بودجه فدرال از توسعه اقتصادی ساسکاچوان حمایت می کند

[ad_1] بیش از 2.1 میلیون دلار بودجه فدرال از اکوسیستم های نوآوری در ساسکاچوان حمایت می کند 3 آگوست 2021 – ساسکاتون ، ساسکاچوان – تنوع اقتصادی غربی کانادا دولت کانادا از اکوسیستم های تجاری در ساسکاچوان از طریق سرمایه گذاری های هدفمند که بر اساس نقاط قوت منطقه ، تشویق نوآوری و حمایت از

کد خبر : 96131
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
بودجه فدرال از توسعه اقتصادی ساسکاچوان حمایت می کند

[ad_1]

بیش از 2.1 میلیون دلار بودجه فدرال از اکوسیستم های نوآوری در ساسکاچوان حمایت می کند

3 آگوست 2021 – ساسکاتون ، ساسکاچوان – تنوع اقتصادی غربی کانادا

دولت کانادا از اکوسیستم های تجاری در ساسکاچوان از طریق سرمایه گذاری های هدفمند که بر اساس نقاط قوت منطقه ، تشویق نوآوری و حمایت از گروه های کم نماینده حمایت می کند ، حمایت می کند. این حمایت رشد ، بهره وری و رقابت پذیری اقتصاد غرب کانادا را تشویق می کند.

از طریق تنوع اقتصادی غربی کانادا ، دولت کانادا از سازمانهای غیر انتفاعی ، سازمانهای بومی ، انجمنهای صنعتی و م institutionsسسات آموزشی پس از متوسطه که محیط کارآفرینانه و حمایتی را برای کمک به رشد بخشها و جوامع اقتصادی در سراسر ساسکاچوان ایجاد می کنند ، حمایت می کند.

امروز ، ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول تنوع اقتصادی غرب کانادا ، مبلغ 2،141،386 دلار برای 11 پروژه تحت برنامه اکوسیستم نوآوری منطقه ای (RIE) اعلام کرد.

پروژه ها عبارتند از:

  • Battleriver Bison Preservation Inc. 250،000 دلار برای توسعه تجربه گردشگری بومی با معرفی مجدد بیسون های دشتی به دشت ها دریافت می کند.
  • اتاق بازرگانی ساسکاتون بزرگ 15000 دلار برای توسعه و راه اندازی نظرسنجی سالانه اعتماد تجاری در ساسکاتون و منطقه دریافت می کند.
  • مشارکت محدود توسعه هچت لیک برای نصب تجهیزات در فرودگاه Wollaston Lake برای بهبود دسترسی به جوامع شمالی ، 100000 دلار دریافت می کند
  • موسسه نوآوری بین المللی مواد معدنی 75000 دلار برای حمایت از چالش نوآوری سیستم های انرژی جایگزین برای معدن ساسکاچوان دریافت می کند.
  • اولین ملت خرس سیاه کوچک 261،600 دلار برای توسعه عملیات مزرعه غلات بومی در جنوب ساسکاچوان دریافت می کند.
  • PLATOSask Testing Inc. 350،000 دلار برای آموزش آزمایشکنندگان نرم افزار بومی در ساسکاچوان دریافت می کند.
  • انجمن توسعه اقتصادی ساسکاچوان (به عنوان اتحاد توسعه اقتصادی ساسکاچوان فعالیت می کند) برای میزبانی یک مجمع مجازی برای حمایت از توسعه اقتصادی فراگیر منطقه ای در ساسکاچوان ، 15000 دلار دریافت می کند.
  • پلی تکنیک ساسکاچوان 99786 دلار برای خرید یک هواپیمای بدون سرنشین با فناوری تشخیص و نقشه برداری برای خدمات و آموزش صنعت دریافت می کند.
  • دانشگاه ساسکاچوان 100000 دلار برای خرید تجهیزات برای حمایت از استفاده از نشاسته پالس در مواد زیستی دریافت می کند.
  • دانشگاه ساسکاچوان دریافت 850،000 دلار برای خرید تجهیزات ژنومیک برای خدمت به پرورش دهندگان محصول در توسعه انواع محصول جدید ، از طریق موسسه جهانی امنیت غذایی ، اومیکس و آزمایشگاه کشاورزی دقیق.
  • دانشگاه ساسکاچوان برای انجام اولین کار 25000 دلار دریافت می کند بیایید در مورد آب صحبت کنیم رویدادهای مشارکت صنعت از طریق موسسه جهانی امنیت آب.

از طریق سرمایه گذاری های هدفمند ، دولت کانادا با رشد بخش های نوظهور ، پیشرفت مشاغل غربی در بازار بین المللی و حمایت از ایجاد مشاغل با درآمد بالا ، کانادای غربی قوی تری را ایجاد می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.