به روز رسانی در مورد صدور اعلان بدهی دولت کانادا به دریافت کنندگان مزایای واکنش اضطراری کانادا

[ad_1] بیانیه اقدامات سریع و قاطع دولت کانادا برای ارائه حمایت از درآمد از طریق مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) به بیش از 8 میلیون کارگر و خانواده‌هایشان کمک کرد تا سرپا بمانند، و میلیون‌ها نفر دیگر از طریق مزایای بازیابی کانادا (CRB) که پس از آن انجام شد. اقدامات سریع و قاطع دولت کانادا

کد خبر : 205209
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۰۸
به روز رسانی در مورد صدور اعلان بدهی دولت کانادا به دریافت کنندگان مزایای واکنش اضطراری کانادا

[ad_1]

بیانیه

اقدامات سریع و قاطع دولت کانادا برای ارائه حمایت از درآمد از طریق مزایای واکنش اضطراری کانادا (CERB) به بیش از 8 میلیون کارگر و خانواده‌هایشان کمک کرد تا سرپا بمانند، و میلیون‌ها نفر دیگر از طریق مزایای بازیابی کانادا (CRB) که پس از آن انجام شد.

به عنوان بخشی از پاسخ آن به کووید-۱۹ همه‌گیری، دولت کانادا رویکردی مبتنی بر گواهی را انتخاب کرد تا این حمایت درآمد ضروری را به‌موقع به کانادایی‌ها ارائه دهد. افراد بر اساس معیارهای مشخص و در دسترس عموم، واجد شرایط بودن مزایا را تعیین کردند. دولت در طول همه‌گیری همه‌گیری به صراحت گفته است که اگرچه هیچ مجازاتی وجود نخواهد داشت، اما افراد باید مزایای اضطراری را که مستحق آن نبودند، بازپرداخت کنند.

پس از احیای مشاغل از دست رفته در اوج همه‌گیری و نرخ بیکاری در کانادا به پایین‌ترین سطح تاریخی 5.2 درصد، فعالیت‌های بازپرداخت برای CERB و سایر مزایای اضطراری و بازیابی آغاز شده است. آژانس درآمد کانادا (CRA) و اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که کسانی که دریافت کرده اند کووید-۱۹ مزایای فردی برای آنها واجد شرایط بود.

از امروز، CRA شروع به ارسال Notice of Redetermination (NoRs) می‌کند تا کانادایی‌ها را از بدهی‌هایی که در حساب‌های CRA آنها ایجاد شده است مطلع کند. کانادایی‌هایی که این نامه‌ها را دریافت می‌کنند، اما همچنان معتقدند که واجد شرایط این پرداخت‌ها هستند، باید با CRA تماس بگیرند و هر گونه اطلاعات اضافی مورد نیاز برای تأیید ادعای خود را ارائه دهند.

این به دنبال اعلامیه‌های بدهی (NoDs) است که ESDC ارسال آن را در نوامبر 2021 آغاز کرد تا از دریافت‌کنندگانی که پیش‌پرداخت 2000 دلاری در سال 2020 دریافت کرده‌اند اما آنقدر در CERB باقی نماندند تا با درخواست برای دوره‌های پرداخت بعدی، آن پرداخت را کاملاً تطبیق دهند. ESDC آخرین مورد از این نامه ها را در جولای 2022 صادر خواهد کرد.

CRA و ESDC می‌خواهند به کانادایی‌ها اطمینان دهند که هنگام تماس برای بحث در مورد موقعیت‌های منحصربه‌فردشان، حمایت خواهند شد. نمایندگان تماس ما می توانند با افراد به صورت موردی کار کنند تا راه حل هایی برای وضعیت آنها پیدا کنند، از جمله ترتیبات پرداخت انعطاف پذیر. هیچ سود یا جریمه ای برای بازپرداخت ها اعمال نخواهد شد. دولت کانادا همچنین با همه افراد آسیب دیده همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که به سؤالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ داده شود.

ما می دانیم که دریافت این نوع مکاتبات می تواند استرس زا باشد و همچنان متعهد به حمایت از کانادایی ها هستیم. افراد تشویق می شوند که در هر مکاتبه ای از دولت کانادا دستورالعمل هایی را که دریافت می کنند دنبال کنند.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به این آدرس مراجعه کنید: وقتی پول بدهکار هستید – مجموعه در CRA.

– 30 –

مخاطب

روابط رسانه ای
آژانس درآمد کانادا
613-948-8366
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.