به روز رسانی فواره برای کاربران جدید – مجله بیت کوین

[ad_1] Fountain Podcasts، یک برنامه پادکست با قابلیت لایتنینگ که برای تسهیل ارزش معاملات ارزشی طراحی شده است، به روز رسانی 0.6.0 خود را با ویژگی های بسیاری برای جذب ارزش جدید برای کاربران ارزشمند معرفی کرده است. در یک پست وبلاگ، Fountain توانایی جدید برای تامین مالی حساب Fountain شما از طریق مشارکت با

کد خبر : 304448
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
به روز رسانی فواره برای کاربران جدید – مجله بیت کوین

[ad_1]

Fountain Podcasts، یک برنامه پادکست با قابلیت لایتنینگ که برای تسهیل ارزش معاملات ارزشی طراحی شده است، به روز رسانی 0.6.0 خود را با ویژگی های بسیاری برای جذب ارزش جدید برای کاربران ارزشمند معرفی کرده است.

در یک پست وبلاگ، Fountain توانایی جدید برای تامین مالی حساب Fountain شما از طریق مشارکت با MoonPay را برجسته کرد. از طریق این مشارکت، کاربران اکنون می توانند از یک کارت نقدی یا کارت اعتباری برای خرید ساتوشی استفاده کنند که مدت کوتاهی پس از آن به کیف پول برنامه می رسد.

این به روز رسانی همچنین ورود صفحه فعالیت را به ارمغان می آورد، فید که قسمت ها و کلیپ های محبوب را نشان می دهد. این نسخه توضیح می دهد که چگونه، “این اولین مورد از بسیاری از ویژگی های جدید کشف اجتماعی است که ما به Fountain اضافه خواهیم کرد که از پول به عنوان سیگنالی برای ارزش استفاده می کند.”

علاوه بر این به روز رسانی های بزرگتر، چندین تغییر در رابط کاربری اعمال شد، از جمله طراحی کارت محتوای جدید، امکان پاسخ به کلیپ ها، کلیپ ها و نظراتی که در صفحات قسمت تحت Activity نمایش داده می شوند و موارد دیگر.

از طریق برنامه Fountain، پادکست‌ها می‌توانند برای محتوایی که ارائه می‌کنند، sats دریافت کنند، در حالی که شنوندگان می‌توانند برای لایک‌های نظرات یا کلیپ‌های خود sats دریافت کنند. پخش جریانی پادکستر مورد علاقه شما به صورت دقیقه به دقیقه، ارتباط مستقیمی بین مصرف کننده و سازنده محتوا ایجاد می کند و راهی برای توانمندسازی این سازندگان با استفاده از Lightning است.

با تسهیل این ارزش برای مدل ارزش، پادکست‌ها می‌توانند از منابع خارجی تامین مالی اجتناب کنند. در بسیاری از صنایع، به ویژه در صنعت بیت کوین، این منابع خارجی می توانند تضاد منافع را معرفی کنند که به طور بالقوه می تواند حتی برای مصرف کنندگانی که به پادکست های مورد علاقه خود اعتماد دارند مضر باشد. با نرم افزارهایی مانند Fountain، این مصرف کنندگان می توانند مستقیماً از این پادکسترها پشتیبانی کنند و پتانسیل چنین رویدادهایی را کاهش دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.