بودجه دولت کانادا برای تولید کننده پیشگام آلومینا با خلوص بالا مورد استفاده در باتری های لیتیوم یون

[ad_1] 1 دسامبر 2021 – اوکویل، انتاریو سرمایه‌گذاری از Polar Sapphire، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می‌کند و به کانادا کمک می‌کند تا به اهداف جاه‌طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت

کد خبر : 136944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
بودجه دولت کانادا برای تولید کننده پیشگام آلومینا با خلوص بالا مورد استفاده در باتری های لیتیوم یون

[ad_1]

1 دسامبر 2021 – اوکویل، انتاریو

سرمایه‌گذاری از Polar Sapphire، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می‌کند و به کانادا کمک می‌کند تا به اهداف جاه‌طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری 4.1 میلیون دلاری در یاقوت کبود قطبی در Oakville از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر داد. این دومین سرمایه گذاری SDTC در Polar Sapphire و بخشی از یک همکاری مستمر است که به این شرکت کمک می کند تا در تولید آلومینا با خلوص بالا (HPA) مورد استفاده در باتری های لیتیوم یونی حالت جامد نسل بعدی (LIB) پیشرو شود.

Polar Sapphire از این سرمایه گذاری برای تکامل فرآیند اصلی خود برای تولید نوع دیگری از HPA استفاده می کند و کیفیت و خلوص محصول را بهبود می بخشد و در عین حال بازار خود را گسترش می دهد. این شرکت از فناوری پیشرفته برای انجام تصفیه در دماهای پایین تر و با قدرت کمتر استفاده می کند و هزینه و ردپای کربن تولید HPA را کاهش می دهد.

LIB های نسل بعدی به HPA به عنوان یک عنصر کلیدی نیاز دارند. این LIB های حالت جامد می توانند با شارژ سریع تر، ذخیره انرژی بیشتر، ارائه ایمنی بیشتر نسبت به LIB های مایع و کمک به حرکت به سمت اقتصاد کربن صفر خالص، یک تغییر بازی برای وسایل نقلیه الکتریکی و بسیاری از فناوری های پاک دیگر باشند.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری های امروزی به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار خالص گازهای گلخانه ای تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.