به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 11 آوریل 2022

[ad_1] با توجه به اینکه بازارها منتظر چاپ CPI فردا هستند، دلار آمریکا در کنار احساسات ریسک محتاطانه قرار گرفته است. سهام در چین با افت 3 درصدی در روز بسته شد و شانگهای دیروز رکورد جدیدی را در موارد سرایت روزانه گزارش کرد و ضعف در سهام چین و همچنین بازدهی بالاتر ایالات متحده

کد خبر : 192085
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 11 آوریل 2022

[ad_1]

با توجه به اینکه بازارها منتظر چاپ CPI فردا هستند، دلار آمریکا در کنار احساسات ریسک محتاطانه قرار گرفته است. سهام در چین با افت 3 درصدی در روز بسته شد و شانگهای دیروز رکورد جدیدی را در موارد سرایت روزانه گزارش کرد و ضعف در سهام چین و همچنین بازدهی بالاتر ایالات متحده به ترتیب باعث کاهش 0.3 و 0.7 درصدی در معاملات آتی S&P500 و نزدک شده است. . CAC 40 فرانسه 0.7 درصد نسبت به بسته شدن روز جمعه افزایش یافت و پس از برتری ماکرون در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه، در تمام بازارهای اصلی سهام (و در مقابل یورو Stoxx 50 بدون تغییر) پیشتاز شد. بدهی های فرانسه و کشورهای پیرامونی به طور کلی عملکرد بهتری دارند و نشانه هایی از تسکین با تهدید کاهش -اما هنوز هم افزایش یافته- از ریاست لوپن که می تواند اتحادیه اروپا را متلاشی کند، نشان می دهد. بازده دلارهای 10 ساله UST 6 واحد در ثانیه (در مقایسه با 8+ در آلمان و بریتانیا و +1 واحد در فرانسه) افزایش یافته است، زیرا بازارها در انتظار چاپ فردای مارس CPI ایالات متحده هستند، با ادامه افزایش اختلاف نرخ که شاهد معامله ین در چرخه جدیدی است. بالاتر از 125. قیمت نفت خام 3.5 درصد کاهش یافته است – علیرغم اینکه ایران می گوید توافق هسته ای در “اتاق اضطراری” است – با کاهش 2.5٪ در سنگ آهن، در حالی که طلا حدود 0.5٪ افزایش یافته است. یورو به لطف کاهش ریسک‌های سیاسی عملکرد بهتری دارد، در حالی که از زمان باز شدن بازار اروپا با معاملات CAD، AUD و NZD در اروپا، ارزهای بتا بالا در برابر دلار تقویت شده‌اند، زیرا معاملات آتی سهام برخی از زمین‌های از دست رفته بر اثر تحولات محدود را بازیابی می‌کنند. این یک جلسه آرام در پیش است و هیچ اطلاعات عمده ای منتشر نشده است، اگرچه تعداد انگشت شماری از سخنرانان فدرال رزرو در دسترس هستند.

اماامام

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

GBP برای شروع هفته اندکی قوی تر است زیرا به دنبال اقدامات گسترده قیمت دلار که شاهد تضعیف دلار در معاملات اخیر بود. ممکن است کیبل در این هفته با توجه به آمارهای مربوط به مشاغل و تورم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بیشتر تقویت شود، که انتظارات بازار برای افزایش BoE را تا پایان سال تقویت می‌کند. همانطور که بارها اشاره کرده‌ایم، ما معتقدیم که بازارها در حال افزایش بیش از حد قیمت از BoE هستند و هر چه شرط‌بندی‌های سخت‌تر انجام شود، GBP بیشتر باز می‌شود. در حال حاضر، 125-150 واحد افزایش نرخ اضافی که در قیمت گذاری OIS منعکس شده است، حدود 50 تا 75 واحد در ثانیه نسبت به جایی است که راهنمایی های BoE نشان می دهد که نرخ بانکی تا پایان سال کاهش می یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.