به روز رسانی در مورد مشارکت بین EF و یونیسف

[ad_1] از سال 2019، ما حمایت کرده ایم صندوق رمزنگاری یونیسف با مشارکت های مکرر، و ما در مورد آن هیجان زده هستیم جدیدترین کمک مالی ما نیز. امروز، من می خواهم داستان سفر خود را با هم به اشتراک بگذارم، برخی از دستاوردهای مشارکت خود را بشناسیم، و کمی بیشتر در مورد آینده صحبت

کد خبر : 248418
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
به روز رسانی در مورد مشارکت بین EF و یونیسف

[ad_1]

از سال 2019، ما حمایت کرده ایم صندوق رمزنگاری یونیسف با مشارکت های مکرر، و ما در مورد آن هیجان زده هستیم جدیدترین کمک مالی ما نیز. امروز، من می خواهم داستان سفر خود را با هم به اشتراک بگذارم، برخی از دستاوردهای مشارکت خود را بشناسیم، و کمی بیشتر در مورد آینده صحبت کنیم.

چرا و چگونه شروع کردیم

در یک پست قبلی وبلاگتوضیح دادم که چگونه اقتصادهای نوظهور فرصت بزرگی را برای اتریوم نشان می دهند و در مورد اهمیت سوال از خود صحبت کردم. چه کسی بیشتر از اتریوم سود می برد؟

افرادی که در اقتصادهای نوظهور زندگی می کنند میلیاردها کاربر و توسعه دهندگان نسل بعدی اتریوم را نمایندگی می کنند. سپس سوال بعدی باید این باشد: چگونه به میلیارد بعدی برسیم؟

پروژه اتریوم با گروه کوچکی از افراد در یک ماموریت مشترک آغاز شد و امروز این پروژه صدها هزار توسعه دهنده و محقق همفکر را به خود جذب کرده است. این همفکری قدرتی بود که جامعه را همسو کرد، اما باید بپذیریم که موانع طبیعی برای ورود کسانی که با کسی در جامعه ارتباط نداشتند نیز ایجاد کرد. به همین دلیل، من همیشه می‌دانستم که جامعه اتریوم فاقد تنوع واقعی مورد نیاز برای به حداکثر رساندن پتانسیل واقعی فناوری و رسیدن به میلیارد دلار است.

در اواخر سال 2018، زمانی که با کریس فابیان از یونیسف (که اکنون رهبری یونیسف را بر عهده دارد) ملاقات کردم، به دنبال فرصت‌هایی برای گسترش دامنه‌مان بودم. پروژه گیگا، که ما نیز از آن حمایت می کنیم). راستش را بخواهید، قبل از اولین جلسه مان، شک داشتم که آیا EF با تیمی از سازمان ملل متحد خوب کار می کند یا خیر. من احساس می کردم که آنها یک سازمان بسیار سنتی و بزرگ با روش های مرسوم برای انجام کارها هستند. اما کریس چند فهرست از اهدافی را که می‌خواستند با استفاده از فناوری بلاک چین به آن‌ها دست یابند، به اشتراک گذاشت و این موضوع ذهن من را متحیر کرد.

او و تیمش اهمیت بلاک چین های عمومی و همچنین معاوضه پروتکل های مختلف را درک کردند. این لحظه ای بود که من احساس اطمینان کردم که فرصتی برای هر دو گروه وجود دارد تا مشارکت موثری داشته باشند. یونیسف دارای شبکه و منابعی است که ما نداشتیم، با کار مداوم در بیش از 190 کشور، و همکاری با سهامداران مختلف از جمله سازمان های غیردولتی، کسب و کارها، استارت آپ ها و دولت ها. آنها همچنین به دنبال راه های جدیدی برای تغییر از درون و پذیرش نوآوری بودند. اینگونه بود که همکاری ما شروع شد و از آنجا شروع به حمایت از CryptoFund یونیسف کردیم. اعلام و راه اندازی شد در Devcon 5 در اکتبر 2019.

من و کریس فابیان در Devcon 5 که مصادف با هالووین بود. تیم سرمایه گذاری یونیسف یک شب بی خوابی را در هماهنگی با ستاد مرکزی برای راه اندازی CryptoFund گذراند.

صندوق رمزنگاری یونیسف

طبیعی بود که EF با توجه به همکاری ما، کمک کننده موسس به CryptoFund یونیسف شود. CryptoFund اولین وسیله نقلیه در کل اکوسیستم سازمان ملل – و احتمالاً بخش عمومی به طور کلی – برای دریافت، نگهداری و استفاده از رمزنگاری است و در حمایت از استارت‌آپ‌های فناوری در کشورهای در حال توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند که هدف آنها بهبود زندگی کودکان است. . این استارت‌آپ‌ها توکن‌ها را دریافت می‌کنند و بدون تبدیل به ارزهای فیات، با هدف توسعه کالاهای عمومی دیجیتال منبع باز، از آنها استفاده می‌کنند. تا به امروز، 2527 ETH و 8 BTC کمک شده است و 18 سرمایه گذاری انجام شده است.

همزمان، CryptoFund در تلاش است تا با یک چالش کلیدی برای سازمان هایی مانند یونیسف مقابله کند – یکی از شفافیت و پاسخگویی. به طور سنتی، اهداکنندگان و سایر ذینفعان به یک دیدگاه بی‌درنگ و بدون دستکاری در مورد نحوه خرج کردن پول خود توسط یک موسسه خیریه دسترسی ندارند. در مورد CryptoFund، هر تراکنشی که CryptoFund انجام می دهد قابل مشاهده است وب سایت آن با یک پیوند مربوطه حاوی جزئیات تراکنش تغییرناپذیر در کاوشگرهای بلاک چین.

در تصویر بالا، می توانید جدیدترین کمک مالی EF را ببینید – ابتدا توسط یونیسف فرانسه دریافت شده و سپس به مقر یونیسف منتقل شده است.

وب سایت CryptoFund توسط درخت عرعرمجموعه ای از ابزارهای منبع باز که توسط یونیسف برای کمک به مدیریت دارایی های دیجیتالی توسعه یافته است. هر سازمان بخش دولتی که بخواهد از توکن ها به روشی کاربرپسند و شفاف استفاده کند، می تواند امروز با Juniper آزمایش کند.

بسیاری از 18 استارتاپی که سرمایه‌گذاری CryptoFund را دریافت کرده‌اند، از فناوری مبتنی بر بلاک چین نیز در محصولات خود استفاده می‌کنند، و ما از طریق کارگاه‌های آموزشی و با اتصال آنها به استعدادها و پروژه‌های فوق‌العاده در اکوسیستم اتریوم به حمایت از آنها ادامه خواهیم داد. می‌توانید درباره این استارت‌آپ‌هایی که کالاهای عمومی دیجیتالی و منبع باز را توسعه می‌دهند، بیشتر بخوانید اینجا.

من نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که این پروژه چقدر تأثیرگذار بوده است — نه تنها برای بخش بشردوستانه و دولت ها، بلکه حتی برای جهان. این امر آگاهی را افزایش داده است و به مردم اجازه می دهد ببینند چگونه ممکن است یک سازمان بزرگ، تاسیس و بین المللی بلاک چین های عمومی را به روش های کارآمد و شفاف اتخاذ کند. من بازخوردهای مثبت زیادی شنیده ام و واقعاً امیدوارم که سایر سازمان های سنتی مانند یونیسف نیز در استفاده از این کالاهای عمومی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

بعدش چی؟

در حالی که ما به حمایت خود از CryptoFund و شرکت های سبد آن که کالاهای عمومی دیجیتال را در اقتصادهای نوظهور توسعه می دهند ادامه می دهیم، همکاری EF با یونیسف در حال توسعه است. از طریق جدید برنامه کمک هزینه تحصیلی EF، ما از دو پیشرفت هیجان انگیز حمایت می کنیم. یکی از همکاران EF – که نماینده یک شرکت پورتفولیوی CryptoFund است – با بسیاری از دولت های ملی و شهری در آمریکای لاتین برای استفاده از بلاک چین در هویت دیجیتال و اعتبارنامه های قابل تأیید کار می کند. یکی دیگر از همکاران EF در حال بررسی تقاطع اتصال به اینترنت و بلاک چین است و با Giga همکاری می کند، که ابتکار مشترک یونیسف و اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) با هدف ارائه اینترنت به هر مدرسه در جهان است.

من هیجان زده هستم که در ماه های آینده بیشتر در مورد کار آنها به اشتراک بگذارم و مشتاقانه منتظر هستم تا از طریق همکاری مستمر با یونیسف، دسترسی خود را به میلیاردها بعدی افزایش دهیم. در عین حال، می توانید آنها را در توییتر پیدا کنید: نوآوری یونیسف (که CryptoFund را مدیریت می کند)، یونیسف فرانسه (که اولین کمیته ملی بود که از رمزنگاری استفاده کرد) و گیگا.

در آخر، من می‌خواهم عمیق‌ترین قدردانی خود را برای Sunita Grote، که رهبری صندوق سرمایه‌گذاری یونیسف، کریستینا رز لوماتزو، رهبر بلاک چین یونیسف (و همچنین مهران هیدری، سیسیلیا چاپیرو و دیگرانی که بخشی از این سفر با هم بودند) ارسال کنم. به کریس فابیان، برای فشار دادن سوزن به هم برای این مراحل مهم.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.