به روز رسانی در مورد تعامل کانادا با ایالات متحده در زمینه زگیل سیب زمینی و همکاری در حمایت از کشاورزان

[ad_1] 13 دسامبر 2021 – اتاوا – آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت کانادا در گفتگو با ایالات متحده در راستای منافع کشاورزان سیب زمینی جزیره پرنس ادوارد (PEI) محکم می ایستد و با دولت PEI روی همه راه های ممکن برای از سرگیری تجارت و به

کد خبر : 142288
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
به روز رسانی در مورد تعامل کانادا با ایالات متحده در زمینه زگیل سیب زمینی و همکاری در حمایت از کشاورزان

[ad_1]

13 دسامبر 2021 – اتاوا – آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت کانادا در گفتگو با ایالات متحده در راستای منافع کشاورزان سیب زمینی جزیره پرنس ادوارد (PEI) محکم می ایستد و با دولت PEI روی همه راه های ممکن برای از سرگیری تجارت و به حداقل رساندن تأثیر بر کشاورزان سیب زمینی آسیب دیده کار می کند، از جمله اخیر. تنظیماتی برای اطمینان از اینکه کشاورزان قادر به استفاده کامل از برنامه AgriStability هستند.

در یک جلسه توجیهی فنی دقیق که امروز با دولت استانی PEI از جمله نخست دنیس کینگ برگزار شد، آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) ادامه تعامل خود با وزارت کشاورزی ایالات متحده خدمات بازرسی سلامت حیوانات و گیاهان (APHIS) را برای پیشبرد موقعیت کانادا تشریح کرد. بر اساس علم، تجارت سیب زمینی تازه از PEI در صورت وجود اقدامات مناسب برای کاهش خطر، ایمن باقی می ماند. جلسه توجیهی فنی به پیشنهاد دائمی CFIA برای به اشتراک گذاری شفاف اطلاعات با استان پاسخ می دهد و هفته ها ارتباط نزدیک و همکاری بین دولت ها و صنعت سیب زمینی را دنبال می کند.

APHIS نشان داده است که آنها به دنبال داده های علمی واضح هستند تا مطمئن شوند که از سرگیری تجارت بی خطر است. CFIA با APHIS کار می کند تا اطلاعات مورد نیاز مانند نتیجه تحقیقات CFIA و تمام اطلاعات مرتبط در مورد کشف های اخیر زگیل سیب زمینی را ارائه دهد. APHIS همچنین خواستار اقدامات واضح کاهش خطر و یک برنامه نظارتی مداوم برای یک منطقه قرنطینه شده به وضوح تعریف شده است. دولت PEI نقش مهمی ایفا می کند تا اطمینان حاصل شود که زمینه های تنظیم شده محدودیت های مناسبی برای مهار انتشار احتمالی ویروس و اعمال شیوه های ایمنی زیستی مناسب دارند. هر دو کشور همچنین موافقت کردند تا در بررسی انجام شده توسط APHIS در ارزیابی خطر آفات خود، که تصمیمات APHIS در مورد مدیریت آفات را مطلع می کند، همکاری کنند.

این تلاش ها به دنبال دارد 21 نوامبر 2021 CFIA در پاسخ به نگرانی های ایالات متحده، گواهی های صادرات سیب زمینی تازه از PEI به ایالات متحده را تعلیق کرد. این اقدام به درخواست ایالات متحده برای جلوگیری از اجرای دستور فدرال ایالات متحده مبنی بر ممنوعیت واردات سیب زمینی از PEI انجام شد که لغو آن بسیار چالش برانگیز است. به منظور از سرگیری تجارت، CFIA تلاش های خود را برای کار از طریق شواهد علمی با APHIS دو برابر می کند تا اطمینان خاطر مورد نیاز آنها را فراهم کند.

دولت کانادا همچنین فوراً در حال بررسی همه راه های حمایت از کشاورزان آسیب دیده PEI با همکاری دولت استانی است.

دولت کانادا و استان PEI تغییرات مهمی در برنامه AgriStability انجام دادند که از تولیدکنندگان در برابر کاهش شدید درآمد کشاورزی محافظت می کند. آنها با هم موافقت کردند که شرکت دیرهنگام تحت AgriStability را مجاز کنند، به این معنی که تولیدکنندگانی که برای سال برنامه 2021 ثبت نام نکرده اند می توانند اکنون ثبت نام کنند و همچنان به این حمایت درآمد مهم دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، دو دولت توافق کردند که پرداخت‌های موقت AgriStability را افزایش دهند، به طوری که تولیدکنندگان می‌توانند تا 75 درصد از مبلغ پیش‌بینی شده خود را از 50 درصد افزایش دهند. تولیدکنندگان به مجموعه‌ای از دیگر برنامه‌های مدیریت ریسک کسب‌وکار (BRM) دسترسی دارند تا به آنها در مدیریت مسائل کمک کند، و هر دو دولت به کاوش در همه راه‌ها برای به حداقل رساندن تأثیر بر کشاورزان آسیب‌دیده PEI ادامه خواهند داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.