به لطف حمایت دولت کانادا، مسیر و مسیر غلتکی چند منظوره جدید برای استوک

CED به عنوان بخشی از پروژه احیای Parc 3R خود، 120000 دلار به شرکت توسعه اجتماعی-اقتصادی استوک اعطا می کند. استوک، کبک، 19 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) فضاهای عمومی مشترک مانند مسیرها و مسیرهای تفریحی در قلب جوامع در سراسر کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و

کد خبر : 209116
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
به لطف حمایت دولت کانادا، مسیر و مسیر غلتکی چند منظوره جدید برای استوک


CED به عنوان بخشی از پروژه احیای Parc 3R خود، 120000 دلار به شرکت توسعه اجتماعی-اقتصادی استوک اعطا می کند.

استوک، کبک، 19 مه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

فضاهای عمومی مشترک مانند مسیرها و مسیرهای تفریحی در قلب جوامع در سراسر کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را جذب می کنند و از مشاغل و مشاغل محلی حمایت می کنند. در بسیاری از نقاط در سراسر کشور، این فضاها به دلیل COVID-19 نوسانات قابل توجهی در استفاده داشته اند.

امروز، محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، با همراهی ماری کلود بیبو، نماینده محترم مجلس کامپتون-استنستاد و وزیر کشاورزی و کشاورزی، کمک غیرقابل بازپرداخت را اعلام کردند. 120000 دلار برای شرکت توسعه اجتماعی-اقتصادی استوک تحت نظر صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) برای توسعه یک مسیر چند منظوره و مسیر غلتکی در زمین پارک 3R استوک.

این سازمان از زمان تأسیس در سال 2018، مأموریت خود را برای اجرای اقدامات و استراتژی‌هایی برای ارتقا و تحریک توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استوک با هدف ایجاد یک محیط زندگی دلپذیر و مرفه برای شهروندان تعیین کرده است. پروژه ساخت یک مسیر چند منظوره در تمام طول سال، فضایی را فراهم می‌کند که ساکنان می‌توانند در آن پیاده‌روی کنند یا دوچرخه کوهستان یا فت‌بایک خود را سوار کنند، در حالی که پیست رولر با مساحت 650 متر مربع برای اسکیت‌برد، اسکوتر، رولر بلید باز خواهد بود. ، و کاربران دوچرخه.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که فضاهای اجتماعی تعامل اجتماعی و فعالیت بدنی را ارتقا می دهند. با فراهم کردن دسترسی بهتر به برنامه ها و امکانات تفریحی، ما به رفاه جوامع، خانواده ها و افراد در سراسر کشور کمک می کنیم. بهبود اقتصادی ما ارتباط نزدیکی با سرزندگی جوامع محلی و فضاهای مشترک آنها دارد.

نقل قول ها

«حمایت ما از پروژه شرکت توسعه اجتماعی-اقتصادی استوک نشان دهنده تعهد دولت ما برای حمایت از توسعه اقتصادی در جوامع با هر اندازه، در هر منطقه است. مسیر جدید و مسیر غلتکی که توسط شرکت تصور شده است، جامعه را با فضاهای عمومی در فضای باز که می توانند در ایمنی کامل فعال باشند، پویا می کند. در ذهن من شکی نیست که شهروندان و بازدیدکنندگان آنها را متعلق به خود خواهند کرد و کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشند. براوو برای این پروژه هیجان انگیز در توسعه استوک!

محترم پاسکال سنت اونگه، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

ماهیت پویای جامعه استوک در این پروژه قابل مشاهده است. این امکانات جدید در فضای باز مردم منطقه را قادر می‌سازد تا به فعالیت بدنی بپردازند و از فضای جدیدی که می‌توانند دور هم جمع شوند بهره‌مند شوند. ابتکاراتی از این دست به حیاتی تر کردن جوامع روستایی ما کمک می کند.”

در ارجمند ماری کلود بیبو، عضو پارلمان کامپتون-استنستد و وزیر کشاورزی و کشاورزی

«ما چقدر از چنین اعلامیه ای خوشحالیم! به لطف کمک مالی 120000 دلاری دولت کانادا، همه خانواده های استوک به زودی می توانند از یک مسیر چند منظوره و مسیر غلتکی در روستای خود لذت ببرند. این امکانات جذاب جدید به لحاظ استراتژیک در نزدیکی مدرسه و توسعه جدید پر از کودکان قرار خواهند گرفت. این فضاها در طبیعت تعامل اجتماعی را تشویق می‌کنند و جمعیت ما را قادر می‌سازد تا فعال و سالم باشند. من از دولت فدرال برای این حمایت مهم تشکر می کنم.»

لیلیان گانیون، رئیس شرکت توسعه اجتماعی-اقتصادی استوک

حقایق فوری

  • CCRF در ژوئن 2021 راه اندازی شد. در مجموع 500 میلیون دلار طی دو سال به آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) اعطا شده است که شامل 107 میلیون دلار برای CED برای سرمایه گذاری در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر در کبک است. با کاهش محدودیت‌های بهداشت عمومی، دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در فضاهای مشترک است تا آنها را ایمن‌تر، سبزتر و در دسترس‌تر کند. این به نوبه خود باعث تحریک اقتصاد محلی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی برای کانادایی ها می شود. این بودجه به جوامع کمک می کند:
    • فضاها و دارایی های جامعه را به گونه ای تطبیق دهید که بتوان از آنها به طور ایمن مطابق با دستورالعمل های بهداشت عمومی محلی استفاده کرد، و
    • ایجاد یا بهبود فضاهای اجتماعی برای تشویق کانادایی ها به مشارکت مجدد و کشف جوامع و مناطق خود.
  • CCRF تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک (QEDP) CED مستقر شده است.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری خود برای همراهی با مشاغل کبک، حمایت از سازمان ها و مناطق در اقتصاد فردا حضور دارد.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.