به گفته ریپل – بیت‌کوین نیوز، لاتم کانون فرصت‌های زیادی برای شرکت‌های رمزنگاری است.

[ad_1] ریپل، شرکت پرداخت و ارزهای دیجیتال، مقاله‌ای را منتشر کرده است که فرصت‌هایی را که Latam برای شرکت‌های رمزنگاری به ارمغان می‌آورد، در حالی که ریل‌های پرداخت تنظیم‌شده آن به ارزهای دیجیتال می‌آیند، منتشر کرده است. در حالی که این منطقه به دلیل ویژگی‌های اقتصادی و تسلط بانک‌های متمرکز با موانعی مواجه است، این

کد خبر : 197741
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
به گفته ریپل – بیت‌کوین نیوز، لاتم کانون فرصت‌های زیادی برای شرکت‌های رمزنگاری است.

[ad_1]

ریپل، شرکت پرداخت و ارزهای دیجیتال، مقاله‌ای را منتشر کرده است که فرصت‌هایی را که Latam برای شرکت‌های رمزنگاری به ارمغان می‌آورد، در حالی که ریل‌های پرداخت تنظیم‌شده آن به ارزهای دیجیتال می‌آیند، منتشر کرده است. در حالی که این منطقه به دلیل ویژگی‌های اقتصادی و تسلط بانک‌های متمرکز با موانعی مواجه است، این سازمان معتقد است که فرصت سودآوری برای شرکت‌هایی که با این بانک‌ها شریک هستند وجود دارد تا رمزارز را به توده‌ها عرضه کنند.

فرصت های نقاط ریپل در لاتام

ریپل، شرکت پرداخت‌های بانکی، حواله‌ها و ارزهای دیجیتال، معتقد است که Latam می‌تواند در آینده کانون فرصت‌هایی برای شرکت‌های ارز دیجیتال باشد. در مقاله‌ای اخیر، ریپل پرداخت‌های فعلی و ادغام احتمالی که ممکن است سرویس‌های ارز دیجیتال در منطقه پیدا کنند را بررسی می‌کند. به گفته این شرکت، زمانی که بانک‌ها شروع به ادغام خدمات ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های خود کنند، شرکت‌های ارز دیجیتال ممکن است این فرصت‌ها را پیدا کنند.

درباره این ایده، این شرکت اعلام کرد:

فرصت سودآوری برای بانک‌های سنتی، فین‌تک‌ها و دولت‌ها وجود دارد تا پذیرش فناوری فوروارد ارزهای دیجیتال را برای رسیدگی به این بازار ضعیف و چندپاره افزایش دهند.

این موضوع به ایده همکاری شرکت‌های رمزارز با بانک‌ها و شرکت‌های فین‌تک برای ایفای نقش فعال در میان راه‌آهن‌های اصلی مبادلات و پرداخت‌ها در این کشورها اشاره دارد.

موانع فرآیند

با این حال، این فرآیند ادغام احتمالاً بدون سکسه نخواهد بود. ریل‌های پرداخت سنتی توسط بانک‌های منطقه مدیریت می‌شود و در برخی از بزرگ‌ترین کشورها مشارکت بانکی بسیار بالاست، به‌طوری‌که برزیل و شیلی به‌ترتیب ۸۸ و ۸۲ درصد از جمعیت خود را بانک دارند. فرصت ها به شکل ارائه خدمات با کارمزد کمتر نسبت به موسسات سنتی است که می تواند باعث شود مردم از پول نقد و سایر روش های پرداخت به تراکنش های دیجیتالی حرکت کنند.

بر اساس این مقاله، گنجاندن شرکت‌های رمزنگاری در بحث‌های مختلفی که در مورد مقررات در حال وقوع است، برای آینده ارزهای دیجیتال در منطقه بسیار مهم خواهد بود. ریپل معتقد است که این روند مثبت خواهد بود و بیان می کند که:

مقررات هوشمند و مترقی، مقررات موفقیت آمیز بیشتری را ایجاد می کند – که منجر به افزایش نوآوری و پیشرفت در مورد ارزهای دیجیتال در سراسر آمریکای لاتین می شود.

از این نظر، یک بیداری نظارتی در این قاره وجود دارد، با کشورهایی مانند برزیل و السالوادور که در تنظیم مقررات ارز دیجیتال پیشرو هستند. قانونگذاران برزیل متعهد شده اند که مقررات یکپارچه ای را برای دارایی های رمزنگاری شده قبل از کنگره ارائه کنند تا در ماه های آینده تصویب شود و السالوادور سال گذشته با تصویب قانون بیت کوین بیت کوین را به عنوان ارز قانونی قانونی اعلام کرد.

این سناریوی ارائه شده همچنین شامل جدایی تدریجی از دلار و بازارهای ایالات متحده است که در حال حاضر نفوذ قابل توجهی در منطقه دارند. ریپل در این مورد نتیجه گرفت:

امکان عایق بندی از نوسانات مالی سایر مناطق دلیل عمده ای را نشان می دهد که چرا دستیابی به قابلیت همکاری در سراسر آمریکای لاتین و اجتناب از روند کاهش ریسک در ایالات متحده برای اقتصادهای LATAM بسیار حیاتی است.

نظر شما در مورد نظر ریپل در مورد آینده ارزهای دیجیتال در Latam چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.