده‌هایی که در زندگی خود متحمل خسارت‌های قابل توجهی شده‌اند کار می‌کنند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.