بودجه دولت کانادا به 110 شرکت و سازمان انتاریوی شمالی کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در دو کنوانسیون معدنی بین المللی به نمایش بگذارند.

[ad_1] FedNor برای ایجاد شغل و سرعت بخشیدن به رشد بخش های تامین و خدمات معدن انتاریوی شمالی سرمایه گذاری می کند. 18 فوریه 2022 – Temiskaming Shores، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor معدن و صنایع وابسته سنگ بنای اقتصاد ملی هستند و بیش از 630000 نفر در سراسر

کد خبر : 168718
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
بودجه دولت کانادا به 110 شرکت و سازمان انتاریوی شمالی کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در دو کنوانسیون معدنی بین المللی به نمایش بگذارند.

[ad_1]

FedNor برای ایجاد شغل و سرعت بخشیدن به رشد بخش های تامین و خدمات معدن انتاریوی شمالی سرمایه گذاری می کند.

18 فوریه 2022 – Temiskaming Shores، ON – آژانس توسعه اقتصادی فدرال برای شمال انتاریو – FedNor

معدن و صنایع وابسته سنگ بنای اقتصاد ملی هستند و بیش از 630000 نفر در سراسر کشور مشغول به کار هستند و سالانه تقریباً 100 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی کانادا کمک می کنند. تنها در انتاریو، بخش‌های تامین و خدمات معدن سالانه حدود 10 میلیارد دلار تولید می‌کنند و از 23000 شغل با کیفیت بالا در سراسر منطقه پشتیبانی می‌کنند.

امروز، محترم پتی هاجدو، وزیر خدمات بومی و وزیر مسئول FedNor، و نماینده پارلمان Thunder Bay–Superior North، سرمایه گذاری دولت کانادا به مبلغ 852500 دلار را اعلام کرد تا شهر Temiskaming Shores را قادر سازد تا مشاغل معدنی و معدنی شمال انتاریو را به نمایش بگذارد. سازمان ها در صحنه جهانی در دو رویداد جداگانه در سال 2022.

از مجموع، بودجه 695000 دلاری FedNor، شهر Temiskaming Shores را قادر می‌سازد تا هشتمین غرفه سالانه نمایشگاه معدن انتاریو شمالی (NOMS) را در کنوانسیون بین‌المللی سال 2022 انجمن جستجوگران و توسعه‌دهندگان کانادا (PDAC) در تورنتو (13 تا 15 ژوئن) تأسیس کند. . 157500 دلار باقیمانده به شهر اجازه می دهد تا یک نمایشگاه NOMS حضوری در کنوانسیون سالانه موسسه کانادایی معدن، متالورژی و نفت (CIM) که در ونکوور (1 تا 4 مه) برگزار می شود، ایجاد کند.

این دو رویداد به افزایش فرصت‌های صادراتی برای کسب‌وکارها و سازمان‌های شرکت‌کننده کمک می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به بازارهای جدید دست یابند، فرصت‌های مشارکت را کشف کنند و فروش را افزایش دهند. از زمان آغاز به کار در سال 2015، NOMS به کسب و کارهای شرکت کننده کمک کرده است تا فروش بیش از 80 میلیون دلاری داشته باشند، در حالی که 772 شغل در سراسر انتاریو شمالی ایجاد کرده است. PDAC 2022 که به صورت حضوری از 13 تا 15 ژوئن در تورنتو برگزار می شود، بر اساس موفقیت نسخه آنلاین 2021 خود برای دستیابی به مخاطبان جهانی گسترده تر و کمک به ارتباط خریداران و سرمایه گذاران بالقوه با فرصت های تجاری جدید است. انتظار می‌رود تنها در سال 2022، NOMS در CIM به 25 غرفه‌دار کمک کند و به آنها کمک کند اتحادهای استراتژیک ایجاد کنند، صادرات و فروش را بیش از 1.5 میلیون دلار افزایش دهند و 25 شغل با کیفیت بالا در شمال انتاریو ایجاد کنند و 100 نفر دیگر را حفظ کنند.

شمال انتاریو به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است و اطلاعیه امروز گواهی دیگری بر تعهد دولت کانادا به خانواده‌ها، جوامع و مشاغل است و به آنها کمک می‌کند نه تنها زنده بمانند، بلکه رشد کنند. این به بازگرداندن کانادایی‌ها به کار کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که بخش‌های تامین معدن و خدمات معدن انتاریوی شمالی برای مشارکت کامل در بهبود اقتصادی کانادا موقعیت خوبی دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.