بوئنوس آیرس ممکن است سیستم های بلاک چین را برای پرداخت کمک های اجتماعی پیاده سازی کند – بیت کوین نیوز

داریو نیتو، یک قانونگذار در شهر بوئنوس آیرس، لایحه‌ای را ارائه کرده است که از سیستم‌های بلاک چین برای پرداخت کمک‌های اجتماعی استفاده می‌کند تا این فعالیت‌ها شفاف‌سازی شود. نیتو از واسطه های مختلفی که از این کمپین های اجتماعی برای کسب درآمد استفاده می کنند و اینکه چگونه معرفی بلاک چین ممکن است این

کد خبر : 254327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
بوئنوس آیرس ممکن است سیستم های بلاک چین را برای پرداخت کمک های اجتماعی پیاده سازی کند – بیت کوین نیوز


داریو نیتو، یک قانونگذار در شهر بوئنوس آیرس، لایحه‌ای را ارائه کرده است که از سیستم‌های بلاک چین برای پرداخت کمک‌های اجتماعی استفاده می‌کند تا این فعالیت‌ها شفاف‌سازی شود. نیتو از واسطه های مختلفی که از این کمپین های اجتماعی برای کسب درآمد استفاده می کنند و اینکه چگونه معرفی بلاک چین ممکن است این فعالیت ها را حذف کند، شکایت کرده است.

قانون بلاک چین کمک های اجتماعی در بوئنوس آیرس معرفی شد

بسیاری از سیستم ها به دلیل قابلیت ردیابی که این فناوری ممکن است برای هر پیاده سازی به ارمغان بیاورد، از بلاک چین استفاده می کنند. سناتور داریو نیتو، قانونگذار شهر بوئنوس آیرس، استفاده از بلاک چین را به عنوان بخشی اساسی از یک سیستم برای مدیریت پرداخت های کمک های اجتماعی پیشنهاد می کند. وی برای این منظور لایحه ای را ارائه کرد که بسیاری از فعالیت های حاصل از این برنامه ها را به پایان می رساند.

به نظر او، پرداخت‌های حاصل از برنامه‌های کمک‌های اجتماعی به طور مرتب توسط واسطه‌های مختلف برای کسب درآمد یا مجبور کردن دریافت‌کنندگان به شرکت در فعالیت‌های سیاسی استفاده می‌شود. نیتو در این باره اظهار داشت:

مدیریت طرح های اجتماعی به یک دستگاه عظیم برای انجام سیاست تبدیل شده است که با آن رهبران جنبش های اجتماعی با اعمال توهین آمیز از مردم اخاذی می کنند، مانند درخواست بازگشت پول، درصدی از طرح، رفتن به راهپیمایی و بستن خیابان ها.

به گفته نیتو، فناوری بلاک چین ممکن است در این زمینه کمک کند و هر پرداختی را قابل ردیابی کند و واسطه ها را از معادله خارج کند. او توضیح داد:

با بلاک چین، پول وزارت توسعه اجتماعی را مستقیماً به ذینفع واگذار می‌کند، بدون درخواست کمک‌های داوطلبانه، بدون محبت‌هایی مانند کنترل حضور در تجمعات یا راهپیمایی‌ها.

شهری متاهل با بلاک چین

این اولین بار نیست که نیتو یک لایحه مبتنی بر بلاک چین ارائه می کند. این قانونگذار قبلاً لایحه‌ای ارائه کرده است که از فناوری بلاک چین به عنوان بخشی از سیستمی برای کنترل خریدها و قراردادهای دولتی استفاده می‌کند.

بوئنوس آیرس شهری است که بلاک چین را به عنوان بخشی از ساختار خود پذیرفته است. به عنوان بخشی از یک برنامه نوسازی، شهر در حال حاضر در مراحل پایانی اجرای یک سیستم ID مبتنی بر بلاک چین به نام TangoID است. دولت بوئنوس آیرس اعلام کرده است که قصد دارد تا ژانویه 2023 کار کند.

در ماه اوت، شهر اعلام کرد که گره‌های اتریوم را با هدف کسب اطلاعات بیشتر در مورد زنجیره برای اهداف نظارتی اجرا خواهد کرد. در ماه آوریل، شهر برنامه های خود را برای پذیرش ارز دیجیتال برای پرداخت مالیات در سال 2023 تأیید کرد.

برچسب ها در این داستان

آرژانتین، بلاک چین، بوئنوس آیرس، داریو نیتو، اتریوم، واسطه ها، پرداخت ها، مقررات، کمک های اجتماعی، قراردادهای دولتی، مالیات

نظر شما در مورد آخرین لایحه بلاک چین ارائه شده در بوئنوس آیرس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.