بودجه دولت کانادا از بهبود رفتارهای زندگی سالم برای زنان بومی در چمنزارها حمایت می کند

[ad_1] اتخاذ رویکردی جامع و فرهنگی برای کمک به افزایش فعالیت بدنی و بهبود سلامت کلی 8 مارس 2022 | کلگری، آلبرتا | آژانس بهداشت عمومی کانادا تحقیقات نشان می دهد که 44 درصد از بزرگسالان در کانادا حداقل با یک بیماری مزمن مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، سرطان یا دیابت زندگی می کنند.

کد خبر : 176293
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
بودجه دولت کانادا از بهبود رفتارهای زندگی سالم برای زنان بومی در چمنزارها حمایت می کند

[ad_1]

اتخاذ رویکردی جامع و فرهنگی برای کمک به افزایش فعالیت بدنی و بهبود سلامت کلی

8 مارس 2022 | کلگری، آلبرتا | آژانس بهداشت عمومی کانادا

تحقیقات نشان می دهد که 44 درصد از بزرگسالان در کانادا حداقل با یک بیماری مزمن مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا، سرطان یا دیابت زندگی می کنند. بسیاری از بیماری‌های مزمن در میان مردم بومی شیوع بیشتری دارند، که اغلب نشان‌دهنده نابرابری‌های گسترده‌تری است که آنها با آن مواجه هستند. طرح‌های زندگی سالم که نقاط قوت، سنت‌های فرهنگی و انعطاف‌پذیری مردم بومی را مورد توجه و تجلیل قرار می‌دهند، می‌توانند به کاهش خطر بیماری‌های مزمن و حمایت از سلامت و رفاه کلی کمک کنند.

امروز، در کلگری، در انجمن جامعه Miskanawah، جورج چاهال، نماینده مجلس Calgary Skyview، آلبرتا، به نمایندگی از ژان ایو دوکلوس، وزیر بهداشت، سرمایه گذاری 886,880 دلاری را برای دانشگاه کلگری اعلام کرد. این بودجه به بهبود دسترسی به برنامه های بهداشتی برای زنان بومی و افراد دو روح در آلبرتا و ساسکاچوان کمک می کند. این پروژه رویکردهای نوآورانه و یکپارچه ای را برای ارتقای زندگی سالم و پرداختن به عوامل خطر رایج بیماری های مزمن را امکان پذیر می کند.

بودجه دریافت شده به اجرای پروژه گسترش برنامه مسیر گرگ، یک برنامه جامع و مبتنی بر فعالیت بدنی که برای زنان بومی طراحی شده است، کمک خواهد کرد. در این برنامه، شرکت کنندگان گرد هم می آیند تا انواع جدیدی از ورزش را تجربه کنند، در مورد تغذیه بیاموزند و تجربیات شخصی خود را در یک محیط امن، حمایتی و فرهنگی مناسب به اشتراک بگذارند. برنامه مسیر گرگ حس ارتباط اجتماعی و اجتماعی را برای شرکت کنندگان تقویت می کند، در حالی که از رفتارهای سبک زندگی سالم تر، از جمله فعالیت بدنی، تغذیه سالم و ترک دخانیات حمایت می کند.

دولت کانادا به همکاری با بخش‌های دولتی، خصوصی و غیرانتفاعی برای ارتقای زندگی سالم و پیشگیری از بیماری‌های مزمن ادامه خواهد داد و در عین حال به نابرابری‌های بهداشتی رسیدگی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در کانادا فرصت‌های یکسانی برای داشتن یک زندگی سالم دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.