به نظر می رسد XAU/USD قبل از سرنخ های بیشتر تورم در ایالات متحده، بالای 2000 دلار آسیب پذیر است.

[ad_1] اشتراک گذاری: قیمت طلا برای سومین روز متوالی تحت فشار باقی می ماند و اولین کاهش هفتگی در سه روز اخیر است. احساسات مختلط در بازار، بازده اوراق قرضه خزانه داری پایین تر، پشتوانه بازگشت دلار آمریکا است و بر XAU/USD تاثیر می گذارد. ترس از سقف بدهی، مشکلات بانکی به فروشندگان

کد خبر : 358364
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۱۹
به نظر می رسد XAU/USD قبل از سرنخ های بیشتر تورم در ایالات متحده، بالای 2000 دلار آسیب پذیر است.

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • قیمت طلا برای سومین روز متوالی تحت فشار باقی می ماند و اولین کاهش هفتگی در سه روز اخیر است.
  • احساسات مختلط در بازار، بازده اوراق قرضه خزانه داری پایین تر، پشتوانه بازگشت دلار آمریکا است و بر XAU/USD تاثیر می گذارد.
  • ترس از سقف بدهی، مشکلات بانکی به فروشندگان طلا اجازه می دهد تا پیش از CSI میشیگان، انتظارات تورمی، مخفیانه وارد شوند.

قیمت طلا (XAU/USD) در اوایل روز جمعه در اروپا پیشنهادات خود را به پایین‌ترین حد خود نزدیک به 2012 دلار کاهش می‌دهد که سومین ضرر روزانه متوالی را در بحبوحه نگرانی‌های بازار ناشی از مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده و مشکلات بانکی نشان می‌دهد. همچنین اعمال فشار نزولی بر قیمت طلا می‌تواند بازدهی ملایم‌تر و روحیه محتاطانه پیش از سرنخ‌های بیشتر از تورم آمریکا باشد.

S&P 500 Futures در حالی که حال و هوا را به تصویر می‌کشد، سودهای ملایمی را چاپ می‌کند تا با بسته شدن مختلط وال استریت متفاوت باشد. با این حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله و دو ساله خزانه داری ایالات متحده در حدود 3.37٪ و 3.88٪ در زمان انتشار تحت فشار باقی می ماند.

به نظر می رسد تشدید نگرانی های اخیر بازار پیرامون انقضای سقف بدهی ایالات متحده و سقوط بانکی، به دلار آمریکا اجازه می دهد تا برای اولین افزایش هفتگی در سه هفته اخیر آماده شود، در حالی که بازده اوراق خزانه داری ایالات متحده را برای سومین هفته متوالی کاهش داد.

اخیراً، به تعویق افتادن مذاکرات سقف بدهی بین جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و افت قیمت سهام PacWest Bankorp، به نظر می رسد که مهمترین تحولات منفی بر این احساسات تأثیر بگذارد. علاوه بر این، هشدارهای جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده و بت هامک، رئیس کمیته مشاوره استقراض خزانه داری و رئیس مشترک گروه مالی جهانی گلدمن، در مورد نکول ایالات متحده، نیز احساسات بازار را تهدید می کند.

از طرف دیگر، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در ماه آوریل به مذاکرات مختلط فدرال رزرو (فدرال رزرو) برای تحریک ریسک پذیری می پیوندند.

با نگاه به آینده، تحولات بیشتر برای جلوگیری از نکول ایالات متحده و دفاع از سیستم بانکی ممکن است معامله گران طلا را در آستانه قرائت اولیه شاخص احساسات مصرف کننده (CSI) دانشگاه میشیگان (UoM) در ماه مه و همچنین UoM مصرف کننده 5 ساله سرگرم کند. انتظارات تورمی در ماه مذکور

همچنین بخوانید: پیش‌نمایش شاخص احساسات مصرف‌کننده میشیگان: بهبود اندک برای تقویت روحیه کافی نیست

تحلیل تکنیکال قیمت طلا

قیمت طلا همچنان نزولی است و در عین حال شکست یک مثلث متقارن یک هفته ای و میانگین متحرک 200 ساعته (HMA) را توجیه می کند. به غیر از 200-HMA و قیمت پایین مثلث اعلام شده، به ترتیب نزدیک به 2024 دلار و 2027 دلار، سیگنال های MACD نزولی و RSI نزولی که بیش از حد فروش نشده اند، نیز زمینه ساز تعصب نزولی در مورد قیمت طلا هستند.

گفته می‌شود، خرس‌های XAU/USD ممکن است در حال حاضر پایین‌ترین رقم جمعه گذشته را در حدود 2000 دلار هدف قرار دهند.

با این حال، پایین ترین قیمت ماهانه حدود 1977 دلار، و به سرعت به دنبال یک نوسان پایین در اواخر آوریل در حدود 1974 دلار، می تواند فروشندگان طلا را پس از آن تحریک کند.

در مقابل، 200-HMA و خط پایین مثلث اعلام شده، نزدیک به 2024 دلار و 2027 دلار به ترتیب، حرکت های بازیابی کوتاه مدت قیمت طلا را محدود می کند.

حتی در این صورت، همگرایی خط بالایی مثلث و سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2%، نزدیک به 2040 دلار، ممکن است XAU/USD را به چالش بکشد.

در شرایطی که قیمت طلا از 2040 دلار گذشته است، خریداران فلز ممکن است شاهد مانع 2050 دلاری به عنوان آخرین دفاع خرس‌ها باشند.

قیمت طلا: نمودار ساعتی

روند: نزولی بیشتر مورد انتظار است

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.