به روز رسانی دولت کانادا COVID-19 برای مردم و جوامع بومی ، هفته 9 اوت

[ad_1] 12 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin ، انتاریو ، خدمات بومی کانادا خدمات بومی کانادا (ISC) متعهد به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 است و به همکاری نزدیک با سازمانهای بومی و دولتهای استانی و منطقه ای ادامه می دهد. تا پایان ژوئیه 2021 ، کانادا دوزهای کافی

کد خبر : 93411
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۲
به روز رسانی دولت کانادا COVID-19 برای مردم و جوامع بومی ، هفته 9 اوت

[ad_1]

12 آگوست 2021 – اتاوا ، منطقه سنتی Algonquin ، انتاریو ، خدمات بومی کانادا

خدمات بومی کانادا (ISC) متعهد به حمایت از جوامع بومی در پاسخ به COVID-19 است و به همکاری نزدیک با سازمانهای بومی و دولتهای استانی و منطقه ای ادامه می دهد.

تا پایان ژوئیه 2021 ، کانادا دوزهای کافی برای واکسیناسیون کامل تمام افراد واجد شرایط در کانادا دریافت کرده است. تا 9 آگوست 2021 بیش از 62 میلیون دوز واکسن COVID-19 در سراسر کشور توزیع شده است.

تا 10 آگوست 2021 ، بیش از 86 درصد از افراد 12 سال به بالا حداقل یک دوز واکسن COVID-19 را در اولین ملل ، جوامع اینوئیت و مناطق دریافت کرده اند. از این گروه ، بیش از 65 درصد دوز دوم خود را دریافت کرده اند. طبق گزارش آژانس بهداشت عمومی کانادا ، بیش از 81 of از افراد 12 ساله و بالاتر یک دوز دریافت کرده اند ، 68 درصد دو دوز را تا 31 جولای 2021 دریافت کرده اند.

مناطق ISC و جوامع بومی در سراسر کشور برای ترویج و اجرای واکسیناسیون COVID-19 برای مردم بومی قدم برداشته اند. ما از همه کسانی که اولین دوز واکسن را دریافت کرده اند تشکر می کنیم و به همه یادآوری می کنیم که حتماً برای دوز دوم نوبت خود را رزرو کنید تا از پیامدهای بیماری شدید مانند بستری شدن و مرگ ، به ویژه در مورد نوع دلتا محافظت کنید.

با برداشته شدن سریع محدودیت های COVID-19 و موج چهارم احتمالی دلتا در بین مردم بومی ، تلاش مستمر برای جلوگیری از تأثیر مخرب بر جوامع بومی ، از جمله واکسن ، آگاهی و ادامه اقدامات بهداشت عمومی مورد نیاز است. این اقدامات بسیار مهم است زیرا بخش بزرگی از جمعیت بومی ، به ویژه در ذخایر ، کودکان زیر 12 سال هستند که هنوز واجد شرایط دریافت دوز نیستند که می تواند جوامع را در معرض خطر قرار دهد ، اگر COVID-19 در بین مردم گسترش یابد. بدون مصونیت

در ساسکاچوان ، موارد فعال COVID-19 همچنان در حال افزایش است ، به ویژه در شمال ساسکاچوان ، که شامل سه شیوع جامعه First Nation است. خدمات بومی کانادا در ساسکاچوان در همکاری با اداره بهداشت بین قبیله ای شمال (NITHA) و جوامع برای رفع تردید واکسن از طریق دسترسی به آزمایش و واکسیناسیون و ارتقاء اقدامات بهداشت عمومی (ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی) ، از جمله ارائه ماسک و ضد عفونی کننده دست در گردهمایی ها و رویدادهای فرهنگی ملت اول.

روسای قبیله ای Battlefords Agency (BATC) و اداره بهداشت ساسکاچوان (SHA) کلینیک های آزمایش و واکسیناسیون COVID-19 را در محل مسابقات ملی آتی Fred Sasakamoose “Chief Thunderstick” در ساسکاتون ترتیب داده اند تا تماشاگران فرصتی برای آزمایش داشته باشند. یا در طول مسابقات سه روزه هاکی این آخر هفته واکسیناسیون دریافت کنید.

توجه به این نکته ضروری است که با ادامه تسهیل اقدامات محدود کننده بهداشت عمومی در استانها و مناطق ، این کاهش به میزان خطرات فعلی در و اطراف جوامع آنها بستگی دارد ، که از نرخ های COVID-19 مطلع می شود ، وجود انواع مختلف نگرانی ، پوشش واکسیناسیون در هر حوزه قضایی ، ظرفیت بهداشت عمومی و مراقبت های بهداشتی و آسیب پذیری های جامعه. مردم باید به توصیه های جامعه خود در مورد استفاده از اقدامات پیشگیرانه شخصی مانند استفاده از ماسک ، رعایت فاصله فیزیکی و دریافت هر دو دوز واکسن COVID-19 موجود در کانادا عمل کنند.

تا 11 آگوست 2021 ، داده های COVID-19 زیر تأیید شده است:

  • 33 هزار و 448 مورد مثبت کووید -19 تایید شده است
  • 288 مورد فعال
  • 32،776 موارد بهبود یافته
  • 384 فوتشدگان

نیروهای مسلح کانادا (CAF) بخش مهمی از واکنش کل دولت کانادا به همه گیری است. CAF خوشحال است که در همکاری نزدیک با شرکای رهبری استانی ، سرزمینی و بومی به منظور پشتیبانی اضطراری از همه اعضای جامعه تحت تأثیر شیوع اخیر کووید -19 ادامه می دهد.

تا اوت 2021 ، CAF از آغاز همه گیری به بیش از 100 جامعه بومی در سراسر کانادا کمک کرده است. CAF آماده است تا در هر کجا و هر زمان که دولت یا شرکای بومی برای محافظت از کانادایی ها به آنها نیاز دارند پاسخ دهد.

به عنوان بخشی از عملیات LASER ، که پاسخ CAF به یک وضعیت همه گیر جهانی است ، رنجرز کانادایی با تلاش های مقابله با COVID-19 در Hatchet Lake First Nation در ساسکاچوان در حال ارائه کمک است. CAF اخیراً حمایت خود را از Attwapiskat First Nation در انتاریو به پایان رساند.

رنجرز کانادایی نیز در بسیاری از جوامع سراسر کشور به عنوان Sentinels برای کمک به شناسایی خواسته های نوظهور فعال شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.