به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 4 آوریل 2022

[ad_1] تمرکز بازارها بر ریسک‌های ژئوپلیتیکی ادامه می‌یابد که به حمایت از دلار کمک می‌کند. از یک سو، روسیه و اوکراین امروز مذاکرات را از سر خواهند گرفت، اما از سوی دیگر، فشارها برای اعمال تحریم های بیشتر بر مسکو افزایش می یابد. در نتیجه نگرانی ها در مورد تامین انرژی روسیه همچنان بالاست. پیشرفت

کد خبر : 188031
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
به روز رسانی بازار FX – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 4 آوریل 2022

[ad_1]

تمرکز بازارها بر ریسک‌های ژئوپلیتیکی ادامه می‌یابد که به حمایت از دلار کمک می‌کند. از یک سو، روسیه و اوکراین امروز مذاکرات را از سر خواهند گرفت، اما از سوی دیگر، فشارها برای اعمال تحریم های بیشتر بر مسکو افزایش می یابد. در نتیجه نگرانی ها در مورد تامین انرژی روسیه همچنان بالاست. پیشرفت آهسته در مذاکرات هسته‌ای ایران نیز عامل پس‌زمینه‌ای برای بازارهای نفت خام است که قیمت‌ها تا کنون بسیار اندک (-0.5 درصد) کاهش یافته است. سهام اروپا و آتی ایالات متحده در زمان نوشتن ثابت تا نسبتاً بالاتر هستند، در حالی که اوراق قرضه اروپایی قوی تر هستند و بازدهی را بین 3 تا 5 واحد در ثانیه عقب می اندازند. اوراق قرضه ایالات متحده ضعیف عمل می کنند و بازدهی 10Y ایالات متحده 1 واحد بر ثانیه یا بیشتر است. دالی، رئیس فدرال رزرو SF در آخر هفته گفت که “مورد 50 (bps) بدون هرگونه غافلگیری منفی از هم اکنون تا جلسه بعدی، رشد کرده است. نظرات فدرال رزرو از زمان آخرین جلسه، به طور پیوسته انتظارات را برای افزایش 1/2 امتیازی در اوایل ماه مه مشروط کرده است، اما هنوز به طور کامل در منحنی قیمت گذاری نشده است. ما انتظار داریم که سیاست تهاجمی فدرال رزرو برای حمایت از دلار در هفته های آینده، به ویژه در برابر واحدهای با بازده پایین تر، حمایت کند. توجه داشته باشید که فدرال رزرو صورتجلسه FOMC مارس را چهارشنبه منتشر می کند.

AX3

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

GBP در این جلسه کم و بیش ثابت است، با بیکاری بازار در محدوده باریکی که هیچ انگیزه جدید مهمی در آخر هفته وجود ندارد. معامله گران پیش از این بر انتصاب بیلی، فرماندار BoE به عنوان یک محرک بالقوه حرکت، اما بازارهای مجدد متمرکز بر کریپتو متمرکز شده بودند. معاون فرماندار کانلیف ​​(خنثی/کبوتر) در 10ET صحبت می کند و ممکن است زمینه بیشتری در مورد تفکر فعلی بانک فراهم کند. ما هنوز احساس می‌کنیم که بازارها نسبت به راهنمایی‌های خود بانک، با ریسک انقباضی کمی قیمت‌گذاری می‌کنند. قیمت گذاری مجدد چشم انداز نرخ، خطرات صعودی پوند را در هفته های آینده کاهش می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.