بودجه برای برنده چالش فناوری کسب و کار با فرمت جایگزین اعلام شد

[ad_1] 3 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا دولت کانادا به اقدامات خود برای رفع موانع دسترسی و گنجاندن ادامه می دهد. به همین دلیل است که Employment and Social Development Canada با نوآوری، علم و توسعه اقتصادی (ISED) برای ایجاد چالش فناوری کسب و کار با فرمت جایگزین، تشویق مشاغل کوچک

کد خبر : 137761
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
بودجه برای برنده چالش فناوری کسب و کار با فرمت جایگزین اعلام شد

[ad_1]

3 دسامبر 2021 گاتینو، اشتغال و توسعه اجتماعی کبک کانادا

دولت کانادا به اقدامات خود برای رفع موانع دسترسی و گنجاندن ادامه می دهد. به همین دلیل است که Employment and Social Development Canada با نوآوری، علم و توسعه اقتصادی (ISED) برای ایجاد چالش فناوری کسب و کار با فرمت جایگزین، تشویق مشاغل کوچک به نوآوری و کمک به افزایش دسترسی به مواد فیزیکی و دیجیتالی با فرمت های متناوب برای کانادایی ها با چاپ شریک شد. معلولیت ها

امروز، در روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD) 2021، وزیر توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالتراف، اعلام کرد که آقای تیم ریس برنده کسب و کارهای کوچک فاز یک چالش فناوری کسب و کار با فرمت جایگزین است. آقای ریس، که به عنوان یک فرد دارای معلولیت شناخته می شود، برای توسعه مفهوم نوآورانه خود برای یک برنامه صوتی کمکی که شامل نرم افزار جدید و استفاده از بلندگوهای هوشمند می شود، بودجه ای تا سقف 150000 دلار دریافت خواهد کرد. این برنامه به ناشران این امکان را می دهد که آثار خلاقانه خود را فوراً در قالب صوتی آپلود کنند. سپس به کاربر نهایی این امکان را می‌دهد که کتاب‌ها، نشریات یا سایر منابع را از طریق بلندگوی هوشمند با صدای بلند بخواند و اسناد را با استفاده از دستورات صوتی هدایت کند.

فن آوری روش هایی را که از طریق آن می توانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم، مدرن و ساده کرده است. در طول همه‌گیری کووید-19، نقش مهمی در شکستن موانع، به‌ویژه برای افراد دارای معلولیت داشته است. نوآوران فناوری با ساختن ابزارهایی که به افراد دارای معلولیت امکان دسترسی بهتر به منابع و ایجاد فرصت‌های بیشتری برای مشارکت کامل، که در غیر این صورت در دسترس نبودند، بازیگران کلیدی در گنجاندن معلولیت از طریق دیجیتالی شدن بوده‌اند.

مطابق با موضوع IDPD 2021، “رهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت به سوی جهانی فراگیر، در دسترس و پایدار پس از کووید-19″، دولت کانادا سرمایه‌گذاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که افراد دارای معلولیت چاپی در کانادا از فرصت‌های برابر برخوردار هستند. برای مشارکت در جامعه و تحقق کامل پتانسیل خود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.