به روز رسانی مسائل حلقه در میان نوسانات استیبل کوین. شرکت آماده است تا پشت USDC بایستد و هر کسری را پوشش دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در روز شنبه، 11 مارس 2023، Circle Financial عموم مردم را در مورد استیبل کوین خود، USDC به‌روزرسانی کرد و خاطرنشان کرد که عملیات نقدینگی استیبل کوین به‌طور معمول از صبح دوشنبه در ایالات متحده از سر گرفته می‌شود. سیرکل گفت که تیم‌های شرکت در روز دوشنبه آماده خواهند بود تا «حجم قابل‌توجهی را

کد خبر : 332232
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
به روز رسانی مسائل حلقه در میان نوسانات استیبل کوین.  شرکت آماده است تا پشت USDC بایستد و هر کسری را پوشش دهد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در روز شنبه، 11 مارس 2023، Circle Financial عموم مردم را در مورد استیبل کوین خود، USDC به‌روزرسانی کرد و خاطرنشان کرد که عملیات نقدینگی استیبل کوین به‌طور معمول از صبح دوشنبه در ایالات متحده از سر گرفته می‌شود. سیرکل گفت که تیم‌های شرکت در روز دوشنبه آماده خواهند بود تا «حجم قابل‌توجهی را مدیریت کنند» و این شرکت «پشتیبانی از USDC خواهد بود و هرگونه کسری را با استفاده از منابع شرکت پوشش می‌دهد و در صورت لزوم سرمایه خارجی را نیز شامل می‌شود».

به‌رغم شکست SVB، اعتماد مالی به ثبات USDC داشته باشید

سیرکل، صادرکننده دومین استیبل کوین از نظر ارزش بازار، کوین USD (USDC)، روز شنبه به مردم خطاب کرد و خاطرنشان کرد که شرکت در روز دوشنبه آماده است تا “حجم قابل توجهی را مدیریت کند.” این شرکت درباره شکست بانک سیلیکون ولی (SVB) بحث کرد و همچنین بر «نقدینگی قوی و دارایی‌های ذخیره» USDC تأکید کرد. روز دوشنبه، ناشر استیبل کوین خاطرنشان کرد: «USDC 1 به 1 با دلار آمریکا قابل بازخرید باقی خواهد ماند.»

در حالی که کوین USD (USDC) یک دارایی رمزنگاری است که 24 ساعته بر روی بلاک چین‌های مختلف کار می‌کند، Circle تاکید کرد که «صدور و بازخرید توسط ساعات کاری سیستم بانکی ایالات متحده محدود می‌شود». استیبل کوین USDC Circle در روز شنبه، 11 مارس 2023، در ساعت 3:02 بامداد به وقت شرقی به کمترین میزان 0.877 دلار در هر واحد سقوط کرد. پس از اعلام Circle، USDC توانست 10 درصد افزایش یابد و در ساعت 4:15 بعد از ظهر، استیبل کوین با 0.971 دلار به ازای هر سکه مبادله شد. علاوه بر USDC، پنج دارایی استیبل کوین دیگر از برابری 1 دلاری خود در روز شنبه منحرف شدند.

سیرکل گفت که در حالی که 3.3 میلیارد دلار ذخایر نقدی USDC در SVB نگهداری می شود، این شرکت انتقال وجوه را به بانک های دیگر آغاز کرد و همچنان “به مدیریت FDIC در مورد وضعیت SVB اطمینان دارد و آماده دریافت این وجوه است.” ناشر استیبل کوین همچنین خاطرنشان کرد که “دلیلی دارد که معتقد است، تحت سیاست قابل اجرا FDIC، نقل و انتقالات آغاز شده قبل از ورود یک بانک به صندوق دریافتی، در غیر این صورت به طور معمول پردازش می شدند.” دایره ادامه داد:

به عبارت دیگر، FDIC باید اجازه دهد که تراکنش‌ها تا پایان چرخه پردازش استاندارد روزانه یک بانک در یک دوره معمولی تسویه شوند تا زمانی که FDIC کنترل موسسه شکست خورده را در دست بگیرد.

با این حال، Circle یک سناریوی منفی را بررسی می کند که در آن SVB ممکن است کامل نشود و بازگشت شرکت ممکن است زمان ببرد. سیرکل تاکید کرد که اگر این اتفاق بیفتد، همچنان پشت استیبل کوینی که صادر می کند، می ایستد. «در چنین حالتی، Circle، همانطور که توسط قانون تحت مقررات انتقال پول با ارزش ذخیره شده الزامی شده است، پشت سر خواهد گذاشت. [USDC] و هرگونه کمبود را با استفاده از منابع شرکتی که در صورت لزوم شامل سرمایه خارجی می شود، پوشش دهید.

برچسب ها در این داستان

سیستم بانکی، بلاک چین، Circle Financial، منابع شرکتی، دارایی رمزنگاری، سرمایه خارجی، مؤسسه شکست خورده، FDIC، صدور، نقدینگی، بازار سرمایه، سناریوی منفی، دوره معمولی، برابری، به‌روزرسانی عمومی، اطمینان مجدد، بازخرید، تسویه دارایی، کوتاهی‌ها ، بانک سیلیکون ولی، استیبل کوین، ایستادن پشت، مقررات انتقال پول با ارزش ذخیره شده، SVB، تراکنش ها، نقل و انتقالات، سکه دلار آمریکا، USDC، حجم

نظر شما در مورد نوسانات استیبل کوین در روز شنبه و به روز رسانی اخیر Circle چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.