به روز رسانی در مورد فرآیندهای فهرست دارایی ما | توسط Coinbase | آوریل 2022

[ad_1] توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل و بنیانگذار Tl;dr: ما دارایی ها را تا حد امکان به طور کامل و سریع بررسی می کنیم و هر چیزی را که می توانیم به طور ایمن و قانونی فهرست کنیم. اما همیشه کارهای بیشتری وجود دارد که می توانیم برای بهبود فرآیند فهرست دارایی خود انجام دهیم.

کد خبر : 199763
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
به روز رسانی در مورد فرآیندهای فهرست دارایی ما |  توسط Coinbase |  آوریل 2022

[ad_1]

توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل و بنیانگذار

Tl;dr: ما دارایی ها را تا حد امکان به طور کامل و سریع بررسی می کنیم و هر چیزی را که می توانیم به طور ایمن و قانونی فهرست کنیم. اما همیشه کارهای بیشتری وجود دارد که می توانیم برای بهبود فرآیند فهرست دارایی خود انجام دهیم.

اخیراً، اعضای جامعه کریپتو به ما گفته‌اند که همیشه نمی‌دانند چرا کوین‌بیس دارایی‌های خاصی را فهرست می‌کند و سایر دارایی‌ها را فهرست نمی‌کند. ما همچنین گزارش‌هایی از افرادی دریافت کرده‌ایم که به نظر می‌رسید دارایی‌های خاصی را درست قبل از اینکه اعلام کنیم در Coinbase فهرست می‌شوند، خریداری کرده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از تغییرات قیمتی که گاهی اوقات با اعلامیه‌های فهرست‌بندی ما همراه است، بهره‌مند شوند.

اینها دو موضوع متفاوت هستند، اما هر دو به فرآیند فهرست دارایی ما مربوط می شوند. بنابراین، من می‌خواهم به هر دوی آنها در اینجا بپردازم و در مورد برخی از پیشرفت‌های اضافی که قرار است اعمال کنیم صحبت کنیم.

در کوین‌بیس، هدف ما فهرست‌بندی هر دارایی‌ای است که برای انجام این کار قانونی و ایمن است، به طوری که از مشتریان ما محافظت می‌شود، اما همچنین زمینه بازی برابر برای همه دارایی‌های جدید ایجاد شده در کریپتو ایجاد می‌کنیم. تعداد دارایی‌های رمزنگاری Web3 در حال افزایش است، با ارزش بازار جمعی جهانی حدود 2 تریلیون دلار، و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که نوآوری مهمی را که در این صنعت اتفاق می‌افتد، فعال می‌کنیم. برخی از استارت‌آپ‌های کریپتو که امروز شروع به کار کرده‌اند، در آینده به شرکت‌های بزرگ تبدیل خواهند شد. مشتریان از این نوآوری‌ها سود می‌برند، اما ما نیز نقشی در محافظت از مشتریان در برابر کلاهبرداری و کلاهبرداری داریم. علاوه بر همه اینها، ما می‌خواهیم از وارد شدن به کار انتخاب برنده و بازنده اجتناب کنیم، زیرا ما مشاور سرمایه‌گذاری نیستیم. بنابراین چگونه می توان در این فضای دشوار حرکت کرد؟ ما این کار را با تنظیم حداقل الزامات فهرست (آزمایش های قانونی، امنیت، انطباق و غیره) انجام می دهیم و پس از آن به بازار اجازه تصمیم گیری می دهیم. همچنین ممکن است دارایی‌ها را از فهرست خارج کنیم، اگر آنها نیازهای ما را برآورده نکنند، یا اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گیرد.

این فرآیند بررسی و فهرست بندی دارایی ها سخت و زمان بر است. بررسی و فهرست بندی برخی از دارایی ها به دلیل جزئیات فنی آسان تر از سایرین است. برای مثال، توکن‌های ERC-20 برای ارزیابی و ادغام فنی نسبتاً ساده هستند، بنابراین ما می‌توانیم به طور کلی این کار را نسبتاً سریع انجام دهیم. با این حال، دارایی های ساخته شده بر روی زنجیره های جدید از نظر فنی پیچیده تر هستند و پشتیبانی آنها سخت تر است. ما می‌خواهیم همه زنجیره‌هایی را فهرست کنیم که استانداردهای فهرست‌بندی ما را برآورده می‌کنند، اما اگر برای انجام این کار به کار بیشتری نیاز باشد، ممکن است به ترتیبی که برخی از مشتریان انتظار دارند فهرست نشوند.

برای برخی، این به نظر می رسد که ما در حال بازی با موارد دلخواه هستیم. در واقع، ما دارایی‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی می‌کنیم و هر چیزی را که می‌توانیم فهرست می‌کنیم – تا زمانی که فکر کنیم ایمن و قانونی است. ما معتقدیم که بازار به مرور زمان ارزش قائل خواهد شد.

همچنین از نگرانی‌هایی که برخی از فعالان بازار ممکن است از اطلاعات فرآیند فهرست‌بندی ما سوء استفاده کنند آگاه هستیم. مثال‌هایی از این ممکن است شامل استفاده از داده‌های زنجیره‌ای برای تشخیص اینکه چه زمانی ممکن است Coinbase در حال آزمایش یکپارچه‌سازی دارایی‌های جدید باشد یا استفاده از تفاوت‌های کوچک در پاسخ‌های Coinbase API برای شناسایی زمانی که دارایی‌ها ممکن است پیکربندی شوند، اما هنوز راه‌اندازی نشده‌اند، باشد. اگرچه این داده‌های عمومی هستند، اما داده‌هایی نیستند که همه مشتریان به راحتی به آن دسترسی داشته باشند، بنابراین ما تلاش می‌کنیم این عدم تقارن‌های اطلاعاتی را حذف کنیم.

در نهایت، همیشه این احتمال وجود دارد که شخصی در کوین‌بیس، خواسته یا ناخواسته، اطلاعاتی را به افراد خارجی که در فعالیت‌های غیرقانونی درگیر هستند، درز کند. ما برای این امر تحمل صفر داریم و بر آن نظارت می کنیم و در صورت لزوم با شرکت های حقوقی خارج از کشور تحقیقات انجام می دهیم. این شرکت‌ها سیستم‌ها و ابزارهای فهرست‌بندی ما را بررسی می‌کنند، از تحلیل‌های قانونی بلاک چین برای ردیابی تراکنش‌ها استفاده می‌کنند، و به دنبال پیوندهای اجتماعی یا حرفه‌ای احتمالی بین کارمندان کوین‌بیس و افرادی هستند که در هر فعالیتی پیشرو درگیر هستند. اگر این تحقیقات نشان دهد که یکی از کارمندان کوین بیس به نحوی به هر گونه فعالیت شرورانه کمک کرده یا از آن حمایت کرده است، آن کارمندان فوراً خاتمه داده می شوند و به مقامات مربوطه ارجاع می شوند (احتمالاً برای پیگرد کیفری).

مانند همه شرکت‌های سهامی عام، کوین‌بیس یک خط‌مشی معاملاتی دارد که زمان خرید یا فروش سهام شرکت را توسط کارمندان و سایر افراد داخلی محدود می‌کند. اما خط مشی معاملاتی ما فراتر از این است، و همچنین کارمندان و پیمانکاران را از معامله دارایی های رمزنگاری بر اساس اطلاعات غیر عمومی مادی، مانند زمانی که یک دارایی جدید به پلتفرم ما اضافه می شود، منع می کند. ما موظف هستیم که همه کارمندان ارزهای دیجیتال را فقط در پلتفرم‌های معاملاتی کوین‌بیس (جایی که دارایی پشتیبانی می‌شود) معامله کنند تا بتوانیم مراقب فعالیت‌های معاملاتی ممنوعه باشیم. و ما یک تیم اختصاصی نظارت بر تجارت داریم که از نرم افزار پیشرفته برای بررسی و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی استفاده می کند.

ما می دانیم که روند فهرست دارایی ما همیشه می تواند بهتر باشد. بنابراین امروز می‌خواهم برخی از تغییراتی را که قصد داریم طی چند فصل آینده اعمال کنیم، تا حدی بر اساس بازخورد جامعه به اشتراک بگذارم:

در آینده، ما قصد داریم به محض اینکه تصمیمی برای فهرست کردن یک دارایی گرفته شد، به صورت خارجی منتشر کنیم، اما قبل از شروع هر کار یکپارچه سازی فنی، سعی کنیم از دادن سیگنال داده های زنجیره ای به معامله گران مراقب جلوگیری کنیم. علاوه بر این، ما قصد داریم فقط زمانی که تصمیمی مثبت برای لیست گرفته شده باشد، در مقایسه با زمانی که تصمیم به این کار گرفته ایم، منتشر کنیم. در نظر گرفتن فهرست کردن یک دارایی

در ماه مارس، یک برچسب آزمایشی جدید در صفحات دارایی و افشای آن هنگام انجام معاملات برای برخی دارایی ها اعلام کردیم. برخی از دارایی‌ها فقط برای معامله‌گران پیشرفته‌تر مناسب هستند، و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان از ریسک احتمالی مرتبط با آن آگاه هستند. ما به توسعه برچسب‌ها و ویژگی‌هایی ادامه می‌دهیم که وضوح را برای مشتریان ما فراهم می‌کنند.

Coinbase قبلاً برخی از اطلاعات اولیه را در مورد هر دارایی ارائه می دهد تا مشتریان بتوانند تصمیمات آگاهانه بگیرند. اکنون می‌خواهیم با راه‌اندازی رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های دارایی آن را ارتقا دهیم تا جامعه بتواند اطلاعات بیشتری را در مورد هر دارایی به اشتراک بگذارد، خواه آن‌ها را فهرست کنیم یا نه.

امروزه بسیاری از خدمات مصرف‌کننده از خرد جمعیت برای کمک به مصرف‌کنندگان در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر برای خرید استفاده می‌کنند (Airbnb، Uber، Amazon، و غیره). ما معتقدیم رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها می‌توانند به ایجاد حمایت‌های اضافی از مصرف‌کننده در رمزنگاری کمک کنند، و در حالت ایده‌آل، این موارد می‌توانند در پروتکل‌های جدید در طول زمان غیرمتمرکز شوند. ما می دانیم که برای جلوگیری از اکانت های جعلی یا حملات سیبیل و حفظ کیفیت بالا، مراقبت های ویژه لازم است. ما قصد داریم تا اواخر سال جاری نسخه بتای این ویژگی را عرضه کنیم.

ما به بهبود توانایی خود برای ارزیابی دارایی ها، با بررسی نشانه های دارایی ها، و استفاده از ابزارهای پزشکی قانونی روی زنجیره برای ارزیابی هر پروژه ادامه می دهیم. ما همچنین در حال تلاش برای اطمینان از اینکه می‌توانیم به سرعت برای حذف دارایی‌هایی که به نظر می‌رسد فعالیت بدی دارند، حرکت کنیم.

***

ما همه چیز را نخواهیم گرفت، اما این سرمایه‌گذاری‌ها به ما کمک می‌کند تا بهتر شویم، و ممکن است بتوانیم این رویکردها و استانداردها را به مرور زمان برای صنعت منبع باز کنیم تا همه با هم از آنها بیاموزیم. ما دوست داریم برای مقایسه یادداشت‌ها و توسعه بهترین شیوه‌ها با سایر شرکت‌های رمزنگاری همکاری نزدیک‌تری داشته باشیم.

این هنوز روزهای اولیه برای کریپتو است، و زمان می برد تا همه چیز را بفهمیم. چیزی که می‌توانیم قول بدهیم این است که همچنان به حرف‌های مشتریانمان گوش می‌دهیم، به دنبال راه‌هایی برای بهبود می‌گردیم، و همچنان که این فضا در حال تکامل است، بالاترین استانداردها را حفظ می‌کنیم. همیشه یافتن تعادل مناسب در ایجاد نوآوری و در عین حال محافظت از مشتریان در برابر فعالیت های بد دشوار است، اما این دقیقاً کار سختی است که هر روز باید انجام دهیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.