بودجه استرالیا برای کاهش رشد، کنترل هزینه ها

[ad_1] سیدنی (رویترز) – دولت کارگری استرالیا اولین بودجه خود را روز سه‌شنبه رونمایی می‌کند، زیرا رشد اقتصادی هم در داخل و هم در خارج از کشور کاهش می‌یابد و تاکید می‌کند که هزینه‌های خود بر کاهش بحران هزینه‌های زندگی بدون روشن کردن آتش در شرایط تورم بالا متمرکز است. جیم چالمرز، خزانه‌دار، برای جلوگیری

کد خبر : 271881
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۳۴
بودجه استرالیا برای کاهش رشد، کنترل هزینه ها

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – دولت کارگری استرالیا اولین بودجه خود را روز سه‌شنبه رونمایی می‌کند، زیرا رشد اقتصادی هم در داخل و هم در خارج از کشور کاهش می‌یابد و تاکید می‌کند که هزینه‌های خود بر کاهش بحران هزینه‌های زندگی بدون روشن کردن آتش در شرایط تورم بالا متمرکز است.

جیم چالمرز، خزانه‌دار، برای جلوگیری از افت بودجه اخیر بریتانیا، گفت که مقامات برای اطمینان از همسویی سیاست‌های مالی و پولی در بودجه برای حمایت از مبارزه بانک مرکزی استرالیا با تورم فزاینده تلاش کرده‌اند.

در مصاحبه با رادیو ABC بریزبن در روز دوشنبه، چالمرز تکرار کرد که احتیاط مالی زیربنای برنامه های هزینه های آن خواهد بود.

در بودجه کاهش هزینه‌های زندگی وجود خواهد داشت، اما این بودجه بسیار مسئولیت‌پذیر، بسیار محدود خواهد بود و بهترین راه برای ارائه این تخفیف هزینه‌های زندگی این است که آن را به گونه‌ای انجام دهیم که مزایای دیگری برای اقتصاد داشته باشد. او به ایستگاه رادیویی گفت.

و اینگونه است که بدون اینکه این مشکل تورمی را که ما در اقتصاد با آن روبه‌رو شده‌ایم، با افزایش بیشتر قیمت‌ها بدتر کنید.»

چالمرز اخیراً هشدار داد که کندی اقتصاد جهانی، به ویژه بخش املاک چینی، به رشد استرالیا ضربه خواهد زد که از پایین ترین نرخ بیکاری خود از دهه 1970 برخوردار است.

در داخل کشور، کاهش رشد نشان دهنده پدیده نرخ تورم بسیار بالا در سراسر جهان است که هزینه‌های خانوار و مصرف کلی را کاهش داده است.

اسناد بودجه قرار است نشان دهد رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2024 از 2.5 درصد پیش بینی در آوریل به 1.5 درصد کاهش می یابد. بر اساس پیش نویس ارقام وزارت خزانه داری روز دوشنبه، رشد تولید ناخالص داخلی نیز قرار است از 3.5 درصد برای سال های 2022-2023 به 3.25 درصد کاهش یابد.

چالمرز در مصاحبه با رادیو ABC گفت که بودجه اقدامات اساسی در مورد مراقبت از کودکان، مرخصی والدین با حقوق و افزایش دستمزد خواهد داشت.

کسری بودجه به دلیل قیمت‌های بالا برای بسیاری از کالاهای عمده صادراتی استرالیا و بازار کار به‌طور شگفت‌آوری قوی، بسیار کمتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، خواهد بود.

تحلیلگران می گویند که کسری 2022/23 از 25 میلیارد دلار استرالیا تا 45 میلیارد دلار استرالیا یا حدود 1 تا 1.5 درصد از تولید ناخالص داخلی و نسبتاً مقرون به صرفه بر اساس استانداردهای بین المللی متغیر است.

(گزارش توسط استلا کیو؛ ویرایش توسط شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.