به نظر می رسد XAU/USD شکاف قیمتی زیر 2010 دلار را پر کند – آشکارساز تلاقی

[ad_1] اشتراک گذاری: قیمت طلا در بالاترین سطح در 9 هفته گذشته ثابت ماند و معامله گران با موفقیت فراتر از تلاقی حمایت 1970 دلاری رسیدند. ضعف دلار آمریکا، تلاش‌های چین برای جذب سرمایه‌گذاران جهانی به XAU/USD اجازه می‌دهد تا محکم‌تر بمانند. نگرانی های متفاوت در مورد فدرال رزرو (فدرال رزرو)، تقویم سبک،

کد خبر : 377118
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
به نظر می رسد XAU/USD شکاف قیمتی زیر 2010 دلار را پر کند – آشکارساز تلاقی

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • قیمت طلا در بالاترین سطح در 9 هفته گذشته ثابت ماند و معامله گران با موفقیت فراتر از تلاقی حمایت 1970 دلاری رسیدند.
  • ضعف دلار آمریکا، تلاش‌های چین برای جذب سرمایه‌گذاران جهانی به XAU/USD اجازه می‌دهد تا محکم‌تر بمانند.
  • نگرانی های متفاوت در مورد فدرال رزرو (فدرال رزرو)، تقویم سبک، پشتوانه افزایش قیمت طلا است.
  • XAU/USD برای FOMC هفته آینده مهار می‌شود، حتی با وجود افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره در جولای.

قیمت طلا (XAU/USD) علیرغم کاهش اخیر از بالای روزانه، به بالاترین سطح دو ماهه خود ادامه می دهد، زیرا موجب نشاط نزولی گسترده دلار آمریکا در میان بازارهای کساد شده است. افزایش قدرت به روند صعودی XAU/USD می‌تواند سرفصل‌های قیمت مثبت چین و همچنین بازدهی ضعیف باشد.

با این حال، تلاش‌های بانک خلق چین (PBoC) برای کاهش کنترل بر سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی در این کشور و آمادگی برای عقب راندن تنش ژئوپلیتیکی با ایالات متحده، در صورت موافقت واشنگتن، اجازه می‌دهد قیمت طلا ثابت بماند. از سوی دیگر، چاپ ضعیف اخیر از داده های مسکن و مصرف کننده در ایالات متحده، درخواست بازار را برای چرخش سیاست فدرال رزرو (فدرال رزرو) پس از افزایش ۲۵ واحدی (bps) نرخ بهره در جولای تقویت می کند.

در صفحه ای دیگر، صحبت ها در مورد خوش بینی بانک های ایالات متحده و کشورهای بریکس (از جمله برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) برای استفاده از ارز با پشتوانه طلا نیز به نفع گاوهای XAU/USD است.

با این حال، به نظر می‌رسد نگرانی از مشاهده نرخ‌های بالاتر برای مدت طولانی‌تر در بانک‌های مرکزی بزرگ و عدم خوش‌بینی بازار آسیا-اقیانوسیه، خریداران طلا را اخیراً تحریک کرده است، به‌ویژه در شرایطی که پیش از اعلامیه‌های هفته آینده کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در نشست سیاست‌های پولی هفته آینده پیش‌بینی شده است.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت طلا: XAU/USD در راه رسیدن به 2000 دلار پیش از داده های سطح متوسط ​​ایالات متحده است.

قیمت طلا: سطوح کلیدی برای تماشا

نشانگر تلاقی فنی ما نشان می دهد که قیمت طلا از تلاقی پشتیبانی 1970 دلاری بالاتر می رود که شامل نقطه محوری S1 یک روزه، R1 یک ماهه و فیبوناچی 23.6 درصد در یک روز است.

با این حال، باند بالایی بولینگر در شکل گیری روزانه به فیبوناچی 61.8% در یک روز می پیوندد تا 1978 دلار را به عنوان حمایت کلیدی نزدیک برجسته کند.

لازم به ذکر است که ضعف XAU/USD به بالای 1970 دلار دارای یک فیلتر نزولی اضافی در حدود 1965 دلار خواهد بود که شامل Pivot Point S2 یک روزه و 5-DMA قبل از استقبال خرس ها می شود.

از طرف دیگر، فیبوناچی 161.8 درصد در یک روز به باند بالایی بولینگر در بازی چهار ساعته می‌پیوندد تا 1990 دلار را به عنوان یک مقاومت فوری برجسته کند.

پس از آن، Pivot Point R2 یک هفته ای می تواند خریداران طلا را در حدود 1996 دلار به چالش بکشد، قبل از اینکه آنها را به سمت پر کردن شکاف صعودی تا مانع 2010 دلار هدایت کند.

در اینجا نحوه ظاهر آن بر روی ابزار است

fxsorginal

درباره آشکارساز تلاقی های فنی

TCD (تکنیکال تلاقی آشکارساز) ابزاری برای مکان یابی و اشاره به سطوح قیمتی است که در آن تراکم اندیکاتورها، میانگین های متحرک، سطوح فیبوناچی، نقاط محوری و غیره وجود دارد. اگر معامله گر کوتاه مدتی باشید، ورود پیدا خواهید کرد. امتیاز برای استراتژی های ضد روند و شکار چند نقطه در یک زمان. اگر یک معامله گر میان مدت تا بلندمدت هستید، این ابزار به شما امکان می دهد از قبل سطوح قیمت را بدانید که در آن روند میان مدت تا بلندمدت ممکن است متوقف شود و استراحت کند، کجا موقعیت ها را کاهش دهید، یا کجا می توانید اندازه موقعیت خود را افزایش دهید.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.