بودجه برای حمایت از تحقیقات و نوآوری در بخش پرورش سبزیجات انتاریو

[ad_1] دولت به کار گسترده در مرکز تحقیقات محصولات انتاریو – بردفورد کمک می کند 29 ژوئن 2021-کینگ ، انتاریو-کشاورزی و محصولات غذایی کانادا دولتهای کانادا و انتاریو با سرمایه گذاری 150،000 دلار برای تحقق تحقیقات جدید در مرکز تحقیقات محصولات انتاریو-بردفورد ، از نوآوری های کشاورزی در بخش پرورش سبزیجات حمایت می کنند. جزییات

کد خبر : 99125
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۰۱
بودجه برای حمایت از تحقیقات و نوآوری در بخش پرورش سبزیجات انتاریو

[ad_1]

دولت به کار گسترده در مرکز تحقیقات محصولات انتاریو – بردفورد کمک می کند

29 ژوئن 2021-کینگ ، انتاریو-کشاورزی و محصولات غذایی کانادا

دولتهای کانادا و انتاریو با سرمایه گذاری 150،000 دلار برای تحقق تحقیقات جدید در مرکز تحقیقات محصولات انتاریو-بردفورد ، از نوآوری های کشاورزی در بخش پرورش سبزیجات حمایت می کنند.

جزییات اطلاعیه امروز توسط کارولین مولرونی ، نماینده MPP York-Simcoe ، و وزیر حمل و نقل و امور فرانکفونی انتاریو و هلنا ژاشک ، نماینده پارلمان Markham-Stouffville ارائه شد.

از طریق مشارکت کشاورزی کانادا (مشارکت) ، بودجه از نصب تجهیزات تخصصی روشنایی و کنترل آب و هوا برای گلخانه که بخشی از مرکز تحقیقات است پشتیبانی می کند. یک ایستگاه هواشناسی جدید که سیستم کنترل آب و هوای گلخانه را خودکار می کند نیز به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری نصب شد. این سیستم خودکار جدید به ایجاد شرایط مناسب برای رشد محصولات گلخانه ای قبل از پیوند آنها به مزرعه در آغاز فصل رشد در فضای باز کمک می کند.

این سرمایه گذاری در زیرساخت ها قابلیت های تحقیقاتی را افزایش می دهد که به شیوه های پایدارتر پرورش سبزیجات منجر می شود و به کشاورزان کمک می کند تا مولدتر و رقابتی تر باشند.

این ارتقاء های گلخانه ای قابلیت های تحقیقاتی محصول را در مرکز تحقیقات محصولات انتاریو در بردفورد بهبود می بخشد و بخش کشاورزی انتاریو را به نفع:

  • نشان دادن چگونگی روشنایی ، تهویه و کنترل آب و هوا در سبزیجات گلخانه ای می تواند میزان تولید را بهبود بخشد و به کارآمدی در کاهش هزینه تولید در پرورش سبزیجات در خاکهای خاکستری دست یابد.
  • کمک به دانش نحوه مدیریت بهتر آفات که می توانند به محصولات گیاهی با ارزش بالا آسیب برسانند. و
  • افزایش درک بخش از چگونگی استفاده از داده های آب و هوایی در زمان واقعی در تولید محصولات زراعی و کنترل ساختمانهای گلخانه ای مدرن برای پیوند تولید سبزیجات در این زمینه.

این سرمایه گذاری در پی سایر تلاش های اخیر برای افزایش تحقیقات در بخش مانند 6.5 میلیون دلار بودجه برای 40 پروژه تحقیقاتی از طریق اتحادیه نوآوری محصولات کشاورزی انتاریو و دریافت 1.8 میلیون دلار ، تحت مشارکت ، برای حمایت از برنامه های پروژه از طریق صنایع غذایی انتاریو است. ابتکار تحقیق این برنامه همچنین اقدامات دیگری را برای حمایت از بخش کشاورزی و بهبود اقتصادی استان در طول COVID-19 انجام می دهد ، مانند دریافت 7.5 میلیون دلار تحت مشارکت برای پروژه هایی برای افزایش عملیات و رقابت در مزارع انتاریو.

از ژوئن 2018 ، هر دو دولت فدرال و استانی از بیش از 5،000 پروژه از طریق مشارکت ، مشارکت هزینه ای را متقبل شده اند تا به کشاورزان واجد شرایط انتاریو ، فرآوری کنندگان مواد غذایی ، مشاغل کشاورزی و محصولات غذایی و سازمان های بخش نوآوری و رشد کمک کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.