به روز رسانی قیمت طلا – نگه داشتن پشتیبانی، سیگنال های ترکیبی در نمودار

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل طلا به حمایت چند هفته ای احترام می گذارد. نمودار طلای روزانه چیزی برای همه ارائه می دهد. داده های معامله گران خرده فروشی مختلط است. برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX. به روز رسانی قیمت طلا – آسیاب کردن

کد خبر : 224830
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
به روز رسانی قیمت طلا – نگه داشتن پشتیبانی، سیگنال های ترکیبی در نمودار


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • طلا به حمایت چند هفته ای احترام می گذارد.
  • نمودار طلای روزانه چیزی برای همه ارائه می دهد.
  • داده های معامله گران خرده فروشی مختلط است.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

به روز رسانی قیمت طلا – آسیاب کردن به پشتیبانی چند هفته ای

طلا در پایان هفته گذشته سطح قابل توجهی از حمایت را آزمایش کرد، اما با کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا در طول جلسه، نتوانست به پایین‌تر سقوط کند. سطح پشتیبانی – حدود 1786 دلار در هر اونس. – ثابت کرد که قوی است و فلز گرانبها جلسه را در قلمرو مثبت به پایان رساند و یک شمعدان چکشی صعودی در نمودار باقی گذاشت. این شکل گیری شمعی معمولا نشان دهنده یک چرخش صعودی است، به خصوص اگر قبل از یک روند نزولی باشد.

معامله شمع چکش صعودی

نمودار روزانه همچنین یک متقاطع میانگین متحرک منفی را نشان می دهد، یک “صلیب مرگ” در اواسط ژوئن ساخته شده است. این متقاطع، زمانی که sma 5 روزه از sma 200 روزه عبور می کند، اغلب توسط معامله گران فنی به عنوان منفی بازار ذکر می شود زیرا حرکت کوتاه مدت قیمت را نشان می دهد که در حال کاهش است.

صلیب مرگ: چیست و چگونه آن را در هنگام معامله شناسایی کنیم

از آنجایی که ایالات متحده امروز برای جشن روز استقلال تعطیل است، احتمالاً گردش مالی در تمام بازارها محدود خواهد بود. به نظر می رسد طلا در محدوده 1786 دلار در هر اونس معامله شود. به 1.840 دلار در هر اونس. محدوده در کوتاه مدت با خزانه داری ایالات متحده محرک احتمالی حرکت بعدی است. با افزایش ترس از رکود در ایالات متحده، بازدهی 10 ساله UST اکنون 60 واحد پایه کمتر از بالاترین سطح اخیر خود یعنی 3.48 درصد است. بازارهای مالی اکنون در حال کاهش نرخ بهره در ایالات متحده تا اواسط سال 2023 هستند که فشار بر فلز گرانبها را کاهش می دهد. پیش از آن، فدرال رزرو به افزایش شدید نرخ بهره برای مقابله با تورم فزاینده، که برای طلا منفی است، ادامه خواهد داد. در حال حاضر، طلا ممکن است محدوده معاملاتی را ایجاد کند که یک امتیاز بالقوه برای معامله گران است.

{{THE_FUNDAMENTALS_OF_RANGE_TRADING}}

نمودار قیمت روزانه طلا – 4 ژوئیه 2022

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 84.56 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 5.47 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 1.34 درصد و نسبت به هفته گذشته 3.95 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 9.57 درصد و نسبت به هفته گذشته 5.02 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تعصب بیشتر در معاملات طلا.

چی هستند دیدگاه شماس بر طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.